GhastRider90 napisał(a):Nie chce takze schodzić ponizej 600 sugeruje sie kolega ktory mowił ze 400-500cc to zabawka na pol roku po takim czasie nawet zamykanie licznika nie obi wrazenia.
Ładne zabawki, jeżdżące grubo ponad 150 km/h, przyśpieszające jak kilkuset konny samochód. A kolega czym jeździ? 'Zamykanie licznika' wrażenia nie robi? Przyszły mistrz prostej?
GhastRider90 napisał(a):Potrzebuje motoru do tras po miescie czyli dobrze zbierajacego sie i dynamicznego a takze na dalekie trasy czyli łagodnego w zakretach.
"Łagodnego w zakrętach" - co przez to rozumiesz?
Bandit - w trasie będzie wygodny, w mieście trochę ociężały. Elastycznością raczej pochwalić się nie może.
SV 650 - dynamiczny i w mieście i w trasie, jednak wersja S nie będzie wygodna, lepsza będzie wersja N + akcesoryjna szyba
Hornet - zbyt mocny.
CBF 600 - spoko motocykl, średnio elastyczny, średnio dynamiczny, wygodny, ni za ciężki, ni lekki... taki po prostu średni.
Ja osobiście bym wybierał między SV 650N, a CBF 600S.
Pomijając to, że na pierwszy motocykl najlepsza klasa 500ccm.