Honda VTR1000 temperatura
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Honda VTR1000 temperatura
Witam, już dawno powinienem się spytać, w moim moto Honda VTR1000 SP2 Temperatura płynu chłodzącego w trasie czy to podczas jazdy utrzymuje się 76-80 stopni , ale już w mieście cały czas jest 100-103 , czytałem instrukcje że dmuchawy załączają się jak temperatura osiągnie 102 stopnie i rzeczywiście ale schładza tylko do 99 i przez cały czas się utrzymuje 100-103 , czy to normalne bo wiem że u innych jest w mieście około 76cały czas, a u mnie tyle , czy to zdrowe dla silnika?
miałem Hondę VTR1000 SP2 2003 z amorem HYPERPRO RSC, teraz mam bandytę 1200 z 99r. z gmolami heeda
- sylwek12
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 30/3/2012, 08:12
Ożeniłeś się z nim czy co?
Wymień płyn. Możliwe że masz go za mało.
Albo jedź na hamownię i sprawdź AFR czy za mało paliwa nie podają wtryski, jak masz otwarte kominy.
Nie wiem co jeszcze może powodować wysoką temperaturę.
U innych to może być zupełnie inne miasto z innymi drogami.
Wymień płyn. Możliwe że masz go za mało.
Albo jedź na hamownię i sprawdź AFR czy za mało paliwa nie podają wtryski, jak masz otwarte kominy.
Nie wiem co jeszcze może powodować wysoką temperaturę.
U innych to może być zupełnie inne miasto z innymi drogami.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
miasto czyli mam 100stopni jak jeżdżę cały czas w korkach, co minute światło, jazda 10km/h i co chwila postoje
oczywiście chodzi o temperaturę silnika, płyn wymieniony, wszystko ok, moto sprawdzone, chodzi dobrze, ale te 100stopni w korkach jest
oczywiście chodzi o temperaturę silnika, płyn wymieniony, wszystko ok, moto sprawdzone, chodzi dobrze, ale te 100stopni w korkach jest
miałem Hondę VTR1000 SP2 2003 z amorem HYPERPRO RSC, teraz mam bandytę 1200 z 99r. z gmolami heeda
- sylwek12
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 30/3/2012, 08:12
sylwek12 napisał(a):miasto czyli mam 100stopni jak jeżdżę cały czas w korkach, co minute światło, jazda 10km/h i co chwila postoje
oczywiście chodzi o temperaturę silnika, płyn wymieniony, wszystko ok, moto sprawdzone, chodzi dobrze, ale te 100stopni w korkach jest
W Aprilii SL 1000 mam tak samo. Takie warunki to 100stC na bank.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Hmm to za wiele se w tym miescie chyba nie jezdzisz, na rowerach cię nie biorą? Wcale nie jestem złośliwy , poprostu z tego co piszesz wynika, ze niewiele jeździsz a ciagle stoisz więc nie ma powietrza aby schodzić silnik. Powiedz szczerze, gdybyś ta sama trasę jechał rowerem to dużo dłużej by ci zajęło ? Krótkotrwałe przegrzanie to nie problem, ale jak tak cały czas to chyba raczej go zazynasz, biedny olej, a po tym jak jego szlag trafi cała reszta która to miał smarowac.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Ja też mam koło 100 stopni w mieście. Światełka, jedne, drugie i się moto zawsze zagrzeje. stówa to norma jeszcze.
<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
normalka w Vkach ,
z natury grzejÄ… siÄ™ mocniej niczym sie nie przejmoj
kontroluje ilosc oleju , i jakość płynu chłodzącego
z natury grzejÄ… siÄ™ mocniej niczym sie nie przejmoj
kontroluje ilosc oleju , i jakość płynu chłodzącego
Akcesoria do moto z carbonu Potrzebujesz ? pisz !
-
DostojnyKocur! - Świeżak
- Posty: 231
- Dołączył(a): 6/1/2011, 15:16
- Lokalizacja: Nienack
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości