Zobacz wÄ…tek - Honda VTR 1000 sp1
NAS Analytics TAG

Honda VTR 1000 sp1

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Honda VTR 1000 sp1

Postprzez adek320i » 13/4/2012, 07:55

Witam :) miałem taki problem. Gdy jechałem na slask w jedna strone wszystko ok
póżniej wracajac zatankowałem paliwo na orlenie pa paru kilometrach motocykl zaczoł wariowac to znaczy zaczoł tracic moc zaczoł chodzi na 1 cylinder az puzniej wogule zgasł, zatrzymałem sie poczekałem z 3 ,4 min i motocykl normalnie chodził po paru km było to samo .
Wkurzyłem sie zatankowałem inne paliwo i srodek do wody w baku i pózniej było lepiej duzo lepiej . Zastanawia mnie czy to było tylko złe paliwo a moze jakis zaworek cisnieniowy czy cos tam sie konczy w układzie paliwowym. dodam ze teraz po tamtym zajsciu i nawet teraz po zimie motor odpalił bez zarzutu i jezdzi normalnie.
adek320i
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13/4/2012, 07:43
Lokalizacja: PÅ‚ock


Postprzez Seba_ER5 » 13/4/2012, 08:27

Sp1 jest wrazliwa na swiczki :). Kolega mial problemy ze swoja i okazalo sie ze swiece.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez sylwek12 » 13/4/2012, 08:57

Mi to wygląda na złe paliwo
miałem Hondę VTR1000 SP2 2003 z amorem HYPERPRO RSC, teraz mam bandytę 1200 z 99r. z gmolami heeda :)
sylwek12
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 30/3/2012, 08:12

Postprzez stareRadio » 13/4/2012, 10:17

a ja bym sprawdził stan filtrów paliwa i czy aby w baku nie pływają syfy
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica

Postprzez RUTRA.RD » 13/4/2012, 10:42

paliwo miałem tak samo jeb*** złodzieje nie dość ze kraj chu.. to jeszcze każdy cie okrada nawet znajomi
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Black-Ghost » 13/4/2012, 12:50

Na ORLENIE sie nie tankuje. Też kiedys mialem problem z paliwem w firebladzie po zatankowaniu na orlenie i omijam tą stacje z kilometra. Teraz tankuje na Shell-u, BP i lotosie ;) i nie miałem podobnych problemów...
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez DajmosX » 13/4/2012, 12:59

Ja rok temu zatankowalem na BP caly bak pod korek na koniec sezonu i w tym roku (marcu) musialem motocykl laweta wiesc do mechanika bo calkowicie nie dalo sie go odpalic. Mechanik wylal stare paliwo i wlal nowe, motocykl wystartowal praktycznie od razu. Mowil ze to juz 4 motocykl w tym roku ktory mial paliwo z mala iloscia oktanow.
Honda CBR 600F4i, 03
Avatar użytkownika
DajmosX
Świeżak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
Lokalizacja: Stockholm

Postprzez Black-Ghost » 13/4/2012, 13:08

hmm no wiec zostaje tylko Shell i lotos :D czy ktoś też miał problemy z tymi stacjami?
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez RUTRA.RD » 13/4/2012, 13:52

czy tak jest tylko u nas ? przeciez sa te chu... od kontrolowania ich
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez zbyho222 » 13/4/2012, 13:54

Miałem tak samo w Tylko w Crossówce Hondzie CR 250 :( z orlenu paliwo było 3 dni nalene poł baku wyjeździłem i zwietrzało.... A z shella raz zatankowałem to bez problemu odpalił po 3 miesiącach, bo byłem za granicą "D
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez Black-Ghost » 13/4/2012, 16:28

Ja powiem tak mieszkam obecnie za granica dokladnie holandia i nigdy nie obiło mi sie nic o uszy o jakims wadliwym paliwie, tam to odrazu wiatraki by zaskarżyły koncern paliwowy wiec nikt sobie na to nie pozwoli, a polska jak to polska. Paliwo z Shella jest dobre ale też i sie cenią, bo chyba jest najdroższe ze wszystkich.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez ZooL » 14/4/2012, 00:11

tak sie akurat sklada ze Orlen to akurat jakosciowo najlepsza w polsce siec stacji jesli chodzi o paliwo (i chyba jedyna ktora oprocz urzedowych kontroli ma tez wlasne mobilne laboratoria do kontroli paliwa, do tego verva wylapala jakies tam europejskie nagrody czy cus - chwala sie tym zasmiecajac kazdy rog swoich stacji), a jesli chodzi o caloksztalt to firma Dive zdaje sie w zeszlym roku robila ocene wszystkiego (lacznie z wygladem kibli) dajac im drugie miejsce. Wiec wnioski sa dwa - albo usterka jest gdzies indziej, albo trafiles na jednostkowy przypadek niezwyklej wrecz chciwosci wlasciciela stacji - zglos.
ZooL
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32

Postprzez RUTRA.RD » 14/4/2012, 06:41

Black-Ghost
załatw doktorkowi robotę :)

a co do paliwa to ja juz sobie odpuściłem ze tylko np na bp tankuje nie dosc ze kolejki nie dosc ze podobno najlepsze to to nie widac roznicy :) wiec po co przepłacać
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Black-Ghost » 14/4/2012, 12:33

RUTRA.RD Ja słyszałem że ty do MotoGP idziesz na miejsce za Rossiego :D To po co ci robota w NL? :D Nie bede sie spierac która stacja najlepsza. Bo to że nazywa sie orlen czy shell nic nie zmienia bo tak jak ktos wczesniej napisał wszystko zależy od podwałsciciela stacji ktory wydzierżawił stacje danemu koncernowi paliwowemu ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez RUTRA.RD » 14/4/2012, 19:10

Black-Ghost
a chcesz pracowaw w moim teamie ? :)
to wiesz ty mi teraz pomożesz potem ja tobie :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Black-Ghost » 15/4/2012, 17:47

Spoko :D Wbijaj na pw... Tyle że ja nie lubie Ducati i nie chce dla nich pracowac :-/ Musiał byś marke zmienic :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Lukasz1234 » 16/4/2012, 17:05

Ja na OLKOPIE tankuje ijest gitara hehe..tak całkiem na powaznie to tylko LOTOS!!Kiedys miałem podobny przypadek i takze trzeba było zalac nowym paliwem io juz ok:;)
Lukasz1234
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 9/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Gniew

Postprzez RUTRA.RD » 18/4/2012, 09:57

wprawdzie auto ale mimo wszytsko

gaz lany po 2.89 na bp spalanie okolo 11
gaz lany na stacji x po 2.72 spalanie okolo 12

różnica miedzy 1-1.5 litra wyszla
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez DostojnyKocur! » 20/4/2012, 14:13

paliwo , ale ogolnie dziwny problem ze az takie cyrki sie dzieja
masa CI nie ucieka nigdzie ?
Akcesoria do moto z carbonu Potrzebujesz ? pisz !
Avatar użytkownika
DostojnyKocur!
Świeżak
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6/1/2011, 15:16
Lokalizacja: Nienack

Postprzez zxer » 20/4/2012, 14:59

Black-Ghost napisał(a):Ja powiem tak mieszkam obecnie za granica dokladnie holandia i nigdy nie obiło mi sie nic o uszy o jakims wadliwym paliwie, tam to odrazu wiatraki by zaskarżyły koncern paliwowy wiec nikt sobie na to nie pozwoli, a polska jak to polska. Paliwo z Shella jest dobre ale też i sie cenią, bo chyba jest najdroższe ze wszystkich.


byla taka sytuacja kilka lat temu w UK. Tesco i asda o ile pamietam musialy wtedy naprawic 200tys maszyn. Wystarczyl rachunek lub potwierdzenie z wyciagu bankowego ze w tym czasie kupiles paliwo. Oczwiscie chceli robic problemy ale bardzo szybko wyslano paliwo do analizy i nakazano im wycofac wadliwe paliwo oraz pokryc koszta naprawy tym ktorzy w tym czasie tankowali. Okazalo sie ze w paliwie byl silikon czy jakos tak ktory wywalal jakas czujke. Oczywiscie sprawa nie trwala 5 - 10 lat jak by to mialo miejsce w polsce, tylko kilka tygodni.

JEchales do mechanika, naprawial, wysylales dowod na to ze tankowales + rachunek od mechanika i zwracali ci koszta. Oczywiscie chcieli kombinowac z wlasnymi mechanikami zeby ograniczyc straty, ale bardzo szybko sady brytyjskie rozwiazaly ten problem xD
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê