przez henio12323 » 11/4/2012, 21:46
ciezko powiedziec, nie da sie tak ocenic. po 1 w 2T nie hamuej sie silnikiem wiec jak dojeżdzałes gdzieśtam na zamknietym gazie na biegu to zacierałes sobie silnik. w 2T jak puscisz gaz to olej nie dostaje sie do komory spalania. i silnik pracuje na sucho. w motocyklach które nie wymagają takiego smarowania jak wyczynówki, czyli sprzety uliczne skuterki itp, jeszcze nie zacierająsie tak szybko po odpuszczeniu gazu, natomiat crossówki szybciej, dlatego nigfdy zawodnicy nie dojezdzają na biegu, tylko albo na sprzegle albo hamują od razu hamulcami ;P wiec to pierwsza przyczyna, 2 przyczyna, mogła byc ustawiona za mała dawka oleju, lub oleju mogło juz nie byc. dodatek np uszkodzony termostat czy inna wada mogła dołożyc "swoje 5 groszy" i silnik sie zatarł. ciezko powiedziec tak na jasnowidzenie. wrzuć zdjęcie tłoka, i świecy - czesto sporo da sie z tego wyczytać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW