600rr 05 dosc dziwny problem
Posty: 11
• Strona 1 z 1
600rr 05 dosc dziwny problem
Witam nie przepadam za zakladaniem tematow w tym dziale bo to oznaka problemow:(
A wiec przejdzmy do rzeczy: powiem w prost morocykl mi gasnie, ale nie zeby gasl sobie ot tak. Gasnie po najechaniu na wertepy z moich obserwacji wynika ze dziura musi byc wieksza bo zadne tory czy uskoki w jezdni nie wplywaja na prace slinika. Kolejna rzecza jest to ze po zgasnieciu nie sposob motocykla odpalic nawet na pych(kluczyk ciagle w pozycji on). Dopiero po przekreceniu kluczyka spowrotem na off a nastepnie na on powoduje ze motocykl pali jak mlody bog bez najmniejszego nawet pierdniecia. Z tego co moge sie domyslac to moze byc to powiazane z tym ze przy pierwszym uruchomieniu moto wywalilo mi bezpiecznik, a potem doszlo do zwarcia w kostce przed kierunkowskazem(obie te przypadlosci juz naprawilem). Kolejna rzecza jest to ze mechanik ktory mi przygotowywal sprzeta do sezonu zdejmowal zegary i tak sie zastanawiam: gdzie jest czujnik uderzeniowy w mooim moto bo jesli gdzies w okolicach zegarow to moze na tych wybojach sie zalacza odcinajac zaplon i dopiero po ponownym przekrecenu kluczyka wszystko gra jak powinno.
Prosze o pomoc kogos kto sie na rzeczy zna bo nie ufam swojemu sprzetowi w tym momecie jak wiadomo gdy zgasnie mi przy 20-30km/h to luz ale jak stanie sie to przy 200 no to moglia...
Z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi coz to sie dzieje:)
A wiec przejdzmy do rzeczy: powiem w prost morocykl mi gasnie, ale nie zeby gasl sobie ot tak. Gasnie po najechaniu na wertepy z moich obserwacji wynika ze dziura musi byc wieksza bo zadne tory czy uskoki w jezdni nie wplywaja na prace slinika. Kolejna rzecza jest to ze po zgasnieciu nie sposob motocykla odpalic nawet na pych(kluczyk ciagle w pozycji on). Dopiero po przekreceniu kluczyka spowrotem na off a nastepnie na on powoduje ze motocykl pali jak mlody bog bez najmniejszego nawet pierdniecia. Z tego co moge sie domyslac to moze byc to powiazane z tym ze przy pierwszym uruchomieniu moto wywalilo mi bezpiecznik, a potem doszlo do zwarcia w kostce przed kierunkowskazem(obie te przypadlosci juz naprawilem). Kolejna rzecza jest to ze mechanik ktory mi przygotowywal sprzeta do sezonu zdejmowal zegary i tak sie zastanawiam: gdzie jest czujnik uderzeniowy w mooim moto bo jesli gdzies w okolicach zegarow to moze na tych wybojach sie zalacza odcinajac zaplon i dopiero po ponownym przekrecenu kluczyka wszystko gra jak powinno.
Prosze o pomoc kogos kto sie na rzeczy zna bo nie ufam swojemu sprzetowi w tym momecie jak wiadomo gdy zgasnie mi przy 20-30km/h to luz ale jak stanie sie to przy 200 no to moglia...
Z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi coz to sie dzieje:)
-
kuba123454 - Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 13/7/2009, 22:48
- Lokalizacja: Pruszków
tytul:p Ale na przyszlosc napisze Honda Cbr600rr 2005 rok. Ewentualnie moze to cos pomoze jezdze bez wlaczonego HISS-a.(moze trzeba wlaczyc, ale nie pamietam jak:D )
-
kuba123454 - Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 13/7/2009, 22:48
- Lokalizacja: Pruszków
ok wiec czytam na zagramanicznym forum ze ten sensor jest umiejscowiony gdzies w przedniej lampie i ciezko sie do niego dostac. Pisza tez zeby sie upewnic ze jest rowno zamontowany
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
No tak czy przy zdejmowaniu owiewek z lampami moze sie on poruszyc bo odstawiajac motocykl w zeszlym sezonie byl absolutnie sprawny a teraz taki cyrk. Oczywiscie ten czujnik to tylko podejrzenie ale moze jest ktos kto sie w cbr spotkal z czym takim. Domyslam sie ze powodow moze byc 100 ale moze przynajmniej z 50 uda sie wykluczyc:)
-
kuba123454 - Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 13/7/2009, 22:48
- Lokalizacja: Pruszków
Aku nowe klemy wyczyszczone i przykrecone ale dla pewnosci sprawde jeszcze raz
edit: no i chyba znalazlem usterke:) bede musial ostro opr mechanika ktory NIE PRZYKRECIL czujnika uderzeniowego, a ten lata sobie swobodnie dyndajac na kabelkach:) dzieki za pomoc bo gdyby nie to ze chcialem sprawdzic klemy i przy okazji potrzachalem troche sprzetem zobaczylem ze cos sobie dynda swawolnie
edit2: wiesz moze gdzie on powinien byc przykrecony bo ni w zab nie widze na niego miejsca? mam nadzieje ze nie wiaze sie to z demontazem owiewek i lamp bo troche nie mam na to czasu a rozpoczecie sezonu juz w niedziele:) chyba ze przykleje to na izolacje prowizorycznie a potem juz sie zrobi na glanc
edit: no i chyba znalazlem usterke:) bede musial ostro opr mechanika ktory NIE PRZYKRECIL czujnika uderzeniowego, a ten lata sobie swobodnie dyndajac na kabelkach:) dzieki za pomoc bo gdyby nie to ze chcialem sprawdzic klemy i przy okazji potrzachalem troche sprzetem zobaczylem ze cos sobie dynda swawolnie
edit2: wiesz moze gdzie on powinien byc przykrecony bo ni w zab nie widze na niego miejsca? mam nadzieje ze nie wiaze sie to z demontazem owiewek i lamp bo troche nie mam na to czasu a rozpoczecie sezonu juz w niedziele:) chyba ze przykleje to na izolacje prowizorycznie a potem juz sie zrobi na glanc
-
kuba123454 - Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 13/7/2009, 22:48
- Lokalizacja: Pruszków
Jeżeli się nie mylę to na czujniku masz gumę z taką płaską szczeliną a na owiewce lub stelażu masz blaszkę odpowiadającą wymiarom tej szczeliny. Nasuwasz gumę z czujnikiem na blaszkę krótko mówiąc. I jest to chyba w dolnej części czachy centralnie za lampą.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
http://www.ebay.co.uk/itm/CBR600-RR5-RR ... 5193fc1d1c
wyglada toto tak
wdzieczny byl bym za jakies zdjecie bo naprawde absolutnie nie widze zadnych blaszek ani srob na ktore nalezalo by go przymocowac.
edit: Dobra ruszylem leniwe dupsko i odnalazlem wszystko co trzeba wrzuce tutaj moze sie komus w przyszlosci przyda:) obawiam sie ze demontaz lamp bedzie niezbedny bo meskie lapska nie chca sie tam zmiescic a prosy srubokret to juz wogole. Wiec narazie montaz na izolacje a w wolnym czasie bede doorowadzal do ladu i skladu:)
Dzieki wielkie za pomoc i pozdrawiam.
wyglada toto tak
wdzieczny byl bym za jakies zdjecie bo naprawde absolutnie nie widze zadnych blaszek ani srob na ktore nalezalo by go przymocowac.
edit: Dobra ruszylem leniwe dupsko i odnalazlem wszystko co trzeba wrzuce tutaj moze sie komus w przyszlosci przyda:) obawiam sie ze demontaz lamp bedzie niezbedny bo meskie lapska nie chca sie tam zmiescic a prosy srubokret to juz wogole. Wiec narazie montaz na izolacje a w wolnym czasie bede doorowadzal do ladu i skladu:)
Dzieki wielkie za pomoc i pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 11/4/2012, 20:32 przez kuba123454, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
-
kuba123454 - Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 13/7/2009, 22:48
- Lokalizacja: Pruszków
Aaaa to mi się poebao z jakimś przekaźnikiem, ewidentnie masz mocowanie na 2 śruby.
Mówisz masz:
http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=124442
Nr.4:
http://www.ronayers.com/fiche/TypeID/26 ... UB_HARNESS
edit.: pierwszy byłem ale później wysłałem posta hehe
Mówisz masz:
http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=124442
Nr.4:
http://www.ronayers.com/fiche/TypeID/26 ... UB_HARNESS
edit.: pierwszy byłem ale później wysłałem posta hehe
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
-
kuba123454 - Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 13/7/2009, 22:48
- Lokalizacja: Pruszków
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości