Zobacz wÄ…tek - Jawa 350 Twin Sport De Lux
NAS Analytics TAG

Jawa 350 Twin Sport De Lux

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez KAPELA911 » 9/4/2012, 19:39

Miałem taka tez remontowałem.
1- asfalt troche ciężko było mi ją w zakety skłądać ale to była wina proporcji mojego ciezaru i siły do motocykla
2- u mnie przy delikatnym traktowaniu wychodziło 5 z groszem a przy dobrym powyżej 7
3- na kostce może Ci uciekać tył w zakrętach, załóż barumy są betonowe nie do zajechania.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni


Postprzez grunder » 9/4/2012, 20:13

4. Do każdego motoru idzie się przywyczaić, kwestia wprawy, właściwej postawy na motocyklu.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa


Postprzez Throttle » 10/4/2012, 10:34

Vasaki małymi krokami i się wprawisz w jazdę. Jawa nigdy do ekonomicznych nie należała, awaryjność dosyć duża. Wiem bo kumpel miał taką dwa sezony i czasem pożyczałem. Włożył w nią przez ten czas worek pieniędzy a i tak miała kaprysy. Jak odwiniesz gaz, a dwa gary naprawdę dają radę to wacha ucieka szybko ( kiedyś przy wygłupach 11 wzięła). Ale ogólnie mimo wad sprzęt zacny, dbaj bo kiedyś będzie sporo warta.
Avatar użytkownika
Throttle
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35

Postprzez RUTRA.RD » 10/4/2012, 11:06

1. pasazer ma mega wygodnie :)
2. mi cz nawet 4 litry potrafila spalic
3. raczej odpada
4 nie
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez KAPELA911 » 10/4/2012, 13:20

co do awaryjnosći to moja po kapitalnym miała raz problem z zapłonem i po sprzedaniu gość miał mały problem tylko nie pamiętam z czym także zależy od stanu motocykla moim zdaniem.
Ostatnio edytowano 11/4/2012, 14:10 przez KAPELA911, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez RUTRA.RD » 11/4/2012, 07:01

ten uklad zaplonowy to w ogole porazka od malucha chyba montowali
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez viqud » 11/4/2012, 12:29

Co prawda koledzy juz chyba dostarczyli dosc informacji ale z racji, ze kiedys też jezdziłem na tym moto, wiec wtrace cos od siebie :)

1. Dosc wygodny sprzet, jesli jest w takim stanie jak mówisz to spokojnie mozna latac dalej, tylko na winklach jest troche oporna wiec trzeba uwarzac.
2. u mnie na spokojnie wychodziło 5 - 5,5
KAPELA911 napisał(a):3. na kostce może Ci uciekać tył w zakrętach, załóż barumy są betonowe nie do zajechania.
nic dodac, nic ujac :)
4. Dla mnie to wogóle był pierwszy sprzet na jakim jezdziłem i dałem rade ja opanowac, wiec jesli jezdziłes juz wczesniej to nie masz sie co martwic , tylko uwarzaj na (juz wczesniej wspomnianych) winklach :)
GSF600S k4 | | http://chomikuj.pl/viqud <- serwisówki
Avatar użytkownika
viqud
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 28/5/2011, 11:49
Lokalizacja: Rzeszów



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na górê