Jawa 350 Twin Sport De Lux
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Miałem taka tez remontowałem.
1- asfalt troche ciężko było mi ją w zakety skłądać ale to była wina proporcji mojego ciezaru i siły do motocykla
2- u mnie przy delikatnym traktowaniu wychodziło 5 z groszem a przy dobrym powyżej 7
3- na kostce może Ci uciekać tył w zakrętach, załóż barumy są betonowe nie do zajechania.
1- asfalt troche ciężko było mi ją w zakety skłądać ale to była wina proporcji mojego ciezaru i siły do motocykla
2- u mnie przy delikatnym traktowaniu wychodziło 5 z groszem a przy dobrym powyżej 7
3- na kostce może Ci uciekać tył w zakrętach, załóż barumy są betonowe nie do zajechania.
-
KAPELA911 - Bywalec
- Posty: 868
- Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
- Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni
Vasaki małymi krokami i się wprawisz w jazdę. Jawa nigdy do ekonomicznych nie należała, awaryjność dosyć duża. Wiem bo kumpel miał taką dwa sezony i czasem pożyczałem. Włożył w nią przez ten czas worek pieniędzy a i tak miała kaprysy. Jak odwiniesz gaz, a dwa gary naprawdę dają radę to wacha ucieka szybko ( kiedyś przy wygłupach 11 wzięła). Ale ogólnie mimo wad sprzęt zacny, dbaj bo kiedyś będzie sporo warta.
-
Throttle - Świeżak
- Posty: 327
- Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35
co do awaryjnosći to moja po kapitalnym miała raz problem z zapłonem i po sprzedaniu gość miał mały problem tylko nie pamiętam z czym także zależy od stanu motocykla moim zdaniem.
Ostatnio edytowano 11/4/2012, 14:10 przez KAPELA911, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
-
KAPELA911 - Bywalec
- Posty: 868
- Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
- Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni
Co prawda koledzy juz chyba dostarczyli dosc informacji ale z racji, ze kiedys też jezdziłem na tym moto, wiec wtrace cos od siebie
1. Dosc wygodny sprzet, jesli jest w takim stanie jak mówisz to spokojnie mozna latac dalej, tylko na winklach jest troche oporna wiec trzeba uwarzac.
2. u mnie na spokojnie wychodziło 5 - 5,5
4. Dla mnie to wogóle był pierwszy sprzet na jakim jezdziłem i dałem rade ja opanowac, wiec jesli jezdziłes juz wczesniej to nie masz sie co martwic , tylko uwarzaj na (juz wczesniej wspomnianych) winklach
1. Dosc wygodny sprzet, jesli jest w takim stanie jak mówisz to spokojnie mozna latac dalej, tylko na winklach jest troche oporna wiec trzeba uwarzac.
2. u mnie na spokojnie wychodziło 5 - 5,5
nic dodac, nic ujacKAPELA911 napisał(a):3. na kostce może Ci uciekać tył w zakrętach, załóż barumy są betonowe nie do zajechania.
4. Dla mnie to wogóle był pierwszy sprzet na jakim jezdziłem i dałem rade ja opanowac, wiec jesli jezdziłes juz wczesniej to nie masz sie co martwic , tylko uwarzaj na (juz wczesniej wspomnianych) winklach
GSF600S k4 | | http://chomikuj.pl/viqud <- serwisówki
-
viqud - Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 28/5/2011, 11:49
- Lokalizacja: Rzeszów
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości