Suzuki Gs 500
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Suzuki Gs 500
Rzućcie okiem na tą ofertę : http://tablica.pl/oferta/sprzedam-suzuki-gs500e-IDUYmZ.html#4ddd1f9d (otwórz link)
A teraz powiedzcie czy jest to możliwe że motor ma przejechane 16 tyś i gościu sprzedaje go za taką cenę?
A teraz powiedzcie czy jest to możliwe że motor ma przejechane 16 tyś i gościu sprzedaje go za taką cenę?
-
kacperox - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 21/3/2012, 14:44
- Lokalizacja: Słupsk
Jak dla mnie to raczej nie możliwe, nie chcę siać jakiś teori spiskowych typu, że diagnosta to jego kumpel czy coś, ale lekko ponad 1k rocznie to chyba przesada ? Nie zaszkodzi go oczywiście obejrzeć, bo jak jest prosty i nie ma oznak że miałby się zaraz rozlecieć to nie widzę przeciwskazań.
Zastrzeżenia na PW.
-
Boshi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2349
- Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21
grunder Wiem że można wyrwać nawet za tysiąc złoty taniej ale to jest 99 rocznik i "symboliczny przebieg 16.000 tyś" w co też już nie chce mi się wierzyć. Teraz się zastanawiam czy opłaca się jechać go oglądać ponad 120km
-
kacperox - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 21/3/2012, 14:44
- Lokalizacja: Słupsk
120km to nie daleko, warto jechać, wygląda na zadbanego, na dodatek posiada paragony itp. A przebieg? Wszystko jest możliwe, wielu ludzi kupuje motocykle, ale wyjeżdżają i nie jeżdżą, często też po prostu nie mają czasu, to nie jest skuter, że jeździ się nim po bułki co rano do sklepu, a km lecą cały czas.
-
komarcc - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
według ciebie 120km to jest dużo ? Poszukaj może znajdziesz jeszcze jakieś sztuki po drodze.
Powtórzę się po raz kolejny: Na wszelkie motocykle do nauki typu własnie gs500 powinno się patrzeć przede wszystkim na to żeby stan techniczny nie budził żadnych zastrzeżeń, stan wizualny już wiadomo mniej. Łatwiej jest kupić nowe lusterka czy przednią lampę niż np wymieniać jakieś częsci w silniku, no chyba że ktoś miał wcześniej jakieś motocykle i wie z czym się je rozbieranie silnika czy ogólnie grzebanie w moto i szukanie czegoś przez co motocykl nie może prawidłowo pracować.
Powtórzę się po raz kolejny: Na wszelkie motocykle do nauki typu własnie gs500 powinno się patrzeć przede wszystkim na to żeby stan techniczny nie budził żadnych zastrzeżeń, stan wizualny już wiadomo mniej. Łatwiej jest kupić nowe lusterka czy przednią lampę niż np wymieniać jakieś częsci w silniku, no chyba że ktoś miał wcześniej jakieś motocykle i wie z czym się je rozbieranie silnika czy ogólnie grzebanie w moto i szukanie czegoś przez co motocykl nie może prawidłowo pracować.
how low can you go? | www.pajacyk.pl
-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
Narazie czekam na dokładne zdjęcia tego gs. W ojej okolicy są też 2 inne ale rewelacji nie wiedzę.
http://tablica.pl/oferta/suzuki-gs-500e-IDPpkb.html#2b4c917a (otwórz link)
oraz
http://tablica.pl/oferta/suzuki-gs500-IDPp59.html (otwórz link)
Na pytanie o przebieg usłyszałem taką odpowiedź " ciężko mi powiedzieć bo liczniki skalowane są do 100tyś, ten ma 35tyś ale to raczej nie jest prawda"
http://tablica.pl/oferta/suzuki-gs-500e-IDPpkb.html#2b4c917a (otwórz link)
oraz
http://tablica.pl/oferta/suzuki-gs500-IDPp59.html (otwórz link)
Na pytanie o przebieg usłyszałem taką odpowiedź " ciężko mi powiedzieć bo liczniki skalowane są do 100tyś, ten ma 35tyś ale to raczej nie jest prawda"
-
kacperox - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 21/3/2012, 14:44
- Lokalizacja: Słupsk
Witam!
przed chwilą wróciłem z oglądania tego motoru i:
Stan jego jest bardzo dobry i przebieg raczej jest wiarygodny (w roku 2009 miał przebieg 13k). Był malowany bez ramy bo "nosił ślady używania". Ale jest taki myk że nie ma takiej mocy jak mieć powinien. Właściciel mówił że są założone mniejsze dysze na gaźniku i coś tam z tłumikiem. Chodził bardzo dobrze utrzymywał obroty ale nie wkręcał się na nie za szybko.
Co o tym sądzicie i jakie są koszty zdjęcia tej "blokady" ?
przed chwilą wróciłem z oglądania tego motoru i:
Stan jego jest bardzo dobry i przebieg raczej jest wiarygodny (w roku 2009 miał przebieg 13k). Był malowany bez ramy bo "nosił ślady używania". Ale jest taki myk że nie ma takiej mocy jak mieć powinien. Właściciel mówił że są założone mniejsze dysze na gaźniku i coś tam z tłumikiem. Chodził bardzo dobrze utrzymywał obroty ale nie wkręcał się na nie za szybko.
Co o tym sądzicie i jakie są koszty zdjęcia tej "blokady" ?
-
kacperox - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 21/3/2012, 14:44
- Lokalizacja: Słupsk
Moim zdaniem trochę to podejrzane - malowanie motocykla, bo "ślady użytkowania". Jak są jakieś normalne ryski to się przecież tego nie maluje.
Sprowadzony jest, więc możliwe, że ma moc ograniczoną do 27 albo 34 KM.
Tutaj możesz poczytać o tym co zrobić, żeby odblokować: http://chudzikj.republika.pl/GS500.htm
Sprowadzony jest, więc możliwe, że ma moc ograniczoną do 27 albo 34 KM.
Tutaj możesz poczytać o tym co zrobić, żeby odblokować: http://chudzikj.republika.pl/GS500.htm
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
samymi kosztami odblokowania się póki co nie martw. Kup najpierw zadbany sprzęt i niech dobrze Ci służy przez pierwszy sezon. O ewentualnym odblokowaniu pomyślisz w swoim następnym sezonie. Myślę że moto jest wystarczająco mocne jak dla początkującego, a potwierdzeniem tego może być fakt że skoro jest zablokowana to widocznie nikt wcześniej nie potrzebował go odblokować (no chyba że można ponownie zablokować moto o czym jeszcze nie słyszałem) i każdemu wystarczała taka jaka była.
how low can you go? | www.pajacyk.pl
-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
-
motoluka - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Chce zaznaczyć że radzę Ci tylko nie patrzeć na to czy motocykl ma blokadę mocy czy nie. Nie chce mówić co masz kupować bo nawet nie wiem o jakim sprzęcie jest mowa i przede wszystkim motocykla nie można że tak powiem kupić przez internet mając na oku tylko i wyłacznie same zdjęcia. Jeśli uważasz że tamten sprzęt co go oglądałeś jest ok i nie bedziesz miał z nim kłopotów finansowych to go bierz, a przy okazji kupowania to wytknij wady jakie posiada motocykl dla sprzedającego i targuj się co do ceny
how low can you go? | www.pajacyk.pl
-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
Mechanik kolego, mechanik to podstawa. Nie bierz nic bez dokładnego sprawdzenia, nie wierz w ani jedno słowo sprzedawcy.
-
motoluka - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
motoluka jechałem z doświadczony kierowcą bo mechanika żadnego nie znam. W sumie on też robi sobie motor. Ale nie o tym chciałem mówić. Jak pierwszy raz się kolega przejechał to powiedział że tak jak by nie chodził na jeden gar bo nie ma mocy, ale wsiadł drugi raz i stwierdził że jest zdławiony gaźnik prawdopodobnie. Tu jest moje pytanie: jak rozpoznać że jest to zdławiony gaźnik a nie to że nie pali na jeden gar ?
-
kacperox - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 21/3/2012, 14:44
- Lokalizacja: Słupsk
Coś mi śmierdzi ta "igła" kolego. Nie bierz go bez mechanika, zapłać jakiemuś i niech z Tobą podjedzie. Ten kolega, który nie poznaje czy sprzęt nie pali na jeden gar czy jest zblokowany guzik wie.
-
motoluka - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości