Zobacz wÄ…tek - Klocki do CBR 600 RR
NAS Analytics TAG

Klocki do CBR 600 RR

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Klocki do CBR 600 RR

Postprzez Kirgeron » 3/4/2012, 11:41

Mam CBR 600 RR 2007 (PC40).

1) Jakie kupić klocki na przednie tarcze, żeby nie grzała się tarcza?

2) Kupiłem kiedyś do tylnej tarczy klocki EBC i tarcza okropnie się grzeje.. wina klocków? Odpowietrzałem, czyściłem, nic nie zapieczone, nówka tarcza.
Avatar użytkownika
Kirgeron
Świeżak
 
Posty: 436
Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01


Postprzez henio12323 » 3/4/2012, 11:52

normalne że tarcza sie grzeje, przecież klocki przy hamowaniu trą o tarcze, a jak pewnie wiesz tarcie = ciepło. i zadne klocki nie sprawią że nagle tarcza nie bedzie sie grzała.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Dzesiu10 » 3/4/2012, 12:14

w dodatku tylna tarcza grzeje się mocnej od przednich ponieważ przednie mają większy rozmiar i szybciej oddaja ciepło stąd zawsze w porównaniu przednie będą zimniejsze, co do klocków zależy gdzie śmigasz ,jak tor to torówki a jak ulica i czasem tor to nie bierz klocków prosto na tor bo władujesz się w jakąś puszkę bo na drodzę nie dogrzeją się tak szybko.
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez zxer » 3/4/2012, 14:24

moze masz zapieczony tloczek w zacisku i nie cofa sie podczas odpuszczania hamula. podnies moto i sprawdz czy kolo kreci sie bez oporu.
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez RUTRA.RD » 4/4/2012, 12:16

po zalozeniu nowych klockow ja zawdze otwieram zbiorniczek w celu upuszczenia powietrza
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Kirgeron » 5/4/2012, 19:13

Sprawa wyglÄ…da tak:

Mogę mocno i agresywnie hamować przodem to tarcze będą lekko ciepłe i po chwili postoju są zimne.

Będę hamować LEKKO tyłem to zaraz tarcza parząca jak skur***** w dodatku lekko jakby płyn wyciekł, dosłownie pare kropelek na zacisku.

Układ odpowietrzony, nic nie zapieczone, wszystko elegancko chodzi. Ojciec cały czas mi mówi, że to wina klocków (EBC).
Avatar użytkownika
Kirgeron
Świeżak
 
Posty: 436
Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01

Postprzez grunder » 6/4/2012, 00:31

Myślę że ci tłoczek się nie cofa, wyczyść tam porządnie a w szczegołność jarzma, które mogą źle pracować. 2 sprawa to czy ci klocek przylega idealnie, generalnie zewnętrzny rant zawsze się zeszlifowywuje bo się robi "kołnierz" który wpływa na złe ułożenie klocka czyli nie hamuje całą powierzchnią.

Odpowietrz porzÄ…dnie.

ostatecznie klocki do wymiany.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez zxer » 6/4/2012, 02:17

Kirgeron napisał(a):Sprawa wygląda tak:

Mogę mocno i agresywnie hamować przodem to tarcze będą lekko ciepłe i po chwili postoju są zimne.

Będę hamować LEKKO tyłem to zaraz tarcza parząca jak skur***** w dodatku lekko jakby płyn wyciekł, dosłownie pare kropelek na zacisku.

Układ odpowietrzony, nic nie zapieczone, wszystko elegancko chodzi. Ojciec cały czas mi mówi, że to wina klocków (EBC).


ja bym ci proponowal wymiane uszczelek w zacisku, bo jak przegrzejesz tarcze to bedziesz mial 5x wieksze koszta. Jezeli nie jestes w stanie docisnac tloczka w zacisk wlasnymi rekoma to znaczy ze uszczelki sie zredukowaly przez syf ktory sie pod nimi zebral (sol, syf, itd).

1.Wycisnij tlok z zacisku, sprawdz stan uszczelek,
2.wyczysc rowki pod uszczelki z wszelkiego syfu ktory tam zalega,
3.Naoliw tloczek jakims smarem ktory nie szkodzi gumie (1 kropla oleju silnikowego starczy),
4. wcisnij tlok, zalej plynem hamulowym i odpowietrz

a i jeszcze jedno. wykrec i uszczelnij odpowietrznik tasma hydraulliczna (taka biala).
pamietaj tez ze nie dokrecasz odpowietrznika na max, jak poczujesz opor to juz starczy, zbyt mocne dokrecenie odpowietrznika moze rozwalic caly zacisk.

pozdro i powodzenia
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê