Zobacz wątek - Pytanie z czytej ciekawości: jak to wygląda w praktyce:)
NAS Analytics TAG

Pytanie z czytej ciekawości: jak to wygląda w praktyce:)

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Pytanie z czytej ciekawości: jak to wygląda w praktyce:)

Postprzez MichaelloEs » 5/4/2012, 13:52

W moim GSR mam czarny silnik, przy deklach czarne wiadomo srubki.
Zastanawiam sie jak odkrecac dane srubki, aby nie zniszczyc ich i zeby nie zszedł kolor itd.
pod klucz dac szmatke?? A moze co innego?? Jakies propozycje??
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny


Postprzez komarcc » 5/4/2012, 13:59

Jeśli te śrubki są w oryginalne takie czarne, i ktoś ich sobie nie malował to lakier powinien być bardzo odporny, oczywiście trzeba mieć do tego dobry firmowy klucz, a nie wyrobionego topexa. Najlepiej sześciokątny. Możesz też przez jakąś cienką szmatkę odkręcać, ale jeśli lakier będzie miał się zniszczyć to i tak się zniszczy, nieważne czy będziesz odkręcał ze szatką czy też bez.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez sylwek12 » 5/4/2012, 14:07

Znam ten temat , bez żadnych kombinacji, tylko dobra firmowa nasadka nie zmęczona , najlepiej jak nowa, najlepiej sześciokątna, odkręcać spokojnie, nie krzywiąc nasadki a nic nie będzie pod warunkiem że te śrubki są oryginalnie malowane

najlepiej kup sztukę nasadki nowa , dużo nie kosztuje, nie próbuj kluczem oczkowym płaskim bo będzie gorzej
miałem Hondę VTR1000 SP2 2003 z amorem HYPERPRO RSC, teraz mam bandytę 1200 z 99r. z gmolami heeda :)
sylwek12
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 30/3/2012, 08:12



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na górê