Pytanie z czytej ciekawości: jak to wygląda w praktyce:)
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Pytanie z czytej ciekawości: jak to wygląda w praktyce:)
W moim GSR mam czarny silnik, przy deklach czarne wiadomo srubki.
Zastanawiam sie jak odkrecac dane srubki, aby nie zniszczyc ich i zeby nie zszedł kolor itd.
pod klucz dac szmatke?? A moze co innego?? Jakies propozycje??
Zastanawiam sie jak odkrecac dane srubki, aby nie zniszczyc ich i zeby nie zszedł kolor itd.
pod klucz dac szmatke?? A moze co innego?? Jakies propozycje??
- MichaelloEs
- Świeżak
- Posty: 125
- Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
- Lokalizacja: Lędziny
Jeśli te śrubki są w oryginalne takie czarne, i ktoś ich sobie nie malował to lakier powinien być bardzo odporny, oczywiście trzeba mieć do tego dobry firmowy klucz, a nie wyrobionego topexa. Najlepiej sześciokątny. Możesz też przez jakąś cienką szmatkę odkręcać, ale jeśli lakier będzie miał się zniszczyć to i tak się zniszczy, nieważne czy będziesz odkręcał ze szatką czy też bez.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Znam ten temat , bez żadnych kombinacji, tylko dobra firmowa nasadka nie zmęczona , najlepiej jak nowa, najlepiej sześciokątna, odkręcać spokojnie, nie krzywiąc nasadki a nic nie będzie pod warunkiem że te śrubki są oryginalnie malowane
najlepiej kup sztukę nasadki nowa , dużo nie kosztuje, nie próbuj kluczem oczkowym płaskim bo będzie gorzej
najlepiej kup sztukę nasadki nowa , dużo nie kosztuje, nie próbuj kluczem oczkowym płaskim bo będzie gorzej
miałem Hondę VTR1000 SP2 2003 z amorem HYPERPRO RSC, teraz mam bandytę 1200 z 99r. z gmolami heeda
- sylwek12
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 30/3/2012, 08:12
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości