[Aktualności] Licencja B bez konieczności...
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Oczywiscie nie wiem jak tam sa klasyfikowane grupy ale w Poznaniu A i B są najszybsze.Oczywiscie te są poza moim zasiegiem .Komentatorzy napisał(a):i tak idiotyzm, jeśli ktoś wyrywa się do startu na Slovakiaring to pewnie albo tam już trenował, albo będzie na grandysach. Więc argumentacja idiotyczna, a przykładowo człowiek z Krakowa będzie musiał dymac przez całą Polskę do Poznania i póżniej na Slovakiaring. Brawo Panie Molik, brawo....<br><hr>idiotyzm <br>Komentatorzy napisał(a):Należy pochwalić inicjatywę, a nie tylko obrażać, że ktoś daje Wam możliwość zdania egzaminu w Poznaniu.
Pretensje to do GKSM, a nie do ludzi którzy wyciągają do was pomocną dłoń. Żeby nie AW, to co niektórzy o starcie w pierwszej rundzie Pucharu Polski mogliby tylko pomażyć. Pewnie zaraz ktoś napisze, że AW robi to dla pieniędzy. Ale te wzystkie komentarze o wrogim nastawieniu do AW i jego działaczy to już jest norma. Zadajcie sobie tylko pytanie, kto tak naprawdę finansuje wyścigi motocyklowe, które odbywają się w Poznaniu.<br><hr>WALDEMAR<br>Komentatorzy napisał(a):Jak to kto finansuje? Zawodnicy płacąc wpisowe oraz płacąc za płatne treningi. Zostało już to dawno podliczone.<br><hr>atomik<br>Komentatorzy napisał(a):No to nie wiem kto i jak to liczył. A czy ktoś wie jakie są koszty jednego dnia utrzymania wszystkich służb wymaganych według homologacji??? Szkoda pisać tutaj na tym portalu, bo co by nie zrobić, to i tak będzie źle.
Pozdrawiam wszystkich i życzę Wam dalszych fajnych pomysłów pt. MODLIN itd.<br><hr>WALDEMAR<br>Komentatorzy napisał(a):tak wiemy, bez AW ten sport w Polsce by nie istniał, a jak już zdechnie to i tak bedzie istniał bo będzie istnieć AW. człowieku mózgi wam tam piorą na zebraniach czy co? już widzę jak AW dokłada do kazdej rundy i robi to dla dobra całego świata wyscigowego, ale ty naiwny jesteś.....<br><hr>??<br>Komentatorzy napisał(a):Czekam i jestem ciekaw jak własciciel nowego toru jezeli kiedykolwiek powstanie;podkreslam toru a nie alejek kartingowych po jakich uganiają się nasi "motocyklisci"na 12 letnich fazerach.Jak własciciel takiego toru uchonoruje wasze obrażliwe krzyki.Myslę że wjazd bedzie za darmo i jeszcze bedzie organizował Mistrzostwa z nagrodami po kilka tysiecy dolarów,a na treningi bedzie rozdawał darmowe opony prosto z Moto GP..DDDDDDDDDDDDDDDDDD<br><hr>Pan ktoś<br>
Komentatorzy napisał(a):prywatny tor byłby pewnie dostępny non stop dla różnych grup i spadły by ceny dla uczestników, właściciel tylko kasę by liczył za wynajem, a nie jak pies ogrodnika AW, które samo robi słabe imprezy, a innym nie daje nic zorganizować.... <br><hr>księgowy<br>Komentatorzy napisał(a):A ja słyszałem że Grandys robi słabe imprezy....to komu wierzyć?<br><hr>Motocyklista z Wa-wy<br>Komentatorzy napisał(a):Najlepszą wykładnią, kto jakie robi imprezy jest frekwencja na nich. Na kwietniowych grandysach na Slovakiaring, w grupach B i C nie ma już wolnych miejsc. Na spidejach, mogą tylko pomarzyć o takiej ilości uczestników. Ale najlepiej pojechać tu i tu i samemu się przekonać. Tylko pamiętaj, żeby się odpowiednio wcześniej zgłosić, bo np. na majową imprezę na Panoni, jest końcówka miejsc w grupie C. Do Poznania możesz jechać kiedy chcesz, tam nie ma problemu z dostaniem się. <br><hr>byłem na obu<br>Komentatorzy napisał(a):Grupa b i c jest poza mim zasięgiem .Pewnie jadą na Slovakię bo w poznaniu już się najezdzili.
Pozatym na slovaki bedzie pierwsza runda MP dlatego nic dziwnego że jada tam zawodnicy.Wole jako amator zacząć chyba od Poznania .Nie mam takiego cisnienia wyscigowego.Dzieki za info.
<br><hr>Motocyklista z Wa-wy<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
grupa B i C to są amatorzy a nie zawodnicy i nie ma to nic wspólnego z zawodami które się tam odbęda.jeśli chodzi o zawodników czyli grupę A to sa wolne miejsca .Jednym słowem nie ma co porównywać nawet spped day do Grandysów u nich zawsze frekfencja jest prawie 100% i o wiele lepsza organizacja<br><hr>Artur R6Komentatorzy napisał(a):i tak idiotyzm, jeśli ktoś wyrywa się do startu na Slovakiaring to pewnie albo tam już trenował, albo będzie na grandysach. Więc argumentacja idiotyczna, a przykładowo człowiek z Krakowa będzie musiał dymac przez całą Polskę do Poznania i póżniej na Slovakiaring. Brawo Panie Molik, brawo....<br><hr>idiotyzm <br>Komentatorzy napisał(a):Należy pochwalić inicjatywę, a nie tylko obrażać, że ktoś daje Wam możliwość zdania egzaminu w Poznaniu.
Pretensje to do GKSM, a nie do ludzi którzy wyciągają do was pomocną dłoń. Żeby nie AW, to co niektórzy o starcie w pierwszej rundzie Pucharu Polski mogliby tylko pomażyć. Pewnie zaraz ktoś napisze, że AW robi to dla pieniędzy. Ale te wzystkie komentarze o wrogim nastawieniu do AW i jego działaczy to już jest norma. Zadajcie sobie tylko pytanie, kto tak naprawdę finansuje wyścigi motocyklowe, które odbywają się w Poznaniu.<br><hr>WALDEMAR<br>Komentatorzy napisał(a):Jak to kto finansuje? Zawodnicy płacąc wpisowe oraz płacąc za płatne treningi. Zostało już to dawno podliczone.<br><hr>atomik<br>Komentatorzy napisał(a):No to nie wiem kto i jak to liczył. A czy ktoś wie jakie są koszty jednego dnia utrzymania wszystkich służb wymaganych według homologacji??? Szkoda pisać tutaj na tym portalu, bo co by nie zrobić, to i tak będzie źle.
Pozdrawiam wszystkich i życzę Wam dalszych fajnych pomysłów pt. MODLIN itd.<br><hr>WALDEMAR<br>Komentatorzy napisał(a):tak wiemy, bez AW ten sport w Polsce by nie istniał, a jak już zdechnie to i tak bedzie istniał bo będzie istnieć AW. człowieku mózgi wam tam piorą na zebraniach czy co? już widzę jak AW dokłada do kazdej rundy i robi to dla dobra całego świata wyscigowego, ale ty naiwny jesteś.....<br><hr>??<br>Komentatorzy napisał(a):Czekam i jestem ciekaw jak własciciel nowego toru jezeli kiedykolwiek powstanie;podkreslam toru a nie alejek kartingowych po jakich uganiają się nasi "motocyklisci"na 12 letnich fazerach.Jak własciciel takiego toru uchonoruje wasze obrażliwe krzyki.Myslę że wjazd bedzie za darmo i jeszcze bedzie organizował Mistrzostwa z nagrodami po kilka tysiecy dolarów,a na treningi bedzie rozdawał darmowe opony prosto z Moto GP..DDDDDDDDDDDDDDDDDD<br><hr>Pan ktoś<br>
Komentatorzy napisał(a):prywatny tor byłby pewnie dostępny non stop dla różnych grup i spadły by ceny dla uczestników, właściciel tylko kasę by liczył za wynajem, a nie jak pies ogrodnika AW, które samo robi słabe imprezy, a innym nie daje nic zorganizować.... <br><hr>księgowy<br>Komentatorzy napisał(a):A ja słyszałem że Grandys robi słabe imprezy....to komu wierzyć?<br><hr>Motocyklista z Wa-wy<br>Komentatorzy napisał(a):Najlepszą wykładnią, kto jakie robi imprezy jest frekwencja na nich. Na kwietniowych grandysach na Slovakiaring, w grupach B i C nie ma już wolnych miejsc. Na spidejach, mogą tylko pomarzyć o takiej ilości uczestników. Ale najlepiej pojechać tu i tu i samemu się przekonać. Tylko pamiętaj, żeby się odpowiednio wcześniej zgłosić, bo np. na majową imprezę na Panoni, jest końcówka miejsc w grupie C. Do Poznania możesz jechać kiedy chcesz, tam nie ma problemu z dostaniem się. <br><hr>byłem na obu<br>Komentatorzy napisał(a):Grupa b i c jest poza mim zasięgiem .Pewnie jadą na Slovakię bo w poznaniu już się najezdzili.
Pozatym na slovaki bedzie pierwsza runda MP dlatego nic dziwnego że jada tam zawodnicy.Wole jako amator zacząć chyba od Poznania .Nie mam takiego cisnienia wyscigowego.Dzieki za info.
<br><hr>Motocyklista z Wa-wy<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tak na oko strzele, ze jestes jeszcze mlody i dozo swiata nie widziales, tym bardziej torow w Niemczech lug jeszcze dalej.Komentatorzy napisał(a):i tak idiotyzm, jeśli ktoś wyrywa się do startu na Slovakiaring to pewnie albo tam już trenował, albo będzie na grandysach. Więc argumentacja idiotyczna, a przykładowo człowiek z Krakowa będzie musiał dymac przez całą Polskę do Poznania i póżniej na Slovakiaring. Brawo Panie Molik, brawo....<br><hr>idiotyzm <br>Komentatorzy napisał(a):Należy pochwalić inicjatywę, a nie tylko obrażać, że ktoś daje Wam możliwość zdania egzaminu w Poznaniu.
Pretensje to do GKSM, a nie do ludzi którzy wyciągają do was pomocną dłoń. Żeby nie AW, to co niektórzy o starcie w pierwszej rundzie Pucharu Polski mogliby tylko pomażyć. Pewnie zaraz ktoś napisze, że AW robi to dla pieniędzy. Ale te wzystkie komentarze o wrogim nastawieniu do AW i jego działaczy to już jest norma. Zadajcie sobie tylko pytanie, kto tak naprawdę finansuje wyścigi motocyklowe, które odbywają się w Poznaniu.<br><hr>WALDEMAR<br>Komentatorzy napisał(a):Jak to kto finansuje? Zawodnicy płacąc wpisowe oraz płacąc za płatne treningi. Zostało już to dawno podliczone.<br><hr>atomik<br>Komentatorzy napisał(a):No to nie wiem kto i jak to liczył. A czy ktoś wie jakie są koszty jednego dnia utrzymania wszystkich służb wymaganych według homologacji??? Szkoda pisać tutaj na tym portalu, bo co by nie zrobić, to i tak będzie źle.
Pozdrawiam wszystkich i życzę Wam dalszych fajnych pomysłów pt. MODLIN itd.<br><hr>WALDEMAR<br>Komentatorzy napisał(a):tak wiemy, bez AW ten sport w Polsce by nie istniał, a jak już zdechnie to i tak bedzie istniał bo będzie istnieć AW. człowieku mózgi wam tam piorą na zebraniach czy co? już widzę jak AW dokłada do kazdej rundy i robi to dla dobra całego świata wyscigowego, ale ty naiwny jesteś.....<br><hr>??<br>Komentatorzy napisał(a):Czekam i jestem ciekaw jak własciciel nowego toru jezeli kiedykolwiek powstanie;podkreslam toru a nie alejek kartingowych po jakich uganiają się nasi "motocyklisci"na 12 letnich fazerach.Jak własciciel takiego toru uchonoruje wasze obrażliwe krzyki.Myslę że wjazd bedzie za darmo i jeszcze bedzie organizował Mistrzostwa z nagrodami po kilka tysiecy dolarów,a na treningi bedzie rozdawał darmowe opony prosto z Moto GP..DDDDDDDDDDDDDDDDDD<br><hr>Pan ktoś<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego. PO PIERWSZE.Tor jeżeli powstanie będzie dochodowy bo jego rolą będzie nie tylko promocja sportu, ale również szkolenia szeroko rozumiane( motocyklowe, sam. osobowe,sam. ciężarowe, quady , etc.). PO DRUGIE. Popatrz czym jeżdżą ludzie W tym kraju, a nie piszesz bzdury. Dużo jest , a będzie jeszcze więcej motocykli z młodych roczników i bardzo dobrej kondycji technicznej. PO TRZECIE. Niech PZM i wszystkie Automobilkluby zaczną wspierać młodych ludzi, a nie tłamsić ich zapał. NA DZIŚ PUCHAR 125 UMARŁ, A SKUTERY DOGORYWAJĄ. CZY NIE MOŻNA ORGANIZAUJĄC TRENING SPEED DAY W POZNANIU CZY NA INNYM TORZE OBNIŻYĆ OPŁATY DLA TEJ GARSTKI MŁODYCH LUDZI, KTÓRZY CHCĄ SIĘ ŚCIGAĆ ? CZY WPISOWE DLA AMATORÓW KTÓRZY SĄ PIERSZY, DRUGI RAZ NA ZAWODACH NIE MOŻE BYĆ W NIŻSZEJ KWOCIE? MOŻNA TO ZROBIC TYLKO TRZEBA CHCIEĆ. PO PIĄTE. Torami nie powinny zarządzać zdeprawowane organy PZMot, tylko menagerowie z krwi i kości. Taki człowiek wiedziałby jak wydobyć złotówki z każdego dnia. ALE TRZEBA CHCIEĆ, A NIE OPYLAĆ ZA 9 MILIONÓW TERENU DEVELOPEROWI POD BUDOWĘ BLOKÓW. JEDŹ DO UK, NIEMIEC, HISZPANI, WŁOCH TO SIĘ NAPATRZYSZ NA CYWILIZACJĘ I BĘDZIESZ WIEDZIAŁ SKĄD TE NARODU MAJĄ MISTRZÓW ŚWIATA W SPORTACH MOTOROWYCH. <br><hr>SP<br>
W Niemczech polowa torow wlasnie bankrutuje i to pomimo tego, ze sa co dziennie wynajete. Koszty utrzymania tego typu objektow sa tak wielkie, ze Lausitzring musi byc dodotowywany. Na Nurburgringu wlasnie zwolniono 170 (!) pracownikow. W Polsce bedzie bardzo ciezko pobudowac tor, ktory sam na siebie bedzie zarabial. Z pewnoscia w Poznaniu wiele rzeczy moglo by lepiej isc. Wydaje mi sie, ze wiekszosc problemow lerzy w starych strukturach i metalnosci pracownikow. Osobiscie mam zawsze wrazenie jakbym sie przeniusl w czasy komuny gdy wchodze do budynku administracyjnego. Mimo to powinnismy sie cieszyc, ze ten tor ciagle jeszcze istnieje, i ze w tym roku znow jest 10 terminow na treningi! A co do kosztow, sporty motorowe sa na calym swiecie drogie i nie jest to cos, bez czego rzyc nie mozna. Mozna by rownie dobrze narzekac, ze nie stac czlowieka na rzeglowanie jachtem do okola swiata

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Fajnie napisałeć, tylko, że nie 'rzyc' tylko 'żyć' i nie 'rzeglowanie' tylko 'żeglowanie'. Ale poza tym ok.<br><hr>przemKomentatorzy napisał(a):i tak idiotyzm, jeśli ktoś wyrywa się do startu na Slovakiaring to pewnie albo tam już trenował, albo będzie na grandysach. Więc argumentacja idiotyczna, a przykładowo człowiek z Krakowa będzie musiał dymac przez całą Polskę do Poznania i póżniej na Slovakiaring. Brawo Panie Molik, brawo....<br><hr>idiotyzm <br>Komentatorzy napisał(a):Należy pochwalić inicjatywę, a nie tylko obrażać, że ktoś daje Wam możliwość zdania egzaminu w Poznaniu.
Pretensje to do GKSM, a nie do ludzi którzy wyciągają do was pomocną dłoń. Żeby nie AW, to co niektórzy o starcie w pierwszej rundzie Pucharu Polski mogliby tylko pomażyć. Pewnie zaraz ktoś napisze, że AW robi to dla pieniędzy. Ale te wzystkie komentarze o wrogim nastawieniu do AW i jego działaczy to już jest norma. Zadajcie sobie tylko pytanie, kto tak naprawdę finansuje wyścigi motocyklowe, które odbywają się w Poznaniu.<br><hr>WALDEMAR<br>Komentatorzy napisał(a):Jak to kto finansuje? Zawodnicy płacąc wpisowe oraz płacąc za płatne treningi. Zostało już to dawno podliczone.<br><hr>atomik<br>Komentatorzy napisał(a):No to nie wiem kto i jak to liczył. A czy ktoś wie jakie są koszty jednego dnia utrzymania wszystkich służb wymaganych według homologacji??? Szkoda pisać tutaj na tym portalu, bo co by nie zrobić, to i tak będzie źle.
Pozdrawiam wszystkich i życzę Wam dalszych fajnych pomysłów pt. MODLIN itd.<br><hr>WALDEMAR<br>Komentatorzy napisał(a):tak wiemy, bez AW ten sport w Polsce by nie istniał, a jak już zdechnie to i tak bedzie istniał bo będzie istnieć AW. człowieku mózgi wam tam piorą na zebraniach czy co? już widzę jak AW dokłada do kazdej rundy i robi to dla dobra całego świata wyscigowego, ale ty naiwny jesteś.....<br><hr>??<br>Komentatorzy napisał(a):Czekam i jestem ciekaw jak własciciel nowego toru jezeli kiedykolwiek powstanie;podkreslam toru a nie alejek kartingowych po jakich uganiają się nasi "motocyklisci"na 12 letnich fazerach.Jak własciciel takiego toru uchonoruje wasze obrażliwe krzyki.Myslę że wjazd bedzie za darmo i jeszcze bedzie organizował Mistrzostwa z nagrodami po kilka tysiecy dolarów,a na treningi bedzie rozdawał darmowe opony prosto z Moto GP..DDDDDDDDDDDDDDDDDD<br><hr>Pan ktoś<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego. PO PIERWSZE.Tor jeżeli powstanie będzie dochodowy bo jego rolą będzie nie tylko promocja sportu, ale również szkolenia szeroko rozumiane( motocyklowe, sam. osobowe,sam. ciężarowe, quady , etc.). PO DRUGIE. Popatrz czym jeżdżą ludzie W tym kraju, a nie piszesz bzdury. Dużo jest , a będzie jeszcze więcej motocykli z młodych roczników i bardzo dobrej kondycji technicznej. PO TRZECIE. Niech PZM i wszystkie Automobilkluby zaczną wspierać młodych ludzi, a nie tłamsić ich zapał. NA DZIŚ PUCHAR 125 UMARŁ, A SKUTERY DOGORYWAJĄ. CZY NIE MOŻNA ORGANIZAUJĄC TRENING SPEED DAY W POZNANIU CZY NA INNYM TORZE OBNIŻYĆ OPŁATY DLA TEJ GARSTKI MŁODYCH LUDZI, KTÓRZY CHCĄ SIĘ ŚCIGAĆ ? CZY WPISOWE DLA AMATORÓW KTÓRZY SĄ PIERSZY, DRUGI RAZ NA ZAWODACH NIE MOŻE BYĆ W NIŻSZEJ KWOCIE? MOŻNA TO ZROBIC TYLKO TRZEBA CHCIEĆ. PO PIĄTE. Torami nie powinny zarządzać zdeprawowane organy PZMot, tylko menagerowie z krwi i kości. Taki człowiek wiedziałby jak wydobyć złotówki z każdego dnia. ALE TRZEBA CHCIEĆ, A NIE OPYLAĆ ZA 9 MILIONÓW TERENU DEVELOPEROWI POD BUDOWĘ BLOKÓW. JEDŹ DO UK, NIEMIEC, HISZPANI, WŁOCH TO SIĘ NAPATRZYSZ NA CYWILIZACJĘ I BĘDZIESZ WIEDZIAŁ SKĄD TE NARODU MAJĄ MISTRZÓW ŚWIATA W SPORTACH MOTOROWYCH. <br><hr>SP<br>Komentatorzy napisał(a):tak na oko strzele, ze jestes jeszcze mlody i dozo swiata nie widziales, tym bardziej torow w Niemczech lug jeszcze dalej.
W Niemczech polowa torow wlasnie bankrutuje i to pomimo tego, ze sa co dziennie wynajete. Koszty utrzymania tego typu objektow sa tak wielkie, ze Lausitzring musi byc dodotowywany. Na Nurburgringu wlasnie zwolniono 170 (!) pracownikow. W Polsce bedzie bardzo ciezko pobudowac tor, ktory sam na siebie bedzie zarabial. Z pewnoscia w Poznaniu wiele rzeczy moglo by lepiej isc. Wydaje mi sie, ze wiekszosc problemow lerzy w starych strukturach i metalnosci pracownikow. Osobiscie mam zawsze wrazenie jakbym sie przeniusl w czasy komuny gdy wchodze do budynku administracyjnego. Mimo to powinnismy sie cieszyc, ze ten tor ciagle jeszcze istnieje, i ze w tym roku znow jest 10 terminow na treningi! A co do kosztow, sporty motorowe sa na calym swiecie drogie i nie jest to cos, bez czego rzyc nie mozna. Mozna by rownie dobrze narzekac, ze nie stac czlowieka na rzeglowanie jachtem do okola swiata<br><hr>Andrzej<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ups. ze "zyc" pisze sie prze "z" to wiedzialem (az wstyd). O zeglowaniu bez slownika bym nie wiedzial.Komentatorzy napisał(a):i tak idiotyzm, jeśli ktoś wyrywa się do startu na Slovakiaring to pewnie albo tam już trenował, albo będzie na grandysach. Więc argumentacja idiotyczna, a przykładowo człowiek z Krakowa będzie musiał dymac przez całą Polskę do Poznania i póżniej na Slovakiaring. Brawo Panie Molik, brawo....<br><hr>idiotyzm <br>Komentatorzy napisał(a):Należy pochwalić inicjatywę, a nie tylko obrażać, że ktoś daje Wam możliwość zdania egzaminu w Poznaniu.
Pretensje to do GKSM, a nie do ludzi którzy wyciągają do was pomocną dłoń. Żeby nie AW, to co niektórzy o starcie w pierwszej rundzie Pucharu Polski mogliby tylko pomażyć. Pewnie zaraz ktoś napisze, że AW robi to dla pieniędzy. Ale te wzystkie komentarze o wrogim nastawieniu do AW i jego działaczy to już jest norma. Zadajcie sobie tylko pytanie, kto tak naprawdę finansuje wyścigi motocyklowe, które odbywają się w Poznaniu.<br><hr>WALDEMAR<br>Komentatorzy napisał(a):Jak to kto finansuje? Zawodnicy płacąc wpisowe oraz płacąc za płatne treningi. Zostało już to dawno podliczone.<br><hr>atomik<br>Komentatorzy napisał(a):No to nie wiem kto i jak to liczył. A czy ktoś wie jakie są koszty jednego dnia utrzymania wszystkich służb wymaganych według homologacji??? Szkoda pisać tutaj na tym portalu, bo co by nie zrobić, to i tak będzie źle.
Pozdrawiam wszystkich i życzę Wam dalszych fajnych pomysłów pt. MODLIN itd.<br><hr>WALDEMAR<br>Komentatorzy napisał(a):tak wiemy, bez AW ten sport w Polsce by nie istniał, a jak już zdechnie to i tak bedzie istniał bo będzie istnieć AW. człowieku mózgi wam tam piorą na zebraniach czy co? już widzę jak AW dokłada do kazdej rundy i robi to dla dobra całego świata wyscigowego, ale ty naiwny jesteś.....<br><hr>??<br>Komentatorzy napisał(a):Czekam i jestem ciekaw jak własciciel nowego toru jezeli kiedykolwiek powstanie;podkreslam toru a nie alejek kartingowych po jakich uganiają się nasi "motocyklisci"na 12 letnich fazerach.Jak własciciel takiego toru uchonoruje wasze obrażliwe krzyki.Myslę że wjazd bedzie za darmo i jeszcze bedzie organizował Mistrzostwa z nagrodami po kilka tysiecy dolarów,a na treningi bedzie rozdawał darmowe opony prosto z Moto GP..DDDDDDDDDDDDDDDDDD<br><hr>Pan ktoś<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego. PO PIERWSZE.Tor jeżeli powstanie będzie dochodowy bo jego rolą będzie nie tylko promocja sportu, ale również szkolenia szeroko rozumiane( motocyklowe, sam. osobowe,sam. ciężarowe, quady , etc.). PO DRUGIE. Popatrz czym jeżdżą ludzie W tym kraju, a nie piszesz bzdury. Dużo jest , a będzie jeszcze więcej motocykli z młodych roczników i bardzo dobrej kondycji technicznej. PO TRZECIE. Niech PZM i wszystkie Automobilkluby zaczną wspierać młodych ludzi, a nie tłamsić ich zapał. NA DZIŚ PUCHAR 125 UMARŁ, A SKUTERY DOGORYWAJĄ. CZY NIE MOŻNA ORGANIZAUJĄC TRENING SPEED DAY W POZNANIU CZY NA INNYM TORZE OBNIŻYĆ OPŁATY DLA TEJ GARSTKI MŁODYCH LUDZI, KTÓRZY CHCĄ SIĘ ŚCIGAĆ ? CZY WPISOWE DLA AMATORÓW KTÓRZY SĄ PIERSZY, DRUGI RAZ NA ZAWODACH NIE MOŻE BYĆ W NIŻSZEJ KWOCIE? MOŻNA TO ZROBIC TYLKO TRZEBA CHCIEĆ. PO PIĄTE. Torami nie powinny zarządzać zdeprawowane organy PZMot, tylko menagerowie z krwi i kości. Taki człowiek wiedziałby jak wydobyć złotówki z każdego dnia. ALE TRZEBA CHCIEĆ, A NIE OPYLAĆ ZA 9 MILIONÓW TERENU DEVELOPEROWI POD BUDOWĘ BLOKÓW. JEDŹ DO UK, NIEMIEC, HISZPANI, WŁOCH TO SIĘ NAPATRZYSZ NA CYWILIZACJĘ I BĘDZIESZ WIEDZIAŁ SKĄD TE NARODU MAJĄ MISTRZÓW ŚWIATA W SPORTACH MOTOROWYCH. <br><hr>SP<br>Komentatorzy napisał(a):tak na oko strzele, ze jestes jeszcze mlody i dozo swiata nie widziales, tym bardziej torow w Niemczech lug jeszcze dalej.
W Niemczech polowa torow wlasnie bankrutuje i to pomimo tego, ze sa co dziennie wynajete. Koszty utrzymania tego typu objektow sa tak wielkie, ze Lausitzring musi byc dodotowywany. Na Nurburgringu wlasnie zwolniono 170 (!) pracownikow. W Polsce bedzie bardzo ciezko pobudowac tor, ktory sam na siebie bedzie zarabial. Z pewnoscia w Poznaniu wiele rzeczy moglo by lepiej isc. Wydaje mi sie, ze wiekszosc problemow lerzy w starych strukturach i metalnosci pracownikow. Osobiscie mam zawsze wrazenie jakbym sie przeniusl w czasy komuny gdy wchodze do budynku administracyjnego. Mimo to powinnismy sie cieszyc, ze ten tor ciagle jeszcze istnieje, i ze w tym roku znow jest 10 terminow na treningi! A co do kosztow, sporty motorowe sa na calym swiecie drogie i nie jest to cos, bez czego rzyc nie mozna. Mozna by rownie dobrze narzekac, ze nie stac czlowieka na rzeglowanie jachtem do okola swiata<br><hr>Andrzej<br>
Komentatorzy napisał(a):Fajnie napisałeć, tylko, że nie 'rzyc' tylko 'żyć' i nie 'rzeglowanie' tylko 'żeglowanie'. Ale poza tym ok.<br><hr>przem<br>
No coz w Polsce tylko do podstawowki chodzilem i prawie 30 lat za granica "z"yje

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No to Motocyklisto z Warszawy - ja Ci radzę pojechać na treningi np. ze szwajcarską firmą Valentinos lub austriacką Fiala Motorsports. Podstawy angielskiego z pewnością masz opanowane więc nie będzie problemu z załatwieniem formalności. A ilość ludzi na torze nieporównywalnie mniejsza niż na Grandysach i ludzie mają inne podejście do jazdy, co powoduje że w żwirze ląduje 2-3 osoby na dzień a nie 2-3 na sesjęKomentatorzy napisał(a):i tak idiotyzm, jeśli ktoś wyrywa się do startu na Slovakiaring to pewnie albo tam już trenował, albo będzie na grandysach. Więc argumentacja idiotyczna, a przykładowo człowiek z Krakowa będzie musiał dymac przez całą Polskę do Poznania i póżniej na Slovakiaring. Brawo Panie Molik, brawo....<br><hr>idiotyzm <br>Komentatorzy napisał(a):Należy pochwalić inicjatywę, a nie tylko obrażać, że ktoś daje Wam możliwość zdania egzaminu w Poznaniu.
Pretensje to do GKSM, a nie do ludzi którzy wyciągają do was pomocną dłoń. Żeby nie AW, to co niektórzy o starcie w pierwszej rundzie Pucharu Polski mogliby tylko pomażyć. Pewnie zaraz ktoś napisze, że AW robi to dla pieniędzy. Ale te wzystkie komentarze o wrogim nastawieniu do AW i jego działaczy to już jest norma. Zadajcie sobie tylko pytanie, kto tak naprawdę finansuje wyścigi motocyklowe, które odbywają się w Poznaniu.<br><hr>WALDEMAR<br>Komentatorzy napisał(a):Jak to kto finansuje? Zawodnicy płacąc wpisowe oraz płacąc za płatne treningi. Zostało już to dawno podliczone.<br><hr>atomik<br>Komentatorzy napisał(a):No to nie wiem kto i jak to liczył. A czy ktoś wie jakie są koszty jednego dnia utrzymania wszystkich służb wymaganych według homologacji??? Szkoda pisać tutaj na tym portalu, bo co by nie zrobić, to i tak będzie źle.
Pozdrawiam wszystkich i życzę Wam dalszych fajnych pomysłów pt. MODLIN itd.<br><hr>WALDEMAR<br>Komentatorzy napisał(a):tak wiemy, bez AW ten sport w Polsce by nie istniał, a jak już zdechnie to i tak bedzie istniał bo będzie istnieć AW. człowieku mózgi wam tam piorą na zebraniach czy co? już widzę jak AW dokłada do kazdej rundy i robi to dla dobra całego świata wyscigowego, ale ty naiwny jesteś.....<br><hr>??<br>Komentatorzy napisał(a):Czekam i jestem ciekaw jak własciciel nowego toru jezeli kiedykolwiek powstanie;podkreslam toru a nie alejek kartingowych po jakich uganiają się nasi "motocyklisci"na 12 letnich fazerach.Jak własciciel takiego toru uchonoruje wasze obrażliwe krzyki.Myslę że wjazd bedzie za darmo i jeszcze bedzie organizował Mistrzostwa z nagrodami po kilka tysiecy dolarów,a na treningi bedzie rozdawał darmowe opony prosto z Moto GP..DDDDDDDDDDDDDDDDDD<br><hr>Pan ktoś<br>
Komentatorzy napisał(a):prywatny tor byłby pewnie dostępny non stop dla różnych grup i spadły by ceny dla uczestników, właściciel tylko kasę by liczył za wynajem, a nie jak pies ogrodnika AW, które samo robi słabe imprezy, a innym nie daje nic zorganizować.... <br><hr>księgowy<br>Komentatorzy napisał(a):A ja słyszałem że Grandys robi słabe imprezy....to komu wierzyć?<br><hr>Motocyklista z Wa-wy<br>Komentatorzy napisał(a):Najlepszą wykładnią, kto jakie robi imprezy jest frekwencja na nich. Na kwietniowych grandysach na Slovakiaring, w grupach B i C nie ma już wolnych miejsc. Na spidejach, mogą tylko pomarzyć o takiej ilości uczestników. Ale najlepiej pojechać tu i tu i samemu się przekonać. Tylko pamiętaj, żeby się odpowiednio wcześniej zgłosić, bo np. na majową imprezę na Panoni, jest końcówka miejsc w grupie C. Do Poznania możesz jechać kiedy chcesz, tam nie ma problemu z dostaniem się. <br><hr>byłem na obu<br>Komentatorzy napisał(a):Grupa b i c jest poza mim zasięgiem .Pewnie jadą na Slovakię bo w poznaniu już się najezdzili.
Pozatym na slovaki bedzie pierwsza runda MP dlatego nic dziwnego że jada tam zawodnicy.Wole jako amator zacząć chyba od Poznania .Nie mam takiego cisnienia wyscigowego.Dzieki za info.
<br><hr>Motocyklista z Wa-wy<br>Komentatorzy napisał(a):Oczywiscie nie wiem jak tam sa klasyfikowane grupy ale w Poznaniu A i B są najszybsze.Oczywiscie te są poza moim zasiegiem .Mysle o Poznaniu bo Grupa C ma duzo jazdy .<br><hr>Motocyklista z Wa-wy<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości