Zobacz wÄ…tek - Longjia Exactly Problem
NAS Analytics TAG

Longjia Exactly Problem

i inne małe pojemności
_________

Longjia Exactly Problem

Postprzez Motorzysta103 » 27/3/2012, 16:44

Mam problem z osiÄ…gami mojego skutera.
W skuterze wymieniłem cylinder na 70ccm , gaźnik , sprzęgło na tuningowe , wariator tuningowy , moduł na odblokowany , linki od gazu a on dalej nie chce przyśpieszać.
A oto filmik z jazdy mojego skutera http://www.youtube.com/watch?v=Lh4lQXo8 ... I_IooRLpU=

Co może być przyczyną słabych osiągów skutera i głośnego wycia podczas jazdy??
Motorzysta103
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 27/3/2012, 16:36


Postprzez motocyklista188 » 27/3/2012, 16:59

a jak z wariatorem?? i rolkami ?
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan


wariator

Postprzez Motorzysta103 » 27/3/2012, 17:09

Wariator i rolki wymienione na nowe.
Motorzysta103
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 27/3/2012, 16:36

Postprzez motocyklista188 » 27/3/2012, 17:13

a moze zle dobrana waga

a co z przelozeniem ?
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez komarcc » 27/3/2012, 17:31

No faktycznie, jest tragicznie :) Silnik wkręca się na wysokie obroty (tak mi się wydaje, bo jakość filmu też jest tragiczna), ale nie przekłada tego na koło, musisz wyregulować napęd, czyli rolki, sprężyna centralna, sprężynki sprzęgła.

Zawsze tak miałeś? Jaki masz teraz v-max?
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

re re

Postprzez Motorzysta103 » 27/3/2012, 19:45

Nie , nie miałem tak zawsze.
Dwa lata temu skuter jeździł 80 km/h.
Mi się zdaje że to wina paska napędowego bo już mam ponad 7000 KM przebiegu i nigdy go jeszcze nie wymieniałem.
A z tymi rolkami to ja tak dokładnie nie wiem bo mi wszystko mechanik zakładał i założył cięższe rolki aby podnieść prędkość maksymalną a sprężynki w sprzęgle mam nowe bo wymieniałem sprzęgło kilka miesięcy temu i to też nic nie dało.

A w sprawie wycia to co to może być??

Edytuj posty!
komarcc
Motorzysta103
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 27/3/2012, 16:36

Postprzez komarcc » 27/3/2012, 20:03

Silnik wchodzi na wysokie obroty, to musi wyć, jak wyregulujesz napęd to przestanie wyć.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Dyz!o91 » 27/3/2012, 20:37

Jak jeszcze bylem posiadaczem skutera to moj pasek mial naliczone 11 k i jeszcze dawal rade bez problemu (a mialem chinczyka..)wiec wydaje mi sie ze wina paska to to nie jest, ale mysle sprawdz go moze sie slizga i nie oddaje mocy na kolo, pasek paskowi nierowny ;)
Honda CG 125 1998r.
Avatar użytkownika
Dyz!o91
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 28/2/2012, 00:18
Lokalizacja: Konin/Poznań

Postprzez KAPELA911 » 28/3/2012, 14:04

mi to podchodzi pod przekładnie, tylko pytanie czy to wyje czy ,,jargoli" sobie?
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

re re

Postprzez Motorzysta103 » 28/3/2012, 20:55

Ale co dokładnie masz na myśli??
To wyje jak jadę to wyje ale jak puszczam gaz to przestaje wyć.

A jak się reguluję układ napędowy ??

Brak edycji po raz drugi.
Otrzymujesz ostrzeżenie.
komarcc
Motorzysta103
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 27/3/2012, 16:36

Postprzez KAPELA911 » 29/3/2012, 19:45

przekąłdnie pośrednią miedzy sprzęgłem a kołem.
Edytuj posty.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez komarcc » 29/3/2012, 20:05

Zmieniasz rolki na cięższe/lżejsze, sprężynki i centralkę na mocniejszą lub słabszą.

Możesz też odpalić skuter bez pokrywy przekładni i się przejechać po podwórku, obserwując co się dzieje z paskiem.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Motorzysta103 » 29/3/2012, 20:30

aha to dzięki , zobaczę jutro i dam znać
Motorzysta103
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 27/3/2012, 16:36

Postprzez Motorzysta103 » 30/3/2012, 18:46

Tak wygląda mój wariator Obrazek (otwórz link)
Czy jest on dobrze złożony??
Dodam że za nim są jeszcze jakieś zębatki a gdy oglądałem film na yt jak założyć wariator to był tylko ten wariator a z tyłu nie było żadnych zębatek.
Motorzysta103
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 27/3/2012, 16:36

Postprzez komarcc » 30/3/2012, 19:58

Na filmiku był 4T, a tam są trochę inne wariatory, Ty masz 2T. Przeciwtalerz masz zintegrowany razem z wiatraczkiem, a w 4T trzeba nakładać plastikowy wiatraczek, rolki też są inne, no i wariator ma nacięcia, których w 4T nie ma.

Chyba jest dobrze założony, pasek we właściwym położeniu, nie widać by był luźny. Za dużo nie powiem, bo jakość pozostawia wiele do życzenia. Ta śrubka wariatora jest dobrze wkręcona? Wygląda jakby była prawie odkręcona, albo wkręcona tylko do połowy.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Motorzysta103 » 31/3/2012, 18:51

Udało mi się naprawić problem z wariatorem. Zmieniłem rolki na lżejsze i dokręciłem bardziej koło trzymające pasek i skuter teraz rwie przy starcie aż miło.
Lecz pojawił mi się problem z gaźnikiem. Na początek dodam że ten problem był już u mnie od dłuższego czasu.
Problem ten polega na tym że skuter super przyśpiesza do 40 a potem zaczyna się dusić i nie idzie dalej.
A gdy ssanie się wyłączy skuter wcale nie jedzie tylko buczy i zadusza się przy dodaniu gazu.
Wpadł mi w oko taki oto gaźnik http://moto.allegro.pl/gaznik-2t-tuning ... 33554.html
I chciałbym was się spytać czy będzie on pasował do mojej longji??
Motorzysta103
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 27/3/2012, 16:36

Postprzez komarcc » 31/3/2012, 19:27

Problem występuje po zmianie cylindra na większy? Po zmianie cylindra na większą pojemność, prawie nigdy nie obędzie się bez zmiany dyszy w gaźniku.

Ten gaźnik nie jest przystosowany do Twojego silnika, to jest tania podróba do AM6, jak masz zamiar kupować nowy to lepiej pobaw się ze swoim starym, i tak nic nie tracisz, na początek przejedź się z 4-5km i napisz jaki kolor ma świeca, albo zrób jej zdjęcie.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Motorzysta103 » 31/3/2012, 19:35

tak po zmianie cylindra problem ten zaczął występować.
Masz racje najpierw siÄ™ pobawiÄ™ i zobaczÄ™ co i jak.
Wielkie dzięki za odpowiedź??
A jaki gaźnik byś mi polecił ??
Motorzysta103
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 27/3/2012, 16:36

Postprzez komarcc » 31/3/2012, 21:17

Wszystko co kupisz nowe do 100zł to chińskie gaźniki, za ok.100-150zł kupisz już używany dellorto, do Ciebie najlepszym wyborem byłby 17,5. Nowy oryginalny dellorto kosztuje 250-300zł, te nowe w okolicach 150zł to chińskie podróbki podszywające się pod innych producentów.

Zobacz w link niżej i sam oceń czy warto.
http://www.neos.jud.pl/viewtopic.php?p=7103
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez tnts » 31/3/2012, 21:33

tylko niech ci nie przyjdzie do glowy rozwiercanie dyszy. Dziura w dyszy nie jest prosta jak po wierceniu, ma specjalny kształt. Kup kilka dysz, zmieniaj i patrz jak działa.
tnts
Świeżak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 27/6/2011, 19:05

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 11 gości




na górê