Zobacz wÄ…tek - Rmz 250 - bierze olej
NAS Analytics TAG

Rmz 250 - bierze olej

Enduro, Cross
_________

Rmz 250 - bierze olej

Postprzez matthew #3 » 30/3/2012, 15:44

Ostatnio zauwazylem ze z rury mojej rmz 250 wydobywa sie dym ... sprawdzilem ilosc oleju i okazalo sie ze bierze olej. i tu takie pytanie, czy moge jeszcze jezdzic dolewajac oleju ? chce wystartowac w zawodach i po nich wymienic uszczelke ( bo chyba najprawdopodobniej to uszczelka)
Suzuki RMZ 250
Avatar użytkownika
matthew #3
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:35


Postprzez warzywek1 » 30/3/2012, 15:52

witam, jesli spalanie oleju nie jest zbyt duze to jakis czas jeszcze mozna jezdzic, ale jesli u Ciebie olej wychodzi przez komin, to chyba jazwyzszy czas na naprawe, oczwiscie decyzja nalezy do Ciebie :) jaka uszczelke masz na mysli?ja sadze ze przyczyna moze tkwic uszczelniaczach zaworowych badz pierscieniach, czasami rowniez zdarza sie ze prowadnice zaworowe sa juz zbyt zuzyte.jestem nowy wiec moge sie nie znac :P pozdrawiam
warzywek1
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 30/3/2012, 15:21
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Dzesiu10 » 30/3/2012, 15:54

może nowy ale masz racje, pewnie Matthew mówi o uszczelke pod głowicą ale to jak dla mnie nie to, bardziej stawiam na uszczelniacze i dobite gniazda, kiedy był remont?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez matthew #3 » 30/3/2012, 16:16

caly remont w okolicach pazdziernik - listopad. wiem poniewaz koles od ktorego kupilem motor dal go do remontu do kolegi mojego wujka i wszystko nam powiedzial

edit: siwy dym wydobywa sie Tylko wtedy gdy dodam gazu
Suzuki RMZ 250
Avatar użytkownika
matthew #3
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:35

Postprzez mikozniak » 31/3/2012, 07:19

A tłok ile ma mth??
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez warzywek1 » 31/3/2012, 08:19

jesli remont byl stosunkowo niedawno(tak jak mikoziniak slusznie zaznaczyl mth to okresla w crossie) to mogl zle zostac dotarty,a jesli ma juz godzin troche zrobione,poprostu zwyczajny remont bo nie da sie ukryc,w tych jednostkach 4t wyczynowych,do rozrzadu powinno zagladac sie czesto a przy tym naprawa top end jest dosc kosztowna i bardzo czesta,nie mowie o tym ze trzeba o nia dbac pod kazdym katem,gdyz urzytkownicy takich moto zdaja sobie z tego sprawe.pozdrawiam
warzywek1
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 30/3/2012, 15:21
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez matthew #3 » 31/3/2012, 09:03

wiesz, zdaje sobie sprawe ze sa to full cross'owki i trzeba czesto do nich zagladac.
no to chyba szykuje sie remont...
piekny poczatek sezonu
Suzuki RMZ 250
Avatar użytkownika
matthew #3
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:35

Postprzez warzywek1 » 31/3/2012, 11:53

remont jak remont, sprobuj zmienic uszczelniacze zaworowe bo koszt niewielki i moze uda Ci sie glowicy nie sciagac,jesli to nie pomoze bedziesz szedl na dol...
warzywek1
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 30/3/2012, 15:21
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez matthew #3 » 31/3/2012, 12:01

Dobra, w nastepny weekend cos ogarniemy ;d

edit: a jest mozliwosc ze dymi od zaworow ?
Suzuki RMZ 250
Avatar użytkownika
matthew #3
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:35

Postprzez warzywek1 » 31/3/2012, 15:16

moze dymic przez zuzyte uszczelniacze
warzywek1
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 30/3/2012, 15:21
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez warzywek1 » 31/3/2012, 15:24

o prosze,dosc ciekawy artykul.wiec chyba juz nie masz o co pytac.to jaka droge wybierzesz zalezy od Ciebie :)
warzywek1
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 30/3/2012, 15:21
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez matthew #3 » 31/3/2012, 15:47

oo to moze przez uszczelniacze zaworowe : ) mialem wlasnie sprawdzac i wymieniac, moze to to :D
jutro kolejna nudna niedziela, moze jutro po obiedzie usiade i poszperam przy mojej Suzi
Suzuki RMZ 250
Avatar użytkownika
matthew #3
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:35

Postprzez henio12323 » 1/4/2012, 11:03

nie ma praktycznmie opcji żeby uszczelką pod głowicą puszcząło olej. tam nie ma jakiegos mega cisnienia. jest jedynie rozbryzgowo od łancuszka rozrządu :P ale żeby ssało olej przez to to musiał bys chyba specjalnie kanalik zostawic :D ssie albo uszczelniaczami zaworowymi, albo tłok przepuszcza. uszczelnaicze jak dawno nie były ruszane chociazby dla pewnosci warto wymienic. ( od raz wyjac zawory i je poczyscic z nagaru, kanały zreszta tez ) jak nie pomoze to trzeba bedzie zajrzeć do tłoczka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Bostorn » 1/4/2012, 12:18

w 4t albo ssie olej od uszczelniaczy zaworowych, albo od komory silnika, kiedy pierścienie olejowe nie dają rady do konca zebrac oleju, i to co zostanie jest przepalane

jeżeli nie pożera potężnych ilości oleju to zalej deko wiecej oleju, i ogien, i po 1 starcie dolewasz.
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê