Zobacz wątek - Kawsaki en 450 87 r problem ze sprzetem
NAS Analytics TAG

Kawsaki en 450 87 r problem ze sprzetem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Kawsaki en 450 87 r problem ze sprzetem

Postprzez adriantyko » 28/3/2012, 18:08

Witajcie, sezon się zaczął a u mnie pojawił się problem którego wcześniej nie było.

Otóż...
pali normalnie , obroty na ssaniu i bez ( po nagrzaniu ) ok . Gdy wyłączę ssanie i ponownie je włączę motor gaśnie ( jeżeli zrobię to powoli to motor traci na obrotach ale po 1-2 s wskakuje na prawidłowe obroty , przykład na ssaniu 3000 bez ssania 1500 włączam powoli ssanie i z 1500 wskakuję na 1200 i dopiero potem na 3000 ) oprócz tego po przekręceniu manetki motor jest słaby, obroty chodzą o jakieś 20% słabiej, przy 4000-5000 dławi się , następnie dochodzi maksymalnie do 8000-9000 strzela z tłumika, gdzie czerwone pole dopiero zaczyna się przy 10000 której za cholerę nie przekroczę...

... to nic po paru minutach reguluję obroty gazuję -reguluję, gazuję -reguluję i nagle wszystko chodzi jak w zegarku. Zostawiłem na tych obrotach żeby popracował chwilę więc też tak zrobił i zgasł . Odpaliłem ponownie i widziałem że obroty były za niskie więc zwiększyłem i znowu pojawił się ten sam problem. Trochę kombinowałem z obrotami lecz z marnym skutkiem.

Świece nowe , fajki ok , bak i filtr paliwa (dzisiaj czyszczony), filtry powietrza wyczyszczone, z oby dwóch rur się kopci , po odpaleniu na lewym garze motor śmiga , na prawym odpala ale od razu gaśnie... Ktoś spotkał się z czymś podobnym i dałby rade mi pomóc bo już nie mam sił do tego .
adriantyko
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/1/2012, 19:58


Postprzez grunder » 28/3/2012, 18:20

jak wyczytałem że szczela, to od razu stawiam diagnozę na zawory, które trzeba ustawić. Jeśli na wydechu jest więcej niż 0.20 to dlatego strzela. Serwis się kłania
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa


Postprzez adriantyko » 28/3/2012, 18:34

Zawory czyli chodzi tutaj o regulacje gaźnika ?
adriantyko
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/1/2012, 19:58

Postprzez grunder » 28/3/2012, 18:44

Nie o gaźnik, tylko o zawory, które są w silniku :D

A swoja drogą po regulacji luzów zaworowych przydałoby się od nowa gaźniki wyregulować/
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez adriantyko » 28/3/2012, 21:41

Ok, dzięki kolego za poświęcony czas:)
ktoś ma jakieś inne sugestie ? ;]
adriantyko
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/1/2012, 19:58

Postprzez adriantyko » 3/4/2012, 15:30

witam, odswiezam temat i dodam ze dzisiaj po odpaleniu ( probie ) nie wskoczyl na obroty , po dluzszej meczarni odpalil ale nie trzymal obrotow dopiero po jakims czasie sie ustawil ...
adriantyko
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/1/2012, 19:58

Postprzez zxer » 3/4/2012, 22:31

zacznij od regulacji gaznika bo cos mi sie wydaje ze zbyt bogata mieszanka go karmisz
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez adriantyko » 4/4/2012, 09:49

Łokej, najlepiej oddam go do mechanika . Dzieki za info kolego
adriantyko
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/1/2012, 19:58



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr