co bedzie mniej palić przy srednim odkrecaniu manetki? cbr
Posty: 12
• Strona 1 z 1
co bedzie mniej palić przy srednim odkrecaniu manetki? cbr
witam! co bedzie mniej palic przy srednim odkrecaniu manetki gazu?? honda cbr 900 rr fireblade czy honda cbr 600 ??? 900 niby wieksza pojemnosc ale 600ke trzeba wyzej krecic zeby osiagala to samo co juz szybciej ma ta 900ka. i nie wiem jaka kupic. na 900ccm dobrze sie czuje i ogolnie spoko maszyna. nie bede jezdzil bardzo sportowo, katowanie nie wchodzi w gre. tak do okolo 8tys na obrotomierzu max. prosze o odpwiedz, pozdrawiam
-
DaroNTV - Świeżak
- Posty: 134
- Dołączył(a): 21/8/2011, 19:54
- Lokalizacja: Tuchola
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Idiotyczne pytanie.. Ale ja strzelam że fajer 900 bedzie mniej palic bo żwawiej sie odpycha z niższych obrotów i do 8 tyś rpm jest zabawy co nie miara bo na 11.000tyś zaczyna sie czerwone pole obrotomierza Pragne też nadmienic ze fajer przy 3.500tyś rpm na jedynce wstaje na gume i przy 5.500tys na dwójce wiec radził bym uważac bo to nie 600
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
...a biorąc sprawę tak całkiem poważnie : mniej będzie palić CBR900. Ma większy moment i moc, osiąga obie rzeczy przy niższych obrotach i ma dłuższe przełożenia. Osiągniesz wyższe prędkości przelotowe przy mniejszym spalaniu w porównaniu do motocykla sportowego o pojemności 600ccm.
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
Do oszczędnej jazdy też nie kupuje się motocykla.
Wg moich testów wynika że albo jeździsz delikatnie do 4tys obr i do 90km/h i wtedy jest oszczędność prawie 1L. Ale jazda do 90km/h jest gorsza niż zwolnienie do zera, zmęczyć się można potwornie.
Ale nie ma znaczenia jeśli jeździ się prawie jak muł do 130 czy momentami 190 , czy aurostradą, prawie zawsze różnica jest około 0.3 l/100km.
Jazda w mieście to prawie litr w górę.
Wniosek jest taki, że nie opłaca się oszczędzać.
Wg moich testów wynika że albo jeździsz delikatnie do 4tys obr i do 90km/h i wtedy jest oszczędność prawie 1L. Ale jazda do 90km/h jest gorsza niż zwolnienie do zera, zmęczyć się można potwornie.
Ale nie ma znaczenia jeśli jeździ się prawie jak muł do 130 czy momentami 190 , czy aurostradą, prawie zawsze różnica jest około 0.3 l/100km.
Jazda w mieście to prawie litr w górę.
Wniosek jest taki, że nie opłaca się oszczędzać.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Falcon pierwsyz raz się z Tobą nie zgodzę ;P U mnie w gixxerze litrowym sprawa wyglądała tak:
- średnie spalanie przy normalnej (sportowej) jeździe : 8,5l/100km
- jazda na kole : 9,9l/100km
- jazda turystyczna : 6,1l/100km
...więc wiesz ;->
- średnie spalanie przy normalnej (sportowej) jeździe : 8,5l/100km
- jazda na kole : 9,9l/100km
- jazda turystyczna : 6,1l/100km
...więc wiesz ;->
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości