Zobacz wątek - Motocykl turystyczno - terenowy.
NAS Analytics TAG

Motocykl turystyczno - terenowy.

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Motocykl turystyczno - terenowy.

Postprzez Ukaszek » 26/3/2012, 10:54

Witajcie,
Jestem tutaj nowy, więc się przedstawię, nazywam się Łukasz mam 21 lat.
Z motocyklami wszelkiej maści mam do czynienia od samego dzieciństwa, zaczynając od wszelakiego ustrojstwa typu komary, motorynki, wski itd itd :)
Z mocniejszych sprzętów ujeżdżam Ktm'a 620 lc4 i dosyć ciekawy i niespotykany sprzęt jakim jest Yamaha TRI- Z.

Jako, że niedługo mam egzaminy na prawo jazdy kat. A przymierzam się do kupna motocykla.

- zastosowanie na asfalcie jak i delikatnych bezdrożach, szutry itp.
- pojemność w okolicy 1000cm3
- granice cenowe: 15 tys.

Szukam motocykla do podróżowania po Polsce, czyli asfalt, lecz czasem również jakaś polna wiejska droga czy szuter.


Myślałem nad Hondą Varadero XL http://otomoto.pl/honda-xl-varadero-v-s ... 89443.html

Czy jest jakaś alternatywa dla tego pojazdu? Szukam czegoś w tym guście.

Pozdrawiam,
Łukasz. :D

przeglądając forum, przeczytałem artykuł o Varadero i wypada bardzo dobrze z mojego punktu widzenia.
Idealnie nadaje się do zadań, których od niej oczekiwałem.

Czyli, nie jest jakimś demonem szybkości, na czym mi zupełnie nie zależy, lecz długodystansowym turystykiem z nutką enduro.

Szperałem dość mocno na forum, polecany jest również Suzuki DL 650 V-storm.

Edytuj posty!
komarcc
Ukaszek
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26/3/2012, 10:39
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez kowal_71 » 26/3/2012, 18:45

Między litrem a 650 trochę różnica jest... Z tym że za 15k lepiej brać DLa - dostaniesz świeższy sprzęt.
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Sumomoto » 28/3/2012, 15:11

Varadaro jest bardzo duże i ciężkie. Doskonały motocykl w trasę i tyle. Dla kogoś z Twoim (chociaż 21lat) doświadczeniem poszedłbym w coś lżejszego. przyjemnie się jeździ wiadrem z paliwem 1/3 w baku. Jeżeli jeździsz w teren, to zawsze będziesz chciał tam skręcać z asfaltu, a poza tym jeszcze poręczność w mieście jest ważna.
Wybrałbym idealnego Transalpa lub DL'a choć mniej terenowy, ale za to z bardzo wygodna kanapą. Africa zbyt dobrą obiegową opinię i przez to jest za droga.
Bardziej szosowy, z zaskakująco dobrym "dołem", ale wygodną pozycją turystycznego enduro
jest TDM 850-900. I też nie szukałbym na siłę 900, bo 850 też jest super:).
Oczywiście w każdym przypadku dostepność akcesorii turystycznych jest bez zarzutu.

PS. Tri-z? Ale by się zdziwił w lesie "zwykły" quadowiec jaka jest różnica w prowadzeniu zanim by się przyzwyczaił:)))
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez skidmarks » 29/3/2012, 15:48

A koło do góry dźwiga takie cudo bez problemu ?
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Sumomoto » 29/3/2012, 17:05

jeszcze lepiej niż quad! ...ale my nie o tym:)
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Ukaszek » 30/3/2012, 15:26

dziękuje za tak wyczerpującą odpowiedź.

masz rację, mocno zastanawiałem się nad Viadrem z powodu jego wagi. Głównie z tego względu, że pomimo 184cm wzrostu nie jestem mega postawnym gościem :D
Już na Ktm'ie średnio mi się jeździło i jego waga przeszkadzała mi w większych manewrach w terenie.
Będę musiał się przymierzyć do DL'a, bo bardzo mi się spodobał i jest nieco mniejszy.
Nie ukrywam, że przydatność w mieście, także odgrywa niemałą rolę z racji tego, że będę nim jeździł na co dzień do pracy.

Tak to prawda, że lubię zjeżdżać w teren, ale od tego mam inne pojazdy, bardziej chodziło mi o zwykłe utwardzone drogi za miastem. Nie wymagam od DL'a, żeby radził sobie w warunkach mocno polowych.

Co do TDM'a, nie zwracałem na niego uwagi, przejrzę, obejrzę i na pewno zdam relację :D
Ukaszek
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26/3/2012, 10:39
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kzfr » 30/3/2012, 20:28

Nie jeździłem na tych sprzętach co piszecie ale też się próbowałem kiedyś tak załapać i mi w serwisie właśnie polecili Wiaderko ale tak 650tke albo Yamahe Tenere tylko że do niej będzie Ci brakować z 5tyś zł. A dlaczego nie dominator?
kzfr
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 29/9/2009, 21:30
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Ukaszek » 31/3/2012, 18:06

dominator, z przyczyn czysto estetycznych, tak samo jak TDM, zwyczajnie mi się nie podobają.

Africa, wydaje mi się już zbytnio terenowa, głównie mimo wszystko, będę jeździł po asfalcie.
Wybór padnie pewnie pomiędzy DL'em a Viaderkiem.

Boję się trochę braku mocy w DL'u, bo jednak litr w Viaderku to spory plus, pomimo jego wagi.

Miał ktoś styczność z DL'em, nie ma przypadków kiedy zabrakło pod manetką?


:arrow: edit:
- znalazłem DL'a w wersji 1000cm3; bardzo przyjemnie się prezentuje :D

link: http://otomoto.pl/suzuki-dl-1000-v-stro ... 82042.html

co myślicie o nim?
Ukaszek
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26/3/2012, 10:39
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez KAPELA911 » 1/4/2012, 10:50

a myślałeś o bmw gs 650? jest chyba też odmiana tego motocykla z silnikiem dwu cylindrowym poj. 800cc.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez skidmarks » 1/4/2012, 18:45

A Caponord?
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Sumomoto » 2/4/2012, 09:33

Witaj

Dl 1000 jest taki sam jak 650 tylko ma inny silnik.
TDM faktycznie ma dyskusyjny wygląd ale dużą dynamikę lekkość jazdy (spróbój kiedyś:))
Wał TDMa ma wykorbienie 270st i działa jak V-ka Nie kupuj- spróbuj:)

Co do propozycji F650 (nie pisze o Rotaxach!) też ma 2-cyl silnik jak 800tka
Róznice: 800 -85kM 650 - 71km, 800-koło przód 21cali, 650-19, 800dwie tarcze z przodu, 650 -1tarczę, 800 zawieszenie UD, 650 - radycyjne.
wybrałbym 800 jest też wyższy w siodle 650 nizszy i wydaje sie długi. Przyjemne silniki z wysoka kulturą pracy i niski srodek cięzkości przeniesiony do tyłu co jest fajne.
ABS działa b.dobrze i mozna go wyłączyc jak trzeba:).
800-tka ma szprychowane, mocniejsze koła.
Serwisy BMW koło domu masz 4?
...znów mnie w krzaki ciagnie:)
Myśl:)))
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr