Wielkie dzięki za pomoc:-).
Dzisiaj znalazłem chwilę czasu i zająłem się dokładnym przeglądem instalacji w moto. Wszystko poczyściłem i zauważyłem że przy dokręcaniu stojanu zgniotłem jeden kabelek od drugiej cewki takiej cienkiej która według mnie zczytuje z koła magnesowego kiedy robić przerwę aż pękła jego izolacja i masowało go. Zaizolowałem go i poprowadziłem bezpieczniej niż poprzednio był i pojawiła się iskra ale jest bardzo słaba.
Sprawdziłem cewkę zapłonową którą niedawno odebrałem z przezwajania: jakie wytwarza napięcie oraz jej opór i wyszło mi że opór wynosi 426om a prąd jaki wytwarza jest od 7 do 15 V.
Przejrzałem manuala i tam nie zauważyłem danych jakie napięcie powinna wytwarzać taka cewka:-(. Ale wyczytałem na tej stronie
http://seba-motor.pl/zaplony.php że powinna wytwarzać od 40 do 100V a nawet i więcej a jej opór powinien wynosić od 200 do 400 om. Wychodzi na to że muszę oddać ją do reklamacji:-(.
Jakie jest wasze zdanie na ten temat?