Opony - dolacz swoja opinie/zapytanie na temat firmy, modelu
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
a ja mam taki wynalazek :
Dunlop Sportmax Roadsmart 110/70 ZR17 TL 54(W)
Dunlop
Sportmax Roadsmart 160/60 ZR17 TL 69(W) tylne koło, M/C
Smigał ktoś na takim zestawie ? nie tyle kwestia rozmiaru ile modelu .
Duzo kombinowałem ale koniec końców zmieniam komplet bo w tym przypadku oszczedzanie nie popłaca .
Dunlop Sportmax Roadsmart 110/70 ZR17 TL 54(W)
Dunlop
Sportmax Roadsmart 160/60 ZR17 TL 69(W) tylne koło, M/C
Smigał ktoś na takim zestawie ? nie tyle kwestia rozmiaru ile modelu .
Duzo kombinowałem ale koniec końców zmieniam komplet bo w tym przypadku oszczedzanie nie popłaca .
- czarlee
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 19/3/2011, 04:41
- Lokalizacja: GDAŃSK
Wybór opony
Witam, planuje zakup oponki na przód o rozmiarze 130/70/16
Interesują mnie 3 gumy:
- Pirelli Diablo
- Metzeler Sportec M3
- Continental Sport Attack
Zależy mi głownie na trwałości oponki
Mój motocykl to Ceberka 900
Proszę o pomoc i oponię
Interesują mnie 3 gumy:
- Pirelli Diablo
- Metzeler Sportec M3
- Continental Sport Attack
Zależy mi głownie na trwałości oponki
Mój motocykl to Ceberka 900
Proszę o pomoc i oponię
- Fireblade1990
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 22/8/2010, 19:22
- Lokalizacja: Ostrołeka
a nie rozmiar 120/70/16
Jak na trwałości to sprzedaj tę cebre i kup jakiegoś virago albo coś i tam załóż macadamy ale najlepiej 10 letnie leżaki - bedziesz mial je na 60tyś przebiegu.
Do sporta ja polecę M3 bo na takich latam - trzymają bardzo dobrze. Tak przód jak i tył.
Jak na trwałości to sprzedaj tę cebre i kup jakiegoś virago albo coś i tam załóż macadamy ale najlepiej 10 letnie leżaki - bedziesz mial je na 60tyś przebiegu.
Do sporta ja polecę M3 bo na takich latam - trzymają bardzo dobrze. Tak przód jak i tył.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
A jak ze zdzieraniem tej opony ? ile tys km Twoim zdaniem powinno na przedzie takie M3 sie utrzymac ?
- Fireblade1990
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 22/8/2010, 19:22
- Lokalizacja: Ostrołeka
zależy jak jeździsz. ok 15tyś km maks od nowości przy jeździe zwykłej dla sporta ale to do zera...może być jednak że i w 2 dni ją zajedziesz - na torze na treningach np. Może też być, że jak walisz stopale i ostro heblujesz to za 7tys jej nie bedzie
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Witam
Szukam Pilot Road 2CT dla mojego bandziora. Gdzie kupujecie oponki aledrogo czy jakieś sklepiki wysyłkowe? Może ktoś zna jakiś sklep na miejscu w Trójmieście co by można od ręki dostać bez obawy "mataczenia" z allegro
Szukam Pilot Road 2CT dla mojego bandziora. Gdzie kupujecie oponki aledrogo czy jakieś sklepiki wysyłkowe? Może ktoś zna jakiś sklep na miejscu w Trójmieście co by można od ręki dostać bez obawy "mataczenia" z allegro
Life is deadly.
-
dokter - Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 19/7/2010, 20:59
- Lokalizacja: Pomorze
Witam
Zastanawiam się nad kupnem opon Pirelli Diablo Strada do Bandita 1200 i chciałem usłyszeć opinie kogoś kto jeździ/jeździł na tych gumach. Warto? Czytałem parę testów w necie i wypadały w miarę nieźle, choć wiem że to nie są najnowsze gumy. Cena też jest ok (750zł komplet)
Zastanawiam się nad kupnem opon Pirelli Diablo Strada do Bandita 1200 i chciałem usłyszeć opinie kogoś kto jeździ/jeździł na tych gumach. Warto? Czytałem parę testów w necie i wypadały w miarę nieźle, choć wiem że to nie są najnowsze gumy. Cena też jest ok (750zł komplet)
B12
- limak
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 25/2/2007, 13:56
- Lokalizacja: Konin
Heya
Obecnie smigam na pilot powerach 2ct i ogolnie oponki bardzo dobre pod wzgledem przyczepnosci, ale zeby pojezdzic po zakretach czesto jade 140-160 km w jedna strone po prostych drogach, co powoduje zuzycie opon na srodku w dosc szybkim tempie, a boki sa dalej w bardzo dobrym stanie (okolo 5 tysiecy km) Taka opona nie nadaje sie juz raczej do jazdy srodek slizga sie przy kazdej probie gumowania a motor sie kladzie w zakret jak kloda. Pytanie wysuwam nastepujace: Czy do troche szybszej jazdy po zakretach, jazdy na kole michelin pilot road 2 wystarczy ?
motor - 06 cbr1000rr
Obecnie smigam na pilot powerach 2ct i ogolnie oponki bardzo dobre pod wzgledem przyczepnosci, ale zeby pojezdzic po zakretach czesto jade 140-160 km w jedna strone po prostych drogach, co powoduje zuzycie opon na srodku w dosc szybkim tempie, a boki sa dalej w bardzo dobrym stanie (okolo 5 tysiecy km) Taka opona nie nadaje sie juz raczej do jazdy srodek slizga sie przy kazdej probie gumowania a motor sie kladzie w zakret jak kloda. Pytanie wysuwam nastepujace: Czy do troche szybszej jazdy po zakretach, jazdy na kole michelin pilot road 2 wystarczy ?
motor - 06 cbr1000rr
- qb44pl
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 18/5/2010, 04:15
- Lokalizacja: Ełk/Chicago
Pilot roady 2 juz leza i czekaja, ale mialem dylemat czy ich nie odeslac i zamowic pilot powerow 2ct jednak dobre sa... nawet bardzo. Tylko ten srodek moglby byc twardszy. Na YT widzialem wczoraj filmik jak gosciu na torze jedzie na roadach i wsumie niziutko po zakretach latal wiec mam nadzieje ze bedzie ok
- qb44pl
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 18/5/2010, 04:15
- Lokalizacja: Ełk/Chicago
Witam
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w wyborze kompletu opon do kawasaki zx6r 2000r.
Przód 120/70 ZR17
Tył 190/50 ZR17 73W
Chcę przeznaczyć 1500zł bądź więcej.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w wyborze kompletu opon do kawasaki zx6r 2000r.
Przód 120/70 ZR17
Tył 190/50 ZR17 73W
Chcę przeznaczyć 1500zł bądź więcej.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Ostatnio edytowano 21/6/2011, 09:52 przez Iziges, łącznie edytowano 1 raz
- Iziges
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 21/6/2011, 08:56
- Lokalizacja: Wrocław
Co myślicie o Dunlop Elite 3, do choppera?
Zależy mi przede wszystkim na maksimum trakcji na wilgotnej drodze.
Zależy mi przede wszystkim na maksimum trakcji na wilgotnej drodze.
-
Kyokushin4 - Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 30/6/2011, 20:52
- Lokalizacja: inąd
bridgestone battlax 002 racing street
120 przód
180 tył
opona wolno i opornie się nagrzewa, szybko stygnie. do opon powinni dorzucać koce :/
w chłodniejsze dni albo deszcz nieprzewidywalna, przyspieszenia niepewne. zawdzięczam im lowside niedawno przy głębokim złożeniu.
w ciepłe dni też potrafiła zaskoczyć uslizgiem w łukach.
na komplecie zrobione jakieś 10 tys, tył zjechany do zera (na przeglądzie pytali czy to slick , trochę gumowania, sporo km w szybkiej turystyce. przód jeszcze z 1 mm ponad cycki kontrolne.
na tor? może, w końcu to torowka z homologacją, chociaż są lepsze warianty.
do "typowej" jazdy, w szczególności do kręcenia się po mieście, gdzie co chwila pauza, nie ma sensu. ogólnie nie polecam.
wczesniej latałem na battlax 015 (stock) i tez du*y nie urywało.
póki co niunia i ja firmie bridgestone dziękujemy i rozstajemy się z jej produktami bez żalu. dzisiaj odebralem dunlop sportmax sportsmart, w sobotę montaż. i zobaczymy
120 przód
180 tył
opona wolno i opornie się nagrzewa, szybko stygnie. do opon powinni dorzucać koce :/
w chłodniejsze dni albo deszcz nieprzewidywalna, przyspieszenia niepewne. zawdzięczam im lowside niedawno przy głębokim złożeniu.
w ciepłe dni też potrafiła zaskoczyć uslizgiem w łukach.
na komplecie zrobione jakieś 10 tys, tył zjechany do zera (na przeglądzie pytali czy to slick , trochę gumowania, sporo km w szybkiej turystyce. przód jeszcze z 1 mm ponad cycki kontrolne.
na tor? może, w końcu to torowka z homologacją, chociaż są lepsze warianty.
do "typowej" jazdy, w szczególności do kręcenia się po mieście, gdzie co chwila pauza, nie ma sensu. ogólnie nie polecam.
wczesniej latałem na battlax 015 (stock) i tez du*y nie urywało.
póki co niunia i ja firmie bridgestone dziękujemy i rozstajemy się z jej produktami bez żalu. dzisiaj odebralem dunlop sportmax sportsmart, w sobotę montaż. i zobaczymy
CBR 600 RR7 "niunia"
Dopóki śmierć nas nie rozłączy
Dopóki śmierć nas nie rozłączy
-
b_2 - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 12/4/2010, 07:16
- Lokalizacja: Wwa
Czy ktoś może mi polecić oponki do CBR 600 F2 (120/60/17, 160/60/17)? Pilot Road 2CT mają niezłą opinię i tak się nad nimi zastanawiam. Kosztują ok. 1000 zł na allegro.
http://moto.allegro.pl/michelin-pilot-road-2ct-120-70r17-160-60r17-w-wa-i1702333995.html (otwórz link)
Jest jeszcze tańsza opcja w postaci Dunlopa Qualifier D209 za nieco ponad 700 zł.
http://moto.allegro.pl/dunlop-qualifier-d209-120-60zr17-160-60zr17-2010-i1725476643.html (otwórz link)
Jeżdżę sportowo-turystycznie. Prawdopodobnie zabieram moto do Irlandii w tym roku, a tu dużo i często pada także zachowanie opon na mokrym jest dość istotne.
Zakup planuję w październiku, ale już teraz chcę się jakoś ukierunkować, bo jest spora rozbieżność w opiniach opon.
http://moto.allegro.pl/michelin-pilot-road-2ct-120-70r17-160-60r17-w-wa-i1702333995.html (otwórz link)
Jest jeszcze tańsza opcja w postaci Dunlopa Qualifier D209 za nieco ponad 700 zł.
http://moto.allegro.pl/dunlop-qualifier-d209-120-60zr17-160-60zr17-2010-i1725476643.html (otwórz link)
Jeżdżę sportowo-turystycznie. Prawdopodobnie zabieram moto do Irlandii w tym roku, a tu dużo i często pada także zachowanie opon na mokrym jest dość istotne.
Zakup planuję w październiku, ale już teraz chcę się jakoś ukierunkować, bo jest spora rozbieżność w opiniach opon.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Powery napewno lepiej się kleją, ale i szybciej znikają. Starczą tylko na sezon lub dwa przy dobrych wiatrach. Coś za coś niestety. Mam trochę czasu więc jeszcze poszperam na ten temat.
http://www.fireblades.org/forums/honda-rc51/60560-michelin-pilot-power-vs-pilot-road-2ct.html (otwórz link)
Ktoś napisał, że powery mu zniknęły po 3000 km.. Nie wiem jak on to zrobił.
http://www.fireblades.org/forums/honda-rc51/60560-michelin-pilot-power-vs-pilot-road-2ct.html (otwórz link)
Ktoś napisał, że powery mu zniknęły po 3000 km.. Nie wiem jak on to zrobił.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
D211 są cudne potwierdzam, ale jak jest sucho i są rozgrzane, ale rozgrzanie chwilkę trwa Stopale łatwo się tym nawala, nawet na nieidealnej nawierzchni. Ta opona nie lubi wody, nawet wilgotny lub zimny asfalt dzień to nie dla niej.
Bridgestone BT015F to jak dla mnie kupa, nie opona. Ani to nie ma super mega przyczepności, ani nie informuje kierowcy co robi. Stopale mi tym nie wychodzą Działa dopiero jak dostaje niższe ciśnienie.
BT014R też fajna, naprawdę solidnie trzyma, szybko się rozgrzewa. Aczkolwiek dopiero co ją założyłem i nie wiem co będzie jak ją naprawdę solidnie przycisnąć. EDIT: trzymają nawet lepiej od D211, kocham tą oponę ale o długich przebiegach raczej nie ma mowy Ta... tylko jebana zeszła po 3000km w 600cm, a jakoś nieprawdopodobnie przyciskana nie była. Nawet w chłodne dni super trzymała. Zdecydowanie była to jakaś miękka mieszanka
Pirelli Dragon Supercorsa w sumie podobna do powyższej, może nawet BT014R była przyczepniejsza, wytrzymała więcej km niż BT14R. Nie przepada za mokrym, szybko się rozgrzewa.
Pilot Sporty, bardzo fajne, fajnie się je czuje w zakresie granicznym, na wodzie są genialne. Stopali się na nich uczyłem i wychodziły właściwie od samego początku. Uwaga do opon Micheline, jak mają już poniżej 3mm to zaczynają tracić przyczepność.
Road Attack Continentala, bardzo łatwo wyczuwalny zakres graniczny bez stresu można latać poślizgami w każdym zakręcie, spore przebiegi w porównaniu z oponami typowo sportowymi. Radzi sobie na wodzie.
To tyle subiektywnych opinii o oponach które miałem
Bridgestone BT015F to jak dla mnie kupa, nie opona. Ani to nie ma super mega przyczepności, ani nie informuje kierowcy co robi. Stopale mi tym nie wychodzą Działa dopiero jak dostaje niższe ciśnienie.
BT014R też fajna, naprawdę solidnie trzyma, szybko się rozgrzewa. Aczkolwiek dopiero co ją założyłem i nie wiem co będzie jak ją naprawdę solidnie przycisnąć. EDIT: trzymają nawet lepiej od D211, kocham tą oponę ale o długich przebiegach raczej nie ma mowy Ta... tylko jebana zeszła po 3000km w 600cm, a jakoś nieprawdopodobnie przyciskana nie była. Nawet w chłodne dni super trzymała. Zdecydowanie była to jakaś miękka mieszanka
Pirelli Dragon Supercorsa w sumie podobna do powyższej, może nawet BT014R była przyczepniejsza, wytrzymała więcej km niż BT14R. Nie przepada za mokrym, szybko się rozgrzewa.
Pilot Sporty, bardzo fajne, fajnie się je czuje w zakresie granicznym, na wodzie są genialne. Stopali się na nich uczyłem i wychodziły właściwie od samego początku. Uwaga do opon Micheline, jak mają już poniżej 3mm to zaczynają tracić przyczepność.
Road Attack Continentala, bardzo łatwo wyczuwalny zakres graniczny bez stresu można latać poślizgami w każdym zakręcie, spore przebiegi w porównaniu z oponami typowo sportowymi. Radzi sobie na wodzie.
To tyle subiektywnych opinii o oponach które miałem
Ostatnio edytowano 18/9/2011, 11:58 przez Invi, łącznie edytowano 2 razy
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości