instrukcji obsługi nie będą mieli bo to się dodaje do nowego moto na sztukę. Robiłem chwilkę w ASO Kawasaki to wiem, że nie sprzedają instrukcji
ok - mogą zamówić przy dostawie nowej maszyny od importera ale trzeba kombinować, że niby zgubiona tamta poprzednia itd...nikt na to nie pójdzie
Co do oleju. Ja lałem do TLR 2 razy 300V,- Drugą wymianę wyrzygał na trawę ...310zł po ok. 500km od wymiany
przez odsadzony simmering przy wysprzęgliku...to mu awaryjnie zalałem 5100, castrola, orlena, belraya, silokene (mieszanina po awaryjnym wycieku po zlocie -co kto miał
i jeździł tak 300km i przeżył
) później był 5100. sprzęt teraz zaleję raczej 5100 i w środku sezonu jeszcze raz zmienie tak po 4tyś bo u mnie te 4tyś są raczej ostro pałowane. Amory z przodu chcę na kwiecień zmienić na takie z K9 więc wolę na razie asekuracyjnie
Najwyżej zmienię