r6 vs zx6r
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Mialem kawasaki zx9 i jest jak dla mnie fajnym motocyklem. Ma dużą moc i fajnie mi się nim jeździło z tego względu ze jako 192cm facet nie wyglądałem jakbym na grzbiecie psa jechał
A ha lubi prowadzenie silną ręką wtedy zaczyna się słuchać.
A ha lubi prowadzenie silną ręką wtedy zaczyna się słuchać.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
O tej R6 z linku wiele powiedział już sam sprzedający:
"uszczelniacze + olej w lagach, przed sezonem wymienione zostały tarcze hamulcowe i przewody hamulcowe w stalowym oplocie".
Stawiam pół litra, że walona przodem, zbyt duży zbieg okoliczności a poza tym każdy element malowany łącznie z czachą.
Od oryginału różni się jeszcze akcesoryjnymi lusterkami, kierunkami tylnymi, ciemną szybą z garbem, manetkami, końcówkami kierownicy, innym wypełnieniem zadupka, malowanymi felgami, nie ma osłony łańcucha a na przednim kole masz z 50g ołowiu, więc, albo wulkanizator d*pa, albo felga krzywa.
Jeżeli chodzi o R6 to szukaj roczników 2001 i 2002 ze względu na skrzynie i tylną lampę, która jest ładniejsza po lifcie.
Moc na dole wystarczająca, ale nie sądzę, żeby wyróżniała się jakoś szczególnie na tle konkurencji.
Za to na górze obi się ciekawie, od ~6500 jest ogień.
Jak znajdę wykres z hamowni to wrzucę, bo on najlepiej obrazuje jak wygląda przeskok pomiędzy powiedzmy 5500 a 6500 obrotów.
Przez 4,5tyś km każdorazowo wlewałem minimalnie mniej do baku przy tankowaniu niż kumpel do 600RR jadący tym samym tempem.
"uszczelniacze + olej w lagach, przed sezonem wymienione zostały tarcze hamulcowe i przewody hamulcowe w stalowym oplocie".
Stawiam pół litra, że walona przodem, zbyt duży zbieg okoliczności a poza tym każdy element malowany łącznie z czachą.
Od oryginału różni się jeszcze akcesoryjnymi lusterkami, kierunkami tylnymi, ciemną szybą z garbem, manetkami, końcówkami kierownicy, innym wypełnieniem zadupka, malowanymi felgami, nie ma osłony łańcucha a na przednim kole masz z 50g ołowiu, więc, albo wulkanizator d*pa, albo felga krzywa.
Jeżeli chodzi o R6 to szukaj roczników 2001 i 2002 ze względu na skrzynie i tylną lampę, która jest ładniejsza po lifcie.
Moc na dole wystarczająca, ale nie sądzę, żeby wyróżniała się jakoś szczególnie na tle konkurencji.
Za to na górze obi się ciekawie, od ~6500 jest ogień.
Jak znajdę wykres z hamowni to wrzucę, bo on najlepiej obrazuje jak wygląda przeskok pomiędzy powiedzmy 5500 a 6500 obrotów.
Przez 4,5tyś km każdorazowo wlewałem minimalnie mniej do baku przy tankowaniu niż kumpel do 600RR jadący tym samym tempem.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
DobrzeZX9r w winklach idzie. Na pewno nie jest taka sprawna jak R6 ale.. Nie bedzie cię próbować wysadzić jak przedobrzysz a z "szóstką" róznie bywa. Jak umiesz powozić to ci taka ZX9r też pójdzie ostro w winklu Do tego nie łapie shimmy (bynajmniej ja nie zauważyłem) nieraz się zgasiło koło za mocno z gumy (gwóźdź w asfalt wbiłem) i nie złapała ani razu tez przy dzidowaniu po nierównym asfalcie.
Ja się nie tnę jak mam predkosc 15km/h mniejsza niż na innym motocyklu bo dla mnie ma grać całość a nie tylko jakiś tam parametr .
Ja się nie tnę jak mam predkosc 15km/h mniejsza niż na innym motocyklu bo dla mnie ma grać całość a nie tylko jakiś tam parametr .
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Witam, niedługo też będę stał przed podobnym wyborem jakiejś sportowej 600. Mam 188 cm wzrostu, 75kg, poprzedni sezon przejeździłem na er-5 i na wygodę nie narzekałem chodź przy większych prędkościach brak owiewek uprzykrzał jazdę i teraz zdecydowałem się zmienić na coś bardziej sportowego. Upodobał mi się zx6r po 2000roku (mogę przeznaczyć do 10tys na motocykl) tylko nie wiem czy będzie w miarę wygodny, aczkolwiek w sezonie planuje 2-3 dłuższe wycieczki a tak to miasto i okolice. Wiadomo że najlepiej było by przejechać się takim sprzętem i samemu stwierdzić ale na razie nie mam takiej możliwość. Co jeszcze byście polecili do 10tys z sportowych 600? jest jakaś większa różnica między zx6r z 2002 oprócz kilku kucy więcej?
- Ronnie
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 9/12/2010, 21:47
Mam zx6r z 2000 roku i spalanie jest naprawdę zadowalające. Po mieście maks 6l, po trasie do 120 km/h 5,5, a przy ostrym dawaniu w palnik 7. Pozycja jak na sporta bardzo wygodna. Motocykl ma już 12 lat i rama bez żadnych nieprzyjemnych historii. Z mojej strony polecam.
-
mognilwo - Świeżak
- Posty: 409
- Dołączył(a): 10/12/2008, 19:27
skidmarks napisał(a):DobrzeZX9r w winklach idzie. Na pewno nie jest taka sprawna jak R6 ale.. Nie bedzie cię próbować wysadzić jak przedobrzysz a z "szóstką" róznie bywa. Jak umiesz powozić to ci taka ZX9r też pójdzie ostro w winklu Do tego nie łapie shimmy (bynajmniej ja nie zauważyłem) nieraz się zgasiło koło za mocno z gumy (gwóźdź w asfalt wbiłem) i nie złapała ani razu tez przy dzidowaniu po nierównym asfalcie.
Ja się nie tnę jak mam predkosc 15km/h mniejsza niż na innym motocyklu bo dla mnie ma grać całość a nie tylko jakiś tam parametr .
a tak przy okazji zapytam żeby może obalić mit: piszesz o wbijaniu gwoździ, krąży legenda o ramach... jak Twoje spostrzeżenia, może znasz innych którzy jeździli 9'kami. Zdarzało się to rzeczywiście? Często?
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Mi nie pękła, co dalej z motocyklem nie wiem może przez moje użytkowanie poleciała juz. znajomi predzej z ZX6 i też nie mieli problemów. Już parę razy sie spotkałem jak użytkownicy nie doceniają jak mają , na ogół nie ma "och-ów" "ach-ów" późnije ładują sie w litry innych marek i wtedy zaczyna się jaki to ZX6r to był fajowy
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
600 a 900 różni sie kosmicznie elastycznoscią. Jeśli myslisz o dalszych wypadach turystyczno sportowych poptrz z zx9r, jesli myslisz tylko o szkoleniu skila patrz za zx6r.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Nie chce mi sie zakładac tematu w hyderpaku. Wiesz wogóle co to jest elastycznosc w motocyklu? 1000cm nawet na 6 biegu po odwinieciu manetki wyrywa do przodu gdzie 600 szarpie łańcuchem. Wiec prosze cie co tu wyjasniac? przejedz sie to sam zobaczysz. Najlepiej zx6r i zx12r, sprawdzisz na sobie co to jest elastycznosc.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
buahaha która 600 kreci sie do 19 czy 21tyś rpm? poleciałes z wyobraznia takie obroty osiągały kiedys legendarne 4 cylindrowe 250 A kto jezdzi zgodnie z przepisami? chyba tylko ty... Smieszny jestes, idz sie dalej krecic wokół komina na swojej 125
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość