[Honda Crosstourer] Honda Crosstourer - potencjał,...
Posty: 43
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
[Honda Crosstourer] Honda Crosstourer - potencjał,...
Dyskusja na temat: Honda Crosstourer - potencjał, perfekcja, luz
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda Crosstourer - potencjał, perfekcja, luz
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda Crosstourer - potencjał, perfekcja, luz
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dobrze wyglada.
*Przednia lampa az prosi sie o swiatlo xenonowe.
*Nadal GS jest najlzejszy w klasie.
<br><hr>rafik
*Przednia lampa az prosi sie o swiatlo xenonowe.
*Nadal GS jest najlzejszy w klasie.
<br><hr>rafik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ocho... od razu widać, że kolega jeździ TIRami, a nie motocyklami.. buahahahaha<br><hr>K-PaxKomentatorzy napisał(a):"1,237cm3"?? troche malo jak na motor kosiarki maja wiecej:P hehe<br><hr>exel<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sorry ale czy facet kiedykolwiek jeździł innymi enduro podroznymi, bo jesli tak to jak mozna napisac ze nadwaga nie ma znaczenia. Ten motocykl to wielka KUPA i rozumiem ze w ramach rekompensaty za wyjasd na testy nie wypada napisac ze motocykl jest mocno dyskusyjny. Bo dlaczego w zadnej publikacji Honda nie podala skoku zawieszenia, nie ma zdjec tylnego amortyzatora oraz regulacji zawieszenia. Sorry, ale w motocyklu turystycznym jakosc zawieszenia to podstawa. A z tego co wiem to Honda nie zrobiala zadnego postepu w stosunku do modelu VFR1200 ktory ma zawieszenie jednoosobowe totalnie nienadajace sie na nasze dziurawe drogi. kolejny temat to brak oslony silnika od spodu oraz ceny akcesoriow. nie wpomne o totalnie nieudanych kuftach i ich mocowaniu ktore jest bardzo delikatne. Motocykl ma faktycznie fajny silnik, ale duzo pali, ma maly zasieg i jest BARDZO CIEZKI. Wiec jakby nie widze tu jakiegokolwiek progersu, zwlaszcza ze BMW zapowiada ze nowy GS bedzie lzejszy.<br><hr>Adam
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolega raczej zwraca uwagę, że przecinek to nie to samo co kropka i wyszło i niewiele ponad 1ccm <br><hr>VoronKomentatorzy napisał(a):"1,237cm3"?? troche malo jak na motor kosiarki maja wiecej:P hehe<br><hr>exel<br>Komentatorzy napisał(a):ocho... od razu widać, że kolega jeździ TIRami, a nie motocyklami.. buahahahaha<br><hr>K-Pax<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Koledze chodziło o ten przecinek A jeżeli chodzi o motocykl to myślę że zyska uznanie wśród moto-turystów. Ciekawe tylko jaką wygodę ma pasażer z tyłu. <br><hr>Szymon
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wygląda na to że jesteś odbytnicą skoro tak dobrze potrafisz nazwac kupą coś czego nie mogłes jeszcze poznac . Opinie testerów zarówno polskich jak i zagranicznych sa podobne do opini autora artykułu . przepraszam ale zalatuje od ciebie pracownikiem PR firmy BMW<br><hr>proctolog GoldfingerKomentatorzy napisał(a):Sorry ale czy facet kiedykolwiek jeździł innymi enduro podroznymi, bo jesli tak to jak mozna napisac ze nadwaga nie ma znaczenia. Ten motocykl to wielka KUPA i rozumiem ze w ramach rekompensaty za wyjasd na testy nie wypada napisac ze motocykl jest mocno dyskusyjny. Bo dlaczego w zadnej publikacji Honda nie podala skoku zawieszenia, nie ma zdjec tylnego amortyzatora oraz regulacji zawieszenia. Sorry, ale w motocyklu turystycznym jakosc zawieszenia to podstawa. A z tego co wiem to Honda nie zrobiala zadnego postepu w stosunku do modelu VFR1200 ktory ma zawieszenie jednoosobowe totalnie nienadajace sie na nasze dziurawe drogi. kolejny temat to brak oslony silnika od spodu oraz ceny akcesoriow. nie wpomne o totalnie nieudanych kuftach i ich mocowaniu ktore jest bardzo delikatne. Motocykl ma faktycznie fajny silnik, ale duzo pali, ma maly zasieg i jest BARDZO CIEZKI. Wiec jakby nie widze tu jakiegokolwiek progersu, zwlaszcza ze BMW zapowiada ze nowy GS bedzie lzejszy.<br><hr>Adam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
przeceniasz go. on mi przypomina te cienkie fiutki z artykulu sprzed tygodnia (ocena sprzetow) co najlepiej sie znaja na sprzetach ktorych nawet z bliska nie widzieli (no chyba ze juz jezdzil ta Honda to wtedy sorki).<br><hr>;)Komentatorzy napisał(a):Sorry ale czy facet kiedykolwiek jeździł innymi enduro podroznymi, bo jesli tak to jak mozna napisac ze nadwaga nie ma znaczenia. Ten motocykl to wielka KUPA i rozumiem ze w ramach rekompensaty za wyjasd na testy nie wypada napisac ze motocykl jest mocno dyskusyjny. Bo dlaczego w zadnej publikacji Honda nie podala skoku zawieszenia, nie ma zdjec tylnego amortyzatora oraz regulacji zawieszenia. Sorry, ale w motocyklu turystycznym jakosc zawieszenia to podstawa. A z tego co wiem to Honda nie zrobiala zadnego postepu w stosunku do modelu VFR1200 ktory ma zawieszenie jednoosobowe totalnie nienadajace sie na nasze dziurawe drogi. kolejny temat to brak oslony silnika od spodu oraz ceny akcesoriow. nie wpomne o totalnie nieudanych kuftach i ich mocowaniu ktore jest bardzo delikatne. Motocykl ma faktycznie fajny silnik, ale duzo pali, ma maly zasieg i jest BARDZO CIEZKI. Wiec jakby nie widze tu jakiegokolwiek progersu, zwlaszcza ze BMW zapowiada ze nowy GS bedzie lzejszy.<br><hr>Adam<br>Komentatorzy napisał(a):wygląda na to że jesteś odbytnicą skoro tak dobrze potrafisz nazwac kupą coś czego nie mogłes jeszcze poznac . Opinie testerów zarówno polskich jak i zagranicznych sa podobne do opini autora artykułu . przepraszam ale zalatuje od ciebie pracownikiem PR firmy BMW<br><hr>proctolog Goldfinger<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Do Autora mam pytanie, czy ta czarna plamka to ukryta kamera w Hornecie 9pod daszkiem)?
Moto fajowe, a juz GSA kupiłem. Zadroszczę testów, może jakiś dealre wiosną udostępni.<br><hr>posiadacz GSA
Moto fajowe, a juz GSA kupiłem. Zadroszczę testów, może jakiś dealre wiosną udostępni.<br><hr>posiadacz GSA
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Heja, to zaczep do Go Pro z której robiliśmy ujęcia do materiału wideo;)<br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):Do Autora mam pytanie, czy ta czarna plamka to ukryta kamera w Hornecie 9pod daszkiem)?
Moto fajowe, a juz GSA kupiłem. Zadroszczę testów, może jakiś dealre wiosną udostępni.<br><hr>posiadacz GSA<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A co, jeździłeś i Ci się nie spodobał? Bądź grzeczny i myj zęby przed spaniem, to może mamusia dorzuci się do skuterka dla Ciebie. Dobranoc.<br><hr>DamianKomentatorzy napisał(a):Sorry ale czy facet kiedykolwiek jeździł innymi enduro podroznymi, bo jesli tak to jak mozna napisac ze nadwaga nie ma znaczenia. Ten motocykl to wielka KUPA i rozumiem ze w ramach rekompensaty za wyjasd na testy nie wypada napisac ze motocykl jest mocno dyskusyjny. Bo dlaczego w zadnej publikacji Honda nie podala skoku zawieszenia, nie ma zdjec tylnego amortyzatora oraz regulacji zawieszenia. Sorry, ale w motocyklu turystycznym jakosc zawieszenia to podstawa. A z tego co wiem to Honda nie zrobiala zadnego postepu w stosunku do modelu VFR1200 ktory ma zawieszenie jednoosobowe totalnie nienadajace sie na nasze dziurawe drogi. kolejny temat to brak oslony silnika od spodu oraz ceny akcesoriow. nie wpomne o totalnie nieudanych kuftach i ich mocowaniu ktore jest bardzo delikatne. Motocykl ma faktycznie fajny silnik, ale duzo pali, ma maly zasieg i jest BARDZO CIEZKI. Wiec jakby nie widze tu jakiegokolwiek progersu, zwlaszcza ze BMW zapowiada ze nowy GS bedzie lzejszy.<br><hr>Adam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wyluzuj i tak cię na niego nie stać<br><hr>ozKomentatorzy napisał(a):Sorry ale czy facet kiedykolwiek jeździł innymi enduro podroznymi, bo jesli tak to jak mozna napisac ze nadwaga nie ma znaczenia. Ten motocykl to wielka KUPA i rozumiem ze w ramach rekompensaty za wyjasd na testy nie wypada napisac ze motocykl jest mocno dyskusyjny. Bo dlaczego w zadnej publikacji Honda nie podala skoku zawieszenia, nie ma zdjec tylnego amortyzatora oraz regulacji zawieszenia. Sorry, ale w motocyklu turystycznym jakosc zawieszenia to podstawa. A z tego co wiem to Honda nie zrobiala zadnego postepu w stosunku do modelu VFR1200 ktory ma zawieszenie jednoosobowe totalnie nienadajace sie na nasze dziurawe drogi. kolejny temat to brak oslony silnika od spodu oraz ceny akcesoriow. nie wpomne o totalnie nieudanych kuftach i ich mocowaniu ktore jest bardzo delikatne. Motocykl ma faktycznie fajny silnik, ale duzo pali, ma maly zasieg i jest BARDZO CIEZKI. Wiec jakby nie widze tu jakiegokolwiek progersu, zwlaszcza ze BMW zapowiada ze nowy GS bedzie lzejszy.<br><hr>Adam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przecież to nowe Varadero. Tak samo beznadziejne w terenie i tak samo superkomfortowe <br><hr>Henryk
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
do króla czyli gsa mu daleko ,,waga ,spalanie, - zastanawiam się na czym to polega ,byc może klient zachodni ma te walory w d*** <br><hr>drwal007
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie przesadzajmy (cie).Komentatorzy napisał(a):do króla czyli gsa mu daleko ,,waga ,spalanie, - zastanawiam się na czym to polega ,byc może klient zachodni ma te walory w d*** <br><hr>drwal007<br>
Ma automat (słyszałeś zmianę biegów w GS?), mocna V-ka (słyszałeś motopompę BMW?).
Jak nie przejedziesz się jednym i drugim, to nie wyrażaj jednoznacznych poglądów.
Honda (żeby nie było nie miałem żadnej ) to w opinii użyktowników jakośc i mała awaryjność. W BMW canbus poodbno (mi nic się nie dzieje) może wyczyniać cuda i oleju (podobno, ja nie muszę ) trzeba dolać.
Ale żeby Ciebie uspokoić, ja nie zamieniłbym bym mojego brzydala GSA <br><hr>posiadacz GSA
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Do tego dodajmy jeszcze jedna rzecz. To motocykl robiony na Zachód a nie na Polske. Tam nikt nie będzie zjezdzał tym z asfaltu, wiec masa jest mało istotna, a jak ktoś ma 65k na moto, to ma i na litr wyższe spalanie.<br><hr>AlisonKomentatorzy napisał(a):do króla czyli gsa mu daleko ,,waga ,spalanie, - zastanawiam się na czym to polega ,byc może klient zachodni ma te walory w d*** <br><hr>drwal007<br>Komentatorzy napisał(a):Nie przesadzajmy (cie).
Ma automat (słyszałeś zmianę biegów w GS?), mocna V-ka (słyszałeś motopompę BMW?).
Jak nie przejedziesz się jednym i drugim, to nie wyrażaj jednoznacznych poglądów.
Honda (żeby nie było nie miałem żadnej ) to w opinii użyktowników jakośc i mała awaryjność. W BMW canbus poodbno (mi nic się nie dzieje) może wyczyniać cuda i oleju (podobno, ja nie muszę ) trzeba dolać.
Ale żeby Ciebie uspokoić, ja nie zamieniłbym bym mojego brzydala GSA <br><hr>posiadacz GSA<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 43
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości