GSXR 750/1000
Posty: 15
• Strona 1 z 1
GSXR 750/1000
Zastanawiam siÄ™ nad dwoma gixami 750 i 1000, kwota max do 12 tys na samo moto.
Jest jeszcze opcja yamahy R6, z 2002 roku
Jest jeszcze opcja yamahy R6, z 2002 roku
Ostatnio edytowano 16/2/2012, 07:34 przez matiuss, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- matiuss
- Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 27/4/2008, 14:06
Widzę, że nie jesteś jakoś zdecydowany, tu 3/4, tu 929, ale 600 tez może być. Gixxa 750 za "dychę" może i wyrwiesz, ale pewnie jakiegoś szału nie będzie. Gdzieś tu nawet krążył link do litra za 8k zł .
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
-
qbatzr - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 24/1/2012, 15:28
- Lokalizacja: okolice Radzynia Podlaskiego (Lubelskie)
- relakzstyle
- Świeżak
- Posty: 118
- Dołączył(a): 24/5/2011, 16:07
- Lokalizacja: Puck
pokazałem tego którego link krąży na 4um, z resztą z kąd wiesz co w nim jest może akurat coś dobrego,nie zawsze cena świadczy o tym że moto się nadaje na smar do nart
jeździjmy tak aby było nas coraz więcej a nie mniej
-
qbatzr - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 24/1/2012, 15:28
- Lokalizacja: okolice Radzynia Podlaskiego (Lubelskie)
W tym tasiacu za 8000 tysi widzisz potencjał?
Nieoryginalne lusterka, kierunki, ciezarki, nie wspominam o plugu laczacym owiewki dol owiewek popsikany jakims niebieskim, czacha malowana, przedni blotnik nieoryginalny i malowany, lagi chyba z innego modelu, ten zadupek grzebanya od tyłu wyglada na krzywy, sety pasazera malowane, stópka jakas dziwna ze nie stoi na ziemi a na tak wysokim klocku,
Powyzsze to kosmetyka. Nawet jesli silnik zdrowy i rama prosta to ja bym unikał. Motocykl po szlifie to raczej norma i ciezko tego uniknac ale nie mow mi ze ten litr jest wart uwagi. pozdrawiam
Nieoryginalne lusterka, kierunki, ciezarki, nie wspominam o plugu laczacym owiewki dol owiewek popsikany jakims niebieskim, czacha malowana, przedni blotnik nieoryginalny i malowany, lagi chyba z innego modelu, ten zadupek grzebanya od tyłu wyglada na krzywy, sety pasazera malowane, stópka jakas dziwna ze nie stoi na ziemi a na tak wysokim klocku,
Powyzsze to kosmetyka. Nawet jesli silnik zdrowy i rama prosta to ja bym unikał. Motocykl po szlifie to raczej norma i ciezko tego uniknac ale nie mow mi ze ten litr jest wart uwagi. pozdrawiam
- relakzstyle
- Świeżak
- Posty: 118
- Dołączył(a): 24/5/2011, 16:07
- Lokalizacja: Puck
Pojawila sie opcja kupna pewnej r6 2002 roku, ale nigdy nie mialem stycznosci z yamaha, i slyszalem niepochlebne opinie o ich skrzyniach, chociaz wiadomo ze to w większej mierze od dzidowania.
Na placu boju zostaja gixy 750/1000 albo ta r6, cena maksymalnie do 12 tys. Ta r6 ponoc w super stanie(jeszcze jej nie widzialem) i cenowo atrakcyjna
Na placu boju zostaja gixy 750/1000 albo ta r6, cena maksymalnie do 12 tys. Ta r6 ponoc w super stanie(jeszcze jej nie widzialem) i cenowo atrakcyjna
- matiuss
- Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 27/4/2008, 14:06
o shit znawcy polscy,jak moto podrapane to napewno złom choć nikt dobrego motocykla by nie sprzedal za 8 tysi mowiąc o tym konkretnym,lagi akurat ma orginalne a plastiki to cóż zdarza sie ważne czy prosto jedize i ma moc reszte sobie ogarniesz
PS. Mam taki sam tylko K1
PS. Mam taki sam tylko K1
ten co sobie nie żałuje
-
SzpiceR - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3773
- Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
- Lokalizacja: SÅ‚upsk
W każdym z motocykli mogą być problemy ze skrzynią biegów, R6 z 2002 roku za 12000PLN jeszcze może być w dobrym stanie.
Dla osoby znającej się na motocyklach wystarczy jazda testowa aby ocenić stan skrzyni biegów.
Spotkałem się w R6, GSX-R, CBR, ZX R oraz innych motocyklach z uszkodzoną od nie właściwej eksploatacji skrzynią biegów.
Zależy do czego ma służyć motocykl i czym wcześniej jeździłeś.
Jeśli chodzi o codzienną jazdę to R6 w zupełności powinna wystarczyć.
Dla osoby znającej się na motocyklach wystarczy jazda testowa aby ocenić stan skrzyni biegów.
Spotkałem się w R6, GSX-R, CBR, ZX R oraz innych motocyklach z uszkodzoną od nie właściwej eksploatacji skrzynią biegów.
Zależy do czego ma służyć motocykl i czym wcześniej jeździłeś.
Jeśli chodzi o codzienną jazdę to R6 w zupełności powinna wystarczyć.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczek_6 napisał(a):W każdym z motocykli mogą być problemy ze skrzynią biegów
Wiadoma sprawa, ale nie sądzisz, że Yamaha miała swego czasu trochę bardziej delikatne skrzynie niż konkurencja? Wypadający 2. bieg to często standard w Thundercat/R6.
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
jak wahasz się między r6 i gixem 1000 to idź na kompromis i kup gixa 750. za 12 koła spokojnie wyrwiesz ładną sztukę.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
Walenty napisał(a):Raczek_6 napisał(a):W każdym z motocykli mogą być problemy ze skrzynią biegów
Wiadoma sprawa, ale nie sądzisz, że Yamaha miała swego czasu trochę bardziej delikatne skrzynie niż konkurencja? Wypadający 2. bieg to często standard w Thundercat/R6.
zależy jak właściciel użytkował motocykl, jeśli uczył się jeździć na kole to w 90% 2-gi bieg będzie do naprawy i to nie tylko Yamaha, kolejny przypadek dotyczy nowszych motocykli które były użytkowane tylko na torze przez zawodników - tam też skrzynia biegów może wymagać naprawy.
R6 czy Thundercat to dość często motocykle używane do nauki gumowania, ten sam silnik co thundercat ma fazer 600 z tym że głowica (z żeberkami) i kolor silnika są inne.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości