Poza różnicą w dowodzie rejestracyjnym nic. Moja miała wbite w dowodzie 599. Większe różnice w wersjach RR a 636 były widoczne w modelach z lat 2003-2004. RR miała antyhopping, kute tłoki, była twardziej zestrojona, miała miejsce w ramie na wyścigowo mocowany amor skrętu i możliwość "legalnego" przesunięcia odcięcia zapłonu o 200 lub 500 obr/min
W nowszych wersjach 05-06 różnic jest mniej. Na pewno 636 ma czarne owiewki na dole silnika, a RR jest cała zielona. Po lewej stronie motocykla, na ramie powinien być gwint. Na zdjęciach go nie widzę, bo zasłania kierownica. Jest tam miejsce na amor skrętu? Jeśli tak, to zapewne jest to RR.
http://www.seastarsuperbikes.co.uk/ZX6R ... SPECS.html
Tak, jak tutaj.
Nie wiem, jak w tych modelach, ale RR 03-04r. praktycznie nie miała dołu w porównaniu do 636. Górne granice obrotów już nie straszyły, bo oba moto jechały podobnie. Szczerze mówiąc nie chciałbym już wersji RR. Lepiej mieć jednak trochę więcej mocy i momentu obrotowego, jeśli nie jeździ się na torze. Dodatkowe 37 cm3 pojemności to całkiem sporo.