Zobacz wątek - nauka Stuntu. jaki motor wybrać?
NAS Analytics TAG

nauka Stuntu. jaki motor wybrać?

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

nauka Stuntu. jaki motor wybrać?

Postprzez wendzonka » 3/2/2012, 18:34

witam.
jak w temacie zamierzam rozpocząć naukę Stuntu, ale nie wiem jaki mam wybrać sprzęt
mam 16 lat i jako takie doświadczenie mam. posiadam Yamahe TDR 125 i jazda na niej mi dobrze wychodzi. ale ona chyba się nie nadaje do Stuntu więc tu moje pytanie jaki motor o pojemności 125cm3 może być po szlifie byle by był sprawny technicznie i który ma około 30km wszystko jedno czy 2t czy 4t
cena na razie nie gra roli (no ale bez przesady)
:wink:
oto co znalazłem:

http://otomoto.pl/cagiva-mito-nsr-cbr-r ... 61491.html
wendzonka
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3/2/2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez sandrzejj » 3/2/2012, 18:42

Honde cr 125
sandrzejj
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 3/2/2012, 16:29


Postprzez Mateusz250 » 3/2/2012, 20:14

No tak jak kolega wyżej napisał, jakiś lekki cross. Na gume to idzie jak wściekłe, ale np. cr 125 jest droga w utrzymaniu, dużo pali itd. jak to wyczynówka. Na "ścigaczu" 125 to za dużo się nie da zrobić.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez k9aro3l » 3/2/2012, 20:26

zwróć uwagę na to aby motocykl był chłodzony cieczą, a nie powietrzem.
Celuj w jakąś lekka 125, łatwiej będzie ogarnąc, ewnetualnie może suzuki rg 50? $13 od tego zaczynał.
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce

Postprzez wendzonka » 3/2/2012, 23:46

myślałem nad CBR-ką 125 ale przerażają mnie jej cienkie kółka. albo NSR
wendzonka
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3/2/2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wendzonka » 4/2/2012, 00:24

no może nie cienkie ale wąskie :D
wendzonka
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3/2/2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mateusz250 » 4/2/2012, 07:22

cbr zbyt słaba, nsr lepsza ale potencjału za dużego jeśli chodzi o stunt nie ma, jak każdy ścigacz 125.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez k9aro3l » 4/2/2012, 12:38

wendzonka napisał(a):myślałem nad CBR-ką 125 ale przerażają mnie jej cienkie kółka. albo NSR

A co ma szerokość opony za znaczenie? Zwłaszcza przy nauce ? Może właśnie łatwiej Ci będzie się uczyć na motocyklu który ma mniejsze laczki?
Z tego co wiem to ludzie zaczynali niegdyś i dalej to robią na mz, wsk czy simsonach, gdzie opony są jeszcze mniejsze, chociażby taki Martin Krátký zaczynał na mz 250 i z tego co widać to bardzo dobrze sobie radzi w stuncie bo technikę ma opanowaną na wysokim poziomie.

Kup najlepiej jakiegoś po niedużym szlifie. Jeśli jakieś plastiki będą w dobrym stanie to sprzedaj je, zawsze kasa się przyda. Wstaw klatkę, dużą zębatke na tył, stelaz do 12stki, zrób przegrode w misie żebyś motocykla nie zatarł jeżdżąc na gumie, prosta kiere dla wygody, wklep bak, dziurkę w siedzeniu na nogę, z czasem rozkmin coś z kierownicą co abyś sobie przypadkiem nogą nie wyłączył silnika. Przy kupnie nie kieruj się do końca stanem wizualnym motocykla, raczej stanem technicznym. Po kilku treningach nie będzie on pięknie wyglądać zważywszy na to że się będziesz na nim uczyć. A i z czasem jak Ci się spodoba to zainwestuj w coś nowszego. Na pewno łatwiej Ci bedzie się nauczyć na SM niż na 125 w sporcie.
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce

Postprzez wendzonka » 4/2/2012, 18:47

a jakby się uprzeć i jakoś TDR-ke przerobić? tylko co mogę zrobić z dwusuwem? moja już zaliczyła szlifa ale uszkodzenia są tylko wizualne. 8)
wendzonka
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3/2/2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Janek94 » 4/2/2012, 21:29

Bierz Cbr 125, idealny sprzęt do rozpoczęcia przygody ze stuntem.
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
Avatar użytkownika
Janek94
Świeżak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
Lokalizacja: Pionki

Postprzez Arturo925 » 4/2/2012, 22:56

A słyszałeś o kimś takim jak Banaś? http://www.youtube.com/watch?v=HvXvbTamOi8
Napiernicza na tej CBRce lepiej niz nie jeden pozdro szejset. W sumie, to chłopak jest w czołówce polskiego stuntu na takich pizdzikach :P
Zmieniał tylko zębatki na bodajże 14/42.
Dalej twierdzisz że ze względu na wąskie opony jej nie kupisz? :) Pozdro


btw. Odłóż trochę kasy na HB, bo bez tego w krótkim czasie moto zniszczysz. I tu nie jest ważne czy jesteś pro, czy dopiero zaczynasz. HB musi być i tyle. Przynajmniej szybciej będziesz z nim ogarniał
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez wendzonka » 4/2/2012, 23:10

okej, Arturo przekonałeś mnie. :D a jak z częściami jakby się coś schrzaniło dostępność, koszta?
bez HB nawet bym nie zaczynał :wink:
a co z moją TDR? da się ją jakoś przerobić?
wendzonka
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3/2/2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Arturo925 » 4/2/2012, 23:14

O części to iście głupie pytanie. Skoro w Polszy jest tyle CBR 125, to i części jest dużo. Czyli: tak, są dostępne. A koszta? Zależy jaka część. Nie są tak tanie jak do simsona, ale i nie tak drogie jak do Cagivy.

TDR sprzedaj. Nie nadaje sie do stuntu. Raz ze jest za ciężka, a dwa ze wiecej byś musiał przerobić niz zostawić. No i silnik jak na 2T też nie jest jakiś super mocny. Za to co wyciągniesz z TDR, kupisz jakaś CBR po szlifie. No, moze dołożysz parę kieszonkowych ;)
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez Janek94 » 4/2/2012, 23:15

TDR na stunt? ooo nie, odpuść sobie.
W Cbr nie ma się co psuć, bardzo mało awaryjny sprzęt, a jak się coś zepsuje to z częściami nie ma problemu.

EDIT: kolega wyżej mnie uprzedził
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
Avatar użytkownika
Janek94
Świeżak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
Lokalizacja: Pionki

Postprzez palgumeniedusze » 4/2/2012, 23:16

apropos tego oglosznia Mito.... urzeklo mnie jedno zdanie.... "wersja pokradziezowa" :shock:
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez henio12323 » 4/2/2012, 23:18

fajny sprzet do stuntu to hondfa XL 125. po niewielkich przeróbkach do nauki swietny sprzęt. sporo stunterów od tego zaczynało. mówi sie że jak ogarniesz taka XLke to potem ogarniesz wszystko :D na pewno lepiej sie smiga tym niz CBR która jest dłuzsza i cięzsza i na CBR oganiesz praktycznie tylko wheelie i stoppie. a na XL łatwiej bedzie ogarnąc wiecej tricków
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wendzonka » 4/2/2012, 23:37

Honda XL, ale chyba nie "Viaderko" :shock:
troszkę stary sprzęt nie wiem czy udałoby mi się znaleźć jakiś w dobrym stanie, ale nie aż tak żeby było go szkoda :)
bardzo możliwe, że sprzedam TDR-kę - będzie więcej forsy 8)
widziałem wiele filmików jak ludziska śmigają na motorach typu CBR oraz ta stara XL
ale większy sentyment mam do tych motorków typu CBR pewnie dlatego, że jestem Warszawiak :)
wendzonka
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3/2/2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez henio12323 » 5/2/2012, 09:46

pisze o hondzie XL 125, nie wersji xl varadero itp itd.

zwykła XL taka jaka smigają w strazy granicznej :P ona jest nieśmiertelna - to duzy plus. graniczniaki kręcą niesamowite przebiegi tymi hondziawkami i nic sie nie dzieje :D
kupisz za grosze moto do jazdy ;d przerobisz napęd, HB troche mozna odchudzic i sprzet idealny.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wendzonka » 5/2/2012, 16:29

zobaczy się :wink: po sprzedaniu TDR-ki będę miał kasę już na XL dołożę jeszcze 1 - 1,5tyś
i będzie na Cebre
a gdzie będę mógł dokonać przeróbek? klatka, HB :?:
wendzonka
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3/2/2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Janek94 » 5/2/2012, 16:58

Jeżeli latasz bez plastików, to w Cbr klatka jest niepotrzebna.
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
Avatar użytkownika
Janek94
Świeżak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
Lokalizacja: Pionki

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 23 gości




na górê