Suzuki SV 650 S - ocena moto
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Myślałem, jak najbardziej że myślałem. Jednak z tego co przejrzałem różnego rodzaju oferty to znaleźć jakąś uczciwą CB500 to zakrawa o kpinę. Z ER5 już jest łatwiej, ale i tak widzę że to będzie gehenna...
- chris.bernaciak
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 7/1/2012, 16:00
- Lokalizacja: Warszawa / Piaseczno
Witam.5300zl za sv-ke z 99r z mozliwoscia negocjacji warto pojechac,jezeli jestes zainteresowany Chris,40 tys.to realny przebieg,silnik v ,bardzo elastyczny,dobre osiagi,malo awaryjny,na poczatek jak i na drugie moto ok.Przy ogledzinach ,zdejmij wypelnienie zegarow bedziesz widzial stelarz,mocowanie lampy przedniej,czy nie klejona,spawana bo moto widac pomalowane,ale to nie znaczy ze uszkodzone,popusc srube trzymajaca oske przedniego kola,jezeli bedzie odprezenie golenia lagi -uszkodzenie amortyzatorow przednich,odpalajac na zimnym silniku na saniu jezeli moto podczas pracy silnika mimo rozgrzania slabo wchodzi na obroty,czeka cie czyszczenie i synchro gaznikow koszt 350-400zl,na zimnym silniku sprawdz poziom oleju ,okienko z prawej strony ,musi byc do polowy okienka,odkrec plasikowy korek wlewu oleju,sprawdz czy nie ma osadu-mazi brunatno- siwej swiadczacej o duzym zuzyciu i zlej eksploatacji silnika,sprawdz plyn chlodzacy w ukladzie korek przy chlodnicy z prawej strony,plyn wlasciwy powinien byc barwy pomaraczowej-dlaczego taki stosuje sie w chlodnicach aluminiowych ktore sa stosowane w motocyklach,jezeli bedzie woda moze swiadczyc o tym iz w upalach moto bylo przegrzewane.podnies motocykl na centralnej stopce zakrec tylnim kolem bedziesz wiedzial czy lozysko do wymiany,jezeli lancuch bedzie tzw,szelescil,czyli pomimo ze nie wyciagniety czyszczony benzyna lub rozpuszczalnikiem co zpowodowalo zniszczenie oringow gumowych i do wyrzucenia,jezeli podniesiesz przednie kolo i zakrecisz a tarcze hamulcowe beda trzec to znak ze krzywe itd.ps.Seba er_5 jezeli znasz sie na moto to po co kazesz Chrisowi czytac o sv-kach ,dzwonic,pytac sie itp.
- piotr_motoland
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
- Lokalizacja: polska
piotr_motoland napisał(a):podniesiesz przednie kolo i zakrecisz a tarcze hamulcowe beda trzec to znak ze krzywe
Bzdura. Równie dobrze możesz powiedzieć "Jeśli silnik wydaje dziwny dźwięk, to poleciały panewki".
Krzywe tarcze to przede wszystkim pulsowanie pod klamką, "cykliczne" tarcie o klocki (kręcisz kołem i co jakiś odstęp czasu słyszysz tarcie - albo krzywa tarcza, albo krzywa tarcza razem z felgą).
- Kelhorn
- Świeżak
- Posty: 161
- Dołączył(a): 8/4/2011, 17:42
kelhorn jezeli bedziesz posiadal wiedze na temat mechaniki motocyklowej na poziomie przynajmniej podstawowym moze wtedy moglbys zawierac glos,wiec sie nie wypowiadaj sie ,jezeli nie masz pojecia o tym co piszesz.....pozdrawiam
- piotr_motoland
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
- Lokalizacja: polska
piotr_motoland napisał(a):kelhorn jezeli bedziesz posiadal wiedze na temat mechaniki motocyklowej na poziomie przynajmniej podstawowym moze wtedy moglbys zawierac glos,wiec sie nie wypowiadaj sie ,jezeli nie masz pojecia o tym co piszesz.....pozdrawiam
Na pewno u mnie jest lepiej z mechaniką niż u ciebie z ortografią/interpunkcją. Powtarzam, stwierdzenie, że jeśli klocki trą o tarczę, to znaczy, że ta jest krzywa, jest po prostu bzdurą.
- Kelhorn
- Świeżak
- Posty: 161
- Dołączył(a): 8/4/2011, 17:42
Kelhorn to tematyka motocyklowa,a watek,ma sluzyc pomocy ,ewentualnie ocenie danego motocykla,doradztwo,pomyliles kolego fora,sadzac po twojej wiedzy moglbys, a nawet powinienes odnalezc sie ,na forum polonistycznym vel u dr.Miodka...pozdrawiam
- piotr_motoland
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
- Lokalizacja: polska
.ps.Seba er_5 jezeli znasz sie na moto to po co kazesz Chrisowi czytac o sv-kach ,dzwonic,pytac sie itp.
Z praca silnika typu V nigdy nie mialem do czynienia od zawsze jezdze rzedowka. Po drugie mam zbytnio czasu. Z "Zero" kiedys gawedzilem wiec zaoferowalem pomoc jakbym znalazl czas a ostatnio z nim krucho.
Co do tarcz hamuclowych gadasz takie glupoty ze az glowa mala. Klocki nie sa przez nic odsuwane moga trzec przy kreceniu kola i beda. Docisk dziala w jedna strone. Zawsze klocki lekko ocieraja o kolo. Nie bedzie to oznaka. POzatym moga byc zapieczone cylinderki w zaciskach etc... Fakt hamulce warto sprawdzi przed ruszeniem z wieksza predkoscia.
Pulsowanie klamki przy hamowaniu bedzie oznaka. Kazda tarcza ma dopuszcalne bicie.
Mozna uzyc czujnika zegarowego. Kazda tarcza ma takze granice zuzycie wiec warto zmierzyc tarcze.
Tarcze moga sie skrzywic od wjechania w kaluze (gdy wczesniej byly mocno nagrzane).
Co do testowania moto warto troche poczytac. Wziasc ze soba jakiegos mechaniola znajomego. Ja sam tez jezdzilem po swoje pierwsze moto z mechanikiem i nastepne takze konsultowalem przed kupnem. Jak ktos jedzie napalony to i totalna mine potrafi kupic.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości