Zobacz wÄ…tek - uzytkownicy hond crf 250 uzwojenie alternatora
NAS Analytics TAG

uzytkownicy hond crf 250 uzwojenie alternatora

Enduro, Cross
_________

uzytkownicy hond crf 250 uzwojenie alternatora

Postprzez tweety450mx2t » 17/1/2012, 16:58

witam moj motocykl ma problemy z odpalaniem kwestia mechaniczna odpadaa wszytko ok jest to elektronika prawdopodobnie mam do wymiany uzwojenie alternetor i nie chce wyzucac kasy w bloto prosze kogos kto mial z tym stycznosc nie poda swoje objawy. U mnie moto bardzo ciezko pali z kopa a z pychu z metra . prosze nie pisac o ustawianiu zaworow czy gaznnika . tu chodzi o elektronike
tweety450mx2t
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/2/2011, 21:47


Postprzez Dzesiu10 » 17/1/2012, 19:20

a jak już odpali to co? muli czy jeździ normalnie. rzadko dzieje się tak że pada elektryka i sa takie objawy, ja bym sprawdził silnik od korbowodu przez tłok i zawory ssace szczególnie, wiem ze nie miałem pisać o tym ale miałem crf 250 i gdy tłok sie konczył a góra silnika była nowa tj zaorki łańczuszek swieca itd to były własnie takie objawy.pzdr
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez tweety450mx2t » 17/1/2012, 19:40

korba byla robiona tlok moze ma max 8 godzin od remontu zawory sa ok. modul cefka gaznik byly przekladane od innej i to samo. a jak odpali to normalnie chodzi nie przerywa bajka poprostu.
tweety450mx2t
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/2/2011, 21:47

Postprzez MJR128 » 18/1/2012, 18:02

Po pierwsze nie ma tam żadnego alternatora.
Zmierz rezystancję uzwojeń prądnicy.
Jeśli nie masz pod ręką elektryka samochodowego to osoby zajmujące się silnikami elektrycznymi też będą potrafić zdiagnozować czy te uzwojenia są dobre.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Dzesiu10 » 19/1/2012, 17:39

ale jak już odpali to chodzi super,dziwne zanieś układ zapłonowy a raczej uzwojenie zeby mozna byo stwierdzić czy to wina tego czy moze czegos o czym w ogole nie myslimy. A to sięstało odrazu po remoncie czy jakiś czas pozniej
?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez tweety450mx2t » 19/1/2012, 19:49

motor od remontu przejechal 40 godzin po ty m czasie przestal plaic dobrze z kopa czasami zagadal teraz robilem tlok i zawory i nadal motocykl nie gada gaznik jest ustawiony zawory tez cewka odul byly od innej przekladane i to samo . a nie chce kupic nowego uzwojenie zeby wyrzucic 650 zl w bloto bo to moze nie to
tweety450mx2t
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/2/2011, 21:47

Postprzez Dzesiu10 » 20/1/2012, 16:56

a może tłok źle spasowany?
były takie akcje że tłok miał za duże luzy i moto nie paliło a jak juz sie udało to chodziło jak złoto. a fajka?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez tweety450mx2t » 20/1/2012, 22:30

przeciez pusze ze zmienialismy fajke modul i wg jedynie uzwojenie nie sprawdzalem a tlok jest dobrze spasowany bo na starym dlugo jedzilem okol 50 godzin czy 40 i nagle cos siadlo i od tamtej pory tak jest a teraz nowy tlok ito samo
tweety450mx2t
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/2/2011, 21:47

Postprzez henio12323 » 21/1/2012, 10:11

ale masz problem...
jedź do mechanika/elektryka i niech to sprawdzi. takim pisaniem na forum nie sprawdzisz nic.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez olszman » 22/1/2012, 17:43

ja miałem podobny problem w CRF250R 05 i okazało się ,że baran przy wymianie zawrów zostawił zbyt małą tolerancje,
olszman
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21/3/2010, 19:58
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez Tabus » 23/1/2012, 16:22

Podepnę się pod temat. Właśnie zrobiłem hondę crf 250 (wymiana cylindra, tłoka, ustawiłem zawory ), a moto nawet nie reaguje, nawet na pycha.
Keep the full throttle

YAMAHA YZF 450
Tabus
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 4/1/2011, 23:20

Postprzez henio12323 » 23/1/2012, 16:36

przyczyn moze byc setki. dochodzi paliwo ? jest iskra? rozrzÄ…d dobrze ustawiony ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Tabus » 23/1/2012, 16:44

paliwo dochodzi, iskra jest, rozrzÄ…dz ustawiony
Keep the full throttle

YAMAHA YZF 450
Tabus
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 4/1/2011, 23:20

Postprzez Bostorn » 23/1/2012, 16:57

a jak z luzami zaworowymi? aby na pewno sÄ… odpowiednie?
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Tabus » 23/1/2012, 18:34

tak 0,12 i 0,28
Keep the full throttle

YAMAHA YZF 450
Tabus
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 4/1/2011, 23:20

Postprzez Bostorn » 23/1/2012, 19:06

to jeżeli iskra jest swieca ładną daje iskre, paliwo jest zawory ok to nic innego jak zalanie, przeczysc swiecę i odpalaj bez gazu, a ssanie właczone?
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 23/1/2012, 20:36

na pewno 0.28 ? <wow> to bardzo duzo jak na wyczynówke. 0.18 bym powiedział że to duzo. stanradowo idzie 0.10-0.14
jestes pewien co do tego 0.28 ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Tabus » 23/1/2012, 20:56

Wyciągałem świece, czyściłem, oczywiście, że na ssaniu. Takie ma luzy zaworowe według książki serwisowej
Keep the full throttle

YAMAHA YZF 450
Tabus
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 4/1/2011, 23:20

Postprzez olszman » 24/1/2012, 01:23

sorka , za może głupi komentarz ale naprawdę krosa trzeba umieć odpalić .
olszman
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21/3/2010, 19:58
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez Tabus » 24/1/2012, 08:22

Miałem już parę crossówek i wiem jak je odpalać
Keep the full throttle

YAMAHA YZF 450
Tabus
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 4/1/2011, 23:20

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê