Zobacz wÄ…tek - miekki hamulec w zx10r 05r
NAS Analytics TAG

miekki hamulec w zx10r 05r

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

miekki hamulec w zx10r 05r

Postprzez sperti » 27/12/2011, 17:12

Jak w temacie mam problem z miękka klamką hamulca, mianowicie mam wymienione przewody na oplot nowy płyn cały układ odpowietrzony, a mimo to na pompie nissini klamka jest miękka, hamulec nie rośnie jest po prostu miękki co mnie strasznie irytuje bo w gsxr i yzf klamka jest twarda powiedzmy przy 15-20% ruchu a u mnie opór czuć po 10% a twardy jest na 50%, teraz nie wiem czy kupić zestaw naprawczy, czy poczekać do wiosny polatać delikatnie i może się poprawi bo w sumie po wymianie przewodów nie było okazji się przejechać, czy może ten typ tak ma?
zx-7r, zzr 1200, zx10r
Avatar użytkownika
sperti
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 30/4/2007, 21:25
Lokalizacja: Kalisz


Postprzez Szuma_ » 27/12/2011, 17:25

A cały układ jest na pewno szczelny? Płyn gdzieś nie ucieka? Może kwestia regulacji klamki. Mechanik Ci to robił czy sam? Bo to wygląda jakby był jednak zapowietrzony.
Avatar użytkownika
Szuma_
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez Vergon » 27/12/2011, 17:43

Na 99% zapowietrzony układ, jazda nic Ci nie pomoże, bo tam nie ma się co układać.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sperti » 27/12/2011, 17:57

sam odpowietrzałem wiem co i jak i wydaje mi się że dobrze odpowietrzyłem tylko nurtuję mnie jedna myśl bo w śrubach które są do mocowania przewodów są różne zakamarki i być może tam jakiś pęcherzyk siedzi i wyjść sam nie chce może od zacisków zacząć i tam strzykawką w odpowietrzniki wpompowywać płyn i przy pompie popuścić. Bo ja robiłem tak: zbiorniczek zalany do pełna płyn przepompowany przez przewody, następnie od najdalszego końca odpowietrzanie z zaworka czyli wciśnieta klamka odkrecam- zakręcam i puszczam klamkę i tak samo pod 2 stronie z zaciskiem, próbowałem jeszczę pompę odpowietrzyć z tym że w tym nissini niema odpowietrznika więc wcisnołem klamkę popuściłem śrubę od przewodów i zakręciłem i wszytskie te opercje po kilkanaście razy tak aby pęcherzyki powietrza już się nie pokazywały.
zx-7r, zzr 1200, zx10r
Avatar użytkownika
sperti
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 30/4/2007, 21:25
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez logicsys » 27/12/2011, 18:50

Dobry sposob strzykawa od dolu zalac plynem. A jaki masz uklad ? Przewod na zacisk czy z trojnikiem? Bo z tym drugim to nie takie hop siup z odpowietrzeniem.

Mozesz jeszcze podpomopowac klama i zacisnac jakims sznurkiem na noc. Powinno pomoc.
logicsys
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/4/2011, 19:50
Lokalizacja: Gorzów WLKP

Postprzez sperti » 27/12/2011, 22:43

zacisnąłem klamke opaską na no zobaczymy co będzie a co do odpowietrzania pompy to u mnie nie ma odpowietrznika w pompie tak więć zalewanie od góry odpada, jeżeli klamka do rana mi wpadnie tzn że trzeba będzie zakupić zestaw naprawczy do pompy.
zx-7r, zzr 1200, zx10r
Avatar użytkownika
sperti
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 30/4/2007, 21:25
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez logicsys » 28/12/2011, 21:03

I jak tam heble pomoglo cos, czy jednak czeka regeneracja ?
logicsys
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/4/2011, 19:50
Lokalizacja: Gorzów WLKP

Postprzez sperti » 28/12/2011, 21:50

bez zmian, mam jeszcze taki pomysł aby w zaciskach wcisnąć tłoczki i odkręcić odpowietrznik może tam jest gdzieś powietrze i w normalny sposób nie chce wyjść. Pompa raczej nie przepuszcza po postojuz z zacisnieta klamka jakies 80% przez noc nic nie popuściło tak więc pompę wykluczam z tego co się dowiadywałem ten typ pompy tak ma, ogólnie od wewnątrz klocki już się przytarły i niedlugo trzeba zrobić wymiane tak więc po ymianie klockow zeleje układ motulem i zobaczymy co i jak
zx-7r, zzr 1200, zx10r
Avatar użytkownika
sperti
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 30/4/2007, 21:25
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Seba_ER5 » 31/12/2011, 00:58

ZX10r nie ma odpowietrzacza przy pomnie tak jak sc57 przypadkiem?
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê