Zobacz wątek - Kawasaki kx 125 91r Muł nie wkreca sie tak jak trzeba pomocy
NAS Analytics TAG

Kawasaki kx 125 91r Muł nie wkreca sie tak jak trzeba pomocy

Enduro, Cross
_________

Kawasaki kx 125 91r Muł nie wkreca sie tak jak trzeba pomocy

Postprzez hadzi » 22/12/2011, 22:15

Witam wszystkich forumowiczy jak widzicie jestem tutaj nowy;) ale przejdzmy do rzeczy a więc tak nie dawno zrobiłem remont silnika łożyska wału tłok tuleja (motor-tech katowice). Gdy już moto było dotarte i chciałem ostro nim śmigac i wielkie rozczarowanie.Na pierwszym biegu było ok a dalej już muł i przy ostrzejszym dodaniu gazu było coś takiego BUUUUUUUUUU... Kupiłem nową świecę cwyczysciłem gaznik i nic.Wiec was proszę o pomoć z góry dziękuje.
hadzi
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 22/12/2011, 21:58


Postprzez kris514 » 22/12/2011, 22:22

w ktmie cos takiego miałem przykreciłem powietrze i pomogło piszesz ze cysciłes gaznik a jak z regulacja? A zawor wydechowy?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez barek253 » 22/12/2011, 22:23

poprawnie ustaw gaźnik
teraz jest zimno więc trzeba go dostroić ale na takie temp. producenci zalecają nawet zmianę dysz
tak więc pobaw sie ustawieniem gaźnika ale zanim zaczniesz poczytaj troche o tym
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 22/12/2011, 22:29

dokładnie ustaw gaźnik jak trzeba, sprawdź czy zawór ( bo chyba go masz ? ) ci sie otwiera. i druga sprawa - tuleje jest bardzo ciezko dotrzeć, zdejmij wydech sprawdź w jakim stanie jest tłoczek
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez lapfactor » 23/12/2011, 01:23

henioo niby czemu tuleje jest ciężko dotrzeć WTF?! tuleja jak tuleja to tłok się dopasowuje a nie ona nawet w nikasilu.... a co do muła chłopie jest w okolicach 0 stopni iglica do góry bo zaraz zrobisz sobie drugi remoncik :wink:
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez hadzi » 23/12/2011, 11:22

Dodam jeszcze że gaznik mi regulował mechanik;) A co do tego zaworu to jak najlpiej sprawdzic czy sie otwiera?
hadzi
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 22/12/2011, 21:58

Postprzez hadzi » 23/12/2011, 11:26

Henio tłok jest ok;) docierany prawidłowo na oleju castrol power 1 racing 2t mieszanka była 1:35 czy może też być to przyczyna tego problemu że jest za bogata mieszanka??
hadzi
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 22/12/2011, 21:58

Postprzez lapfactor » 23/12/2011, 12:35

za mała podnoś iglice mechanik ci wyregulował źle.... bo regulował na lato a nie na zimę czy to takie skomplikowane?! podnoś iglicę do góry bo zrobisz drugi remont za chwilę :P
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez henio12323 » 23/12/2011, 16:01

lapfactor - a tak że silnik produkowany na nicasilu nie bardzo nadaje sie na przeróbke na żeliwo. żeliwo uzyskuje wieksża temp i gorzej odprowadza ciepło. przy dosyc ciasnym spasowaniu ( normalnym w motocyklu ulicznym np yamaha DT 125) w crossówce wystarczy raz odkręcic bardziej manetke i tłok puchnie i sie przyciera. trzeba albo dłuuugo ostroznie docierac ciasne spasowanie, albo robic od razu wiekszy luz.

co do gaźnika - ja nigdy nie robiłem jakichkolwiek regulacji, nigdy moto nie wybuchł, ani nie było zadnych problemów, z odpalanie, jazdą czy wkręcaniem sie na obroty. jeździłem w temp -10 stopni i moto jak sie zachowywał latem tak ganiał i zima :P


co do zaworu jezeli taki posiadasz, to zdejmij pokrywke na cylindrze i odpal moto. i pogazuj, jak sie nic nie dzieje to znaczy ze cos jest nie tak. jak sie otwiera to znaczy że wszystko powinno byc ok. chyba że masz jeszcze opcje regulacji, ale o tym poczytaj w serwisówce
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez barek253 » 23/12/2011, 16:48

sprawdź jaki masz kolor świecy jeszcze
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez hadzi » 23/12/2011, 16:51

Dzięki henio12323 :D Po swietach zacznę coś działać.Ae przypomniało mi się że gdy mechanik regulował gaznik i ostro dodawał gazu to strzelało z wydechu,czym mogło byc to spowodowane?? :?:
hadzi
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 22/12/2011, 21:58

Postprzez hadzi » 23/12/2011, 17:38

barek swieca jest biała tutaj ma fotki:
http://w225.wrzuta.pl/obraz/0gFaxPyU3Aj/dsc00489
http://w225.wrzuta.pl/obraz/7w2Z9ORpr6L/dsc00488
(na tej swiecy jest przejechane około 1mth)
hadzi
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 22/12/2011, 21:58

Postprzez kris514 » 23/12/2011, 18:32

cos słyszałem ze jak strzela z wydechu to za bogata mieszanka ale to moze byc wiele przyczyn np. Za pozny zapłon.
Jaki masz odstep na swiecy?
Jesli chodzi o swiece jest za swierza/ nie ma osadu po ktorym poznaje sie skład mieszanki
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 23/12/2011, 18:35

swieca jak nowa :D nie widać nawet bardzo czy ma dobre spalanie czy złe :P ale to dobrze bo jak by było całkiem źle to by było widac okopcone miejsca. hmm jeszcze jedna sprawa przyszła mi do głowy - kiedys kumpel do yz 125 kupił tłok i jakims cudem był ok 1 mm krótszy od porzedniego, i z dołu szedł praktycznie normalnie, a na wysokich zaczął przerywać ;/ jest opcja że u ciebie takie cyrki siedzą ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez hadzi » 23/12/2011, 19:10

Hmm... raczej akich cyrków niema :D bo cały remont przeprowadzał doswiadczony mechanik :P A co do tych swieć to na starej i na nowej jest to samo :cry: Podejrzewam że to wina gaznika lub zaworu wydechowego :( (ale jakieś 2 tygodnie temu mechanik wzioł moto do siebię i regulował ten zawór.Po regulacji moto jechało tak samo) Ja już nie mam pomysłów. :cry:
hadzi
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 22/12/2011, 21:58

Postprzez kris514 » 23/12/2011, 19:36

Wiesz co ja jakoś nie mam zaufania do mechaników
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez hadzi » 23/12/2011, 19:47

Ja właśnie już straciłem zaufanie do mechaników.
hadzi
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 22/12/2011, 21:58

Postprzez lapfactor » 23/12/2011, 20:13

Henioo hahahaha sorry ale takiego pitolenia odnośnie tej tulei to dawno nie słyszałem hahahaha dobre.............. :wink: jest to bzdura już mówiłem to tłok się dopasowuje nie tuleja a jeśli tuleja to naprawdę w niewielkim stopniu .... nic też się bardziej nie grzeje a to że ktoś nie umie sb dobrać luzów na tłoku to już jego sprawa..... wyczyn na tulei szybko i nie odpowiednio dotarty szybko się zatrze? hah to jak byś sobie wyobrażał nasze realia gdzie 50% wyczynów ma zrobioną takową tuleje i osobiście miałem tuleje zrobioną w wyczynie docierałem na niej 2 tłoki i uwierz mi robiłem to krócej niż większość robi to na nicasilu.... i nic się nie stało.... co do gaźnika to zależy bo faktycznie da się go wyregulować tak żeby cały sezon na jednym ustawieniu przelatać.... ale jak wyregulujesz gaźnik typowo na lato to nie ma szans żeby jechał dobrze przy 0 stopni.... Hadzi jezuuu o co ta dyskusja chłopie czy to takie skomplikowane poświęć 5 min a nawet mniej żeby przesunąć iglicę o jeden ząbek do góry i wtedy jeśli nie podziała to będziemy się głowić dalej.... jak nie umiesz to sb poczytaj o tym jest multum na necie :wink:
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez hadzi » 23/12/2011, 20:55

Iglicę każy potrawi przestawić :D ale tak jak kolega pisał wyżej że przyczyną strzelania z wydechu jest za bogata mieszanka;P wieć będe musiał iglice dać na srodek (bo była na 2 ząbku od dołu)
hadzi
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 22/12/2011, 21:58

Postprzez barek253 » 23/12/2011, 20:57

a zanim oddałeś do mechanika to jak pracował motorek?może on ci spitolił to
ale raczej to gaźnik ale jak nie umiesz ustawić poprawnie to ja bym poczekał do wiosny
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê