Pokrywa alternatora K3 i alternator
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Pokrywa alternatora K3 i alternator
Witam, moj problem polega na tym ze kilka dni temu zaliczylem glebe i rozbilem dekiel alternatora w suzuki k3 1000. Co sie okazalo dekiel jest z Mg czyli nie wczodzi w gre naprawa.Na allegro dostepne sa dekle z aluminum w dobrych cenach.Czy taki dekielek bedzie spelnial taka sama role i nie bedzie mialo to wplywu na moto?? roznica podobno tkwi jedynie w wadze ale to opinia sprzedawcy.Co o tym myslicie??
Drugim problemem staly sie kable uzwojenia alternatora.Gdy wciagem moto do domu zaczepilem o szafke i przerwaly sie kabelki.Niestety wszystkie 3 sa koloru czarnego .NIe jest problemem ich polaczenie ale to czy jest jakas roznica ktory z ktorym polacze?? pozdrawiam
Drugim problemem staly sie kable uzwojenia alternatora.Gdy wciagem moto do domu zaczepilem o szafke i przerwaly sie kabelki.Niestety wszystkie 3 sa koloru czarnego .NIe jest problemem ich polaczenie ale to czy jest jakas roznica ktory z ktorym polacze?? pozdrawiam
- tomekk0303
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 4/9/2011, 08:40
- Lokalizacja: Białystok
smiało mozesz brac aluminiowy o ile rzeczywiscie pasuje jak nalezy. to i to dobrze odprowadza ciepło, to i to jest w miare lekkie choc magnez jest odporniejszy na scieranie, ale łatwiej peka.
co do kabelków gdyby było obojetne jaki z jakim to by nie robili 3 kabelków tylko jeden
co do kabelków gdyby było obojetne jaki z jakim to by nie robili 3 kabelków tylko jeden
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
z tym sprawdzeniem bedzie raczej ciezko bo zeby to zrobic musze dokrecic dekiel zalac olej itd. a zeby dobrze polaczyc kable musze miec wiazke na wieszchu. ale wielkie dzieki za podpowiedz z deklem. juz nawet go kupilem a jutro ogarne ten alternator.DZIEKI
- tomekk0303
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 4/9/2011, 08:40
- Lokalizacja: Białystok
dzis podlaczylem kable. troche zabawy przy tym wyszlo ale jest gotowe. mozesz napisac cos wiecej jak to sprawdzic??
- tomekk0303
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 4/9/2011, 08:40
- Lokalizacja: Białystok
sprawdzasz na 2 czarnych kablach opor. miernik na 1 OHM i powinno pokazywac 0.3 - 0.4 OHM. jezeli pokazuje w nieskonczonosc to gdzies jest zwarcie i trzeba go wymienic. Tak przynajmniej mowi serwisowka od zx6r.
Jezeli masz odpowiedni opor a napiecie dalej odbiega od normy to moze oznaczac ze kolo magnesowe jest trefne
Jezeli masz odpowiedni opor a napiecie dalej odbiega od normy to moze oznaczac ze kolo magnesowe jest trefne
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
zle sie zrozumielismy, dopiero podlaczylem kable od altka z urwana kostka.dopiero (jutro z braku czasu) zaloze dekiel do gsxra. chcialem sie poprostu upewnic czy aby napewno nie ma roznicy:) pozrdo
- tomekk0303
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 4/9/2011, 08:40
- Lokalizacja: Białystok
I juz po wszystkim:) w kablach nie ma roznicy jednak trzeba wszystko zlozyc tak jak bylo i solidnie zaizolowac. dzieki za pomoc
- tomekk0303
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 4/9/2011, 08:40
- Lokalizacja: Białystok
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości