Zobacz wątek - Suzuki dr problem z predkoscia błagam o pomoc
NAS Analytics TAG

Suzuki dr problem z predkoscia błagam o pomoc

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki dr problem z predkoscia błagam o pomoc

Postprzez kopecc1 » 3/12/2011, 12:27

Witam
Potrzebuje pomocy zrobilem remont silnika owej dr-ki 125 i teraz tak jest silniejsza nie kopci ladnie pali obroty stale cylinder po szlifie i nowy tłok usczelniacze pierscienie w sumie chodzi jak marzenie ale powinna osiagnac predkosc 100-120 a osiaga max 70 km/h z gorki czy pod błagam użytkownikow o pomoc wydalem tys zł i zyskalem tylko moc
Ostatnio edytowano 3/12/2011, 16:01 przez kopecc1, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
kopecc1
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 4/8/2011, 20:25
Lokalizacja: płoty


Postprzez zxer » 3/12/2011, 12:46

A wczesniej ile szla ? Jak masz tyle szmocy to moze zmien zebatke tylna na mniejsza. Jednak nie polecam bo ten szpej nie sluzy do szybkiej jazdy

Ad: tak teraz pomyslalem ze moze jest gdzies przyblokowana. Chociaz nie slyszalem o blokadach do 70km/h
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw


Postprzez kopecc1 » 3/12/2011, 15:07

Wczesniej taka sama predkosc tylko duzo wolniej do niej przyspieszal. wlasnie zamowilem zebatke 44 a mam 53 tyl duzo mi to da predkosci ? z przodu mam 14 moge wstawic chyba min 12 albo 13.A jesli chodzi o blokady to wydech czysty ale nie wiem jak modul i czujnik biegow ale wydaje sie krecic max na kazdym z biegow (nie wiem bo nie mam obrotomierza) dodam ze na 90% to silnik od gn ma 5 biegow nie 6 jak dr ;/ no ale gn tez ma vmax 105 tylko chyba wlasnie zebatke ma 43 cos kolo tego.
na Ebayu widzialem moduly blokowane do 80km/h.
kopecc1
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 4/8/2011, 20:25
Lokalizacja: płoty

Postprzez zxer » 3/12/2011, 15:24

niktci nie powie ile to da wiecej. do tego trzeba zrobic kilka obliczen. Napewno bedzie wolniej przyspieszal. Pamietaj ze lancuch bedziesz musial skrocic wiec jak ci nie bedzie ta zebatka lezala to zeby wrocic do starej bedziesz potrzebowal nowy lancuch
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez sonycbr77 » 3/12/2011, 15:28

zmieniajac zebatke pamietaj ze zyskasz troche na predkosci ale stracisz na przyspieszeniu, cos za cos ja nie wiem ile zyskasz bo nigdy tego nie praktykowalem
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez kopecc1 » 3/12/2011, 15:55

a starego Å‚ancucha nie da sie sklepac ponownie ? moc moze sie zmniejszyc do poprzedniej zalezy mi na tym aby osiagnol 100-120 km/h chcem nim dojerzdzac do pracy oczywiscie po ziemie. Zastanawiam sie czy jak zmienie ta zebatke to czy w ogole poleci wiecej najgorsze ze trzeba kupic a nie wiem jakie beda rezultaty;/
Jesli ktos sie orientuje niech mi powie jaki obrotomierz moge zamontowac silnik jest od gn.
kopecc1
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 4/8/2011, 20:25
Lokalizacja: płoty

Postprzez henio12323 » 3/12/2011, 21:41

to zmien zębatki ale nie przesadź kup kilka zebów wiecej na tył, i 1 na przód wiecej. i tyle. co do łancucha one sa zazwyczaj spinane na spinke i dowolnie mozna skracać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê