power commander do zx-6r 2008r.
Posty: 3
• Strona 1 z 1
power commander do zx-6r 2008r.
Witam
Jestem w posiadaniu ninji zx-6r rocznik 2008. Chciałbym ją troszkę podrasować i tu pojawia się moje pytanie czy jeśli zalozylbym power commander czy duzo by to dało, chce również zmienić w niej tłumik na Leo Vince albo Yoshimura. Proszę o jakieś porady.
Dzięki bardzo
Jestem w posiadaniu ninji zx-6r rocznik 2008. Chciałbym ją troszkę podrasować i tu pojawia się moje pytanie czy jeśli zalozylbym power commander czy duzo by to dało, chce również zmienić w niej tłumik na Leo Vince albo Yoshimura. Proszę o jakieś porady.
Dzięki bardzo
- sebo7521
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 13/9/2011, 08:29
- Lokalizacja: Ropczyce
Generalnie Power Commanderem najbardziej podrasujesz spalanie. Jak zainwestujesz w pełny układ wydechowy z kolektorami i tłumikiem końcowym, do tego filtr powietrza, Power Commander i strojenie na hamowni to z 5 koni może zyskasz. Ale Wyniesie Cię to ok 5tys zł a efektu w osiągach zbytnio nie poczujesz. Lepiej zmień sobie przełożenie. Z przodu jeden ząb mniej, z tyłu 2-3 więcej i przyspieszenia będziesz miał o wiele większe. Prędkość max może trochę spadnie ale powyżej 230-240 i tak się od święta jeździ więc to raczej żaden ból.
A taka mała rada ode mnie, zacznij po prostu używać wyższych obrotów. Nie uwierzę, że komuś brakuje mocy w nowej 600, po prostu nie kręci jej wystarczająco wysoko. To nie litr żeby stawał na gumę od 3tys obrotów, nie taka jej rola. Ja się przesiadłem z R1 z 2002 roku na 636 z 2005 roku i bynajmniej mocy mi nie brakuje, szukam jej tylko trochę wyżej.
A taka mała rada ode mnie, zacznij po prostu używać wyższych obrotów. Nie uwierzę, że komuś brakuje mocy w nowej 600, po prostu nie kręci jej wystarczająco wysoko. To nie litr żeby stawał na gumę od 3tys obrotów, nie taka jej rola. Ja się przesiadłem z R1 z 2002 roku na 636 z 2005 roku i bynajmniej mocy mi nie brakuje, szukam jej tylko trochę wyżej.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
Czesc;
Podjedz przy okazji do Mar-Motu w Rzeszowie na Lubelskiej, obok Kawasaki. Tam sie wszystkiego dowiesz - maja hamownie i stroja porzadnie motocykle na podstawie sondy AFR a nie gotowych map. Zestrojenie silnika (szczegolnie przy przelotowym wydechu) pozwoli Ci odkryc nowe mozliwosci Twojego motocykla. Polecam! Podaje link do strony MarMotu: http://www.mar-mot.eu/
pozdrawiam
Podjedz przy okazji do Mar-Motu w Rzeszowie na Lubelskiej, obok Kawasaki. Tam sie wszystkiego dowiesz - maja hamownie i stroja porzadnie motocykle na podstawie sondy AFR a nie gotowych map. Zestrojenie silnika (szczegolnie przy przelotowym wydechu) pozwoli Ci odkryc nowe mozliwosci Twojego motocykla. Polecam! Podaje link do strony MarMotu: http://www.mar-mot.eu/
pozdrawiam
- makaron
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 28/11/2011, 11:58
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości