gsx-r 1000 kilka pytań
Posty: 20
• Strona 1 z 1
gsx-r 1000 kilka pytań
Witam.
Wiem, że jest specjalny wątek gdzie podawany jest wzrost i motocykl, ale nie znalazłem do końca odp. na nurtujące mnie pytania dotyczące motoru gsx-r 1000 i podobnych do niego
Mam 197cm przy wadze około 90kg
Dopiero zaczynam przygodę z motorami i moim celem w przyszłości jest jazda na ścigaczu.
Chciałbym się dowiedzieć, czy taki wzrost nie przeszkadza w zwinnym manewrowaniu motocyklem?
Czy nie powoduje to jakiś problemów z jazdą z wyższymi prędkościami?
Nie wygląda się trochę śmiesznie na takim motocyklu.
Z góry dziękuje za pomoc[/i]
Wiem, że jest specjalny wątek gdzie podawany jest wzrost i motocykl, ale nie znalazłem do końca odp. na nurtujące mnie pytania dotyczące motoru gsx-r 1000 i podobnych do niego
Mam 197cm przy wadze około 90kg
Dopiero zaczynam przygodę z motorami i moim celem w przyszłości jest jazda na ścigaczu.
Chciałbym się dowiedzieć, czy taki wzrost nie przeszkadza w zwinnym manewrowaniu motocyklem?
Czy nie powoduje to jakiś problemów z jazdą z wyższymi prędkościami?
Nie wygląda się trochę śmiesznie na takim motocyklu.
Z góry dziękuje za pomoc[/i]
Ostatnio edytowano 18/11/2011, 23:30 przez parte, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
- parte
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 18/11/2011, 21:28
Na poczatku i tak nie bedziesz "zwinnie" manewrował, bo do tego potrzeba przejechac troche tys kilometrów i oswoic sie z maszyną. Nie jest wcale powiedziane ze osoba która ma 160cm wzrostu nie bedzie wygladała jak kołek na motorze . Pojezdzisz troche to manewrowanie przyjdzie Ci samo. Kupując motocykl usiądz na nim i sprawdz jak daleko mozesz przesunąc tyłek na koniec siodełka jednoczesnie pochylając sie za szybką bo to bedzie miało duze znaczenie przy Twoim wzroscie jezeli bedziesz chcial sie schowac przed pędem powietrza. Powodzenia
- rafi202
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 15/12/2007, 20:17
- Lokalizacja: PL
Nie żebym był jakiś wścibski ale piszesz że zaczynasz i odrazu mówisz o sportowym 1000
Na motocyklu wygląda się śmiesznie jak jesteś ubrany np w różowy kombinezon w teletubisie itp.
A pozatym co Cię to obchodzi co ludzie myślą, że będą się śmiać. To Ty powinieneś się śmiać z tego że Ty sobie swoim motocyklem śmigasz a oni idą pieszo lub siedzą w aucie.
Na motocyklu wygląda się śmiesznie jak jesteś ubrany np w różowy kombinezon w teletubisie itp.
A pozatym co Cię to obchodzi co ludzie myślą, że będą się śmiać. To Ty powinieneś się śmiać z tego że Ty sobie swoim motocyklem śmigasz a oni idą pieszo lub siedzą w aucie.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
Ale tok " myślenia " ma dobry. Zaczyna z moto i od razu o 1000cc się pyta. Przestań z tysiącami, do MotoGP się wkręć od razu. A tak na serio to porozglądaj się za jakąś 250cc albo ewentualnie gs 500 czy cb 500, chociaż nie wiem czy to nie będzie zbyt dużo jak na początek.
PS Nie mam może zbyt dużego pojęcia o moto, bo też jestem bardzo początkujący, ale kilka miesięcy czytania forum, zdrowe myślenie i nie trzeba być specjalistą, żeby wiedzieć, że nie można od razu na największe moto wsiadać. Przejedź się chociażby 125cc 2-suw i pomyśl jak taką 1000cc musi się jeździć ...
PS Nie mam może zbyt dużego pojęcia o moto, bo też jestem bardzo początkujący, ale kilka miesięcy czytania forum, zdrowe myślenie i nie trzeba być specjalistą, żeby wiedzieć, że nie można od razu na największe moto wsiadać. Przejedź się chociażby 125cc 2-suw i pomyśl jak taką 1000cc musi się jeździć ...
KTM EXC 125
- punk891
- Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 11/9/2011, 10:46
- Lokalizacja: SÅ‚upsk
ludzie, pójdźcie do okulisty albo nauczcie się czytać ze zrozumieniem. Ja nie widzę, żeby kolega chciał kupić na pierwsze moto gsxr 1000. O ile mnie wzrok nie myli napisał, że takie mu się podobają i kiedyś chce takim jeździć. To chyba jakaś różnica, czyż nie? Przymierzyć można się nawet do sokoła milenium, nie znaczy to, że trzeba go od razu odpalić i lecieć
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Oczywiście idiotą nie jestem i nie chce się od razu zabić.
Zanim wsiądę na jakiś ścigacz to sporo wody w Wiśle przepłynie.
Wydaje mi się, że 99% osób na tym forum celem jest jazda na ścigaczach typu gsx.
chciałem się upewnić zanim podjaram się i zacznę działaś na motorach, to czy moje marzenia odnoście szybkich motorów są realne.
Czyli teoretycznie mój wzrost nie jest przeszkodą w jeździe na gsx-ach nawet na tylnym kole ?
Zanim wsiądę na jakiś ścigacz to sporo wody w Wiśle przepłynie.
Wydaje mi się, że 99% osób na tym forum celem jest jazda na ścigaczach typu gsx.
chciałem się upewnić zanim podjaram się i zacznę działaś na motorach, to czy moje marzenia odnoście szybkich motorów są realne.
Czyli teoretycznie mój wzrost nie jest przeszkodą w jeździe na gsx-ach nawet na tylnym kole ?
- parte
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 18/11/2011, 21:28
napisałeś właściwie, to punk891 ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
majac 197cm wzrostu na supersporcie ktorymkolwiek z dzisiejszych zreszta, bedziesz wygladal jak na psie, one sa zwyczajnie male, projektowane chyba jakos na 1,6m czy 1,7m i adekwatna do tego wage. Wiec jesli to jak cie widza inni, cie nei rusza - prawidlowo, to reszta sie nie przejmuj, manewrowanie przyjdzie z czasem, do jazdy z wieksza predkoscia przywykniesz i nauczysz sie chowac za szyba (double bubble sie przyda) i jakos to bedzie.
Jezeli natomiast widok siebie z boku (czego i tak nie zobaczysz Ty) mialby cie bolec, to po paru latach ogarniania mniejszych sprzetow musialbys celowac w cos pokroju hayabusy zzr1400 lub jakiegos turystyka bmw k1300 yamaha fjr itd.
Jezeli natomiast widok siebie z boku (czego i tak nie zobaczysz Ty) mialby cie bolec, to po paru latach ogarniania mniejszych sprzetow musialbys celowac w cos pokroju hayabusy zzr1400 lub jakiegos turystyka bmw k1300 yamaha fjr itd.
- ZooL
- Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32
Wielu sportowych zawodników ma wzrost powyżej 180cm i nie ma śmiechu, więc dodatkowe 15cm nie będzie robiło tragedii moim zdaniem (dodatkowo masz proporcjonalną wagę do wzrostu). Na 600ccm rzeczywiście możesz wyglądać na dużego trochę, ale przy litrach ta dysproporcja powinna się zamazać. Także nie rezygnuj z marzeń pod żadnym pozorem, bierz coś na początek i śmigaj. Kto wie, może Ci się jeszcze gust zmieni i skończysz na enduro
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
Yamaha FZ6 FAZER
- kowal_71
- Bywalec
- Posty: 885
- Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
- Lokalizacja: Wrocław
pan_wiewiorka napisał(a):parte napisał(a):Wydaje mi się, że 99% osób na tym forum celem jest jazda na ścigaczach typu gsx.
GSX nie jest ścigaczem, to naked.Czyli teoretycznie mój wzrost nie jest przeszkodą w jeździe na gsx-ach nawet na tylnym kole ?
GSX jest wielką i ciężką maszyną, wzrost nie jest przeszkodą, podobnie jak waga. Ale walenie gumy wymaga wprawy
Sorka pisząc gsx miałem na myśli gsx-r, czepiacie się szczegółów, ale w sumie macie rację.
- parte
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 18/11/2011, 21:28
chyba autor watku powinien doprecyzowac pytanie co rozumie przez szybka jazde
jezeli szybka jazda po torze, to wtedy wygoda i to jak sie wyglada na motocyklu nie ma wiekszego znaczenia, a to czy sie zwinnie manewruje zalezy tylko od skill'a lacznika kierownika z kanapa, wtedy wybierasz gsx-r 600,750, 1000 czy podobny innej marki
jezeli szybka jazda oznacza przemieszczenie sie np z berlina do monachium to wtedy wybierasz dluzszy i wygodniejszy gsx-r 1300, kawe zx14 czy cbr 1100, i po autystradzie pedzic 300
mozna tez wybrac troche "wolniejszego" plastikowego sport turystyka - vfr czy obudowanego bandita 1250 (gsx-f 1250sa)
te modele przez to ze sa obudowane plastikiem dla wiekszosci mieszcza sie pod ogolnym pojeciem "scigacz", chociaz maja inny target odbiorcow
jezeli szybka jazda po torze, to wtedy wygoda i to jak sie wyglada na motocyklu nie ma wiekszego znaczenia, a to czy sie zwinnie manewruje zalezy tylko od skill'a lacznika kierownika z kanapa, wtedy wybierasz gsx-r 600,750, 1000 czy podobny innej marki
jezeli szybka jazda oznacza przemieszczenie sie np z berlina do monachium to wtedy wybierasz dluzszy i wygodniejszy gsx-r 1300, kawe zx14 czy cbr 1100, i po autystradzie pedzic 300
mozna tez wybrac troche "wolniejszego" plastikowego sport turystyka - vfr czy obudowanego bandita 1250 (gsx-f 1250sa)
te modele przez to ze sa obudowane plastikiem dla wiekszosci mieszcza sie pod ogolnym pojeciem "scigacz", chociaz maja inny target odbiorcow
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości