Zobacz wÄ…tek - RAPID MOTOCYKLE SP. Z O.O. -...
NAS Analytics TAG

RAPID MOTOCYKLE SP. Z O.O. -...

Katalog motocyklowy firm i serwisów
_________

RAPID MOTOCYKLE SP. Z O.O. -...

Postprzez Åšcigacz » 22/7/2009, 17:45

Dyskusja na temat: RAPID MOTOCYKLE SP. Z O.O. - AUTORYZOWANY DEALER MOTOCYKLI YAMAHA i KTM, IMPORTER BUTÓW SIDI i KASKÓW CABERG
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
RAPID MOTOCYKLE SP. Z O.O. - AUTORYZOWANY DEALER MOTOCYKLI YAMAHA i KTM, IMPORTER BUTÓW SIDI i KASKÓW CABERG
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 22/7/2009, 17:45

Bardzo serdecznie zapraszają do sprawdzenia serwisu i salonu.HMMmm, interesujące .Opowiem moze sytuacje ze dzis kiedy to na wysokosci tego salonu pękł mi wentyl i szybko stracilem powietrze w tylnej oponie mojej Hondy, skrecilem do tego serwisu.Moze to ze wlasnie poruszam sie Honda zawazylo na tym jak mnie potraktowano w tym serwisie.Podjechalem powolutku do tego serwisu i poprosilem o pomoc , nie bede tu wchodzic w szczegoly ale Pan Wroblewski czyli szef serwisu 90% odpowiedzi na moje pytania i prosby kwitowal stwierdzeniami tu cytuję:" to Pana problem ,my panu nawet 3 minut nie poswięcimy, dzis Panu w niczym nie pomozemy " .Pare innych pomocnych rad i wypowiedzi moglbym przytoczyc ale musialbym je zmyslic bo zadnych takich sie nie doczekalem.Ja nawet zaproponowalem by mi pomocy udzielono przy samym wyjeciu opony z felgi i załozeniu nowego kominka z wentylem reszte za pomoca swych narzedzi bylem w stanie sam zrobic , proponowalem to by nie przeszkadzac serwisantom by ich nie odrywac od swych zajęc.Gdy to zaproponowalem znowu otrzymalem bardzo odmowną odpowiedz.Jeden tylko maly gest moge pochwalic z tej wizyty (nie planowanej w koncu) bo kto planuje kiedy mu strzeli wentyl tylnego koła?Ten gest to wypozycznie mi klucza do odkrecenia tylnego kola od mlodszego serwisanta i bardzo temu panu dziekuję.natomiast Pan Wroblewski szef serwisu ..jak wyzej napisalem nie uznal mnie za osobę godną jakiejkolwiek pomocy .Brawo Rapid Motocykle...tak trzymać!!!!Pozdrowienia<br><hr>poznaniak
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 23/8/2010, 18:13

Komentatorzy napisał(a):Bardzo serdecznie zapraszają do sprawdzenia serwisu i salonu.HMMmm, interesujące .Opowiem moze sytuacje ze dzis kiedy to na wysokosci tego salonu pękł mi wentyl i szybko stracilem powietrze w tylnej oponie mojej Hondy, skrecilem do tego serwisu.Moze to ze wlasnie poruszam sie Honda zawazylo na tym jak mnie potraktowano w tym serwisie.Podjechalem powolutku do tego serwisu i poprosilem o pomoc , nie bede tu wchodzic w szczegoly ale Pan Wroblewski czyli szef serwisu 90% odpowiedzi na moje pytania i prosby kwitowal stwierdzeniami tu cytuję:" to Pana problem ,my panu nawet 3 minut nie poswięcimy, dzis Panu w niczym nie pomozemy " .Pare innych pomocnych rad i wypowiedzi moglbym przytoczyc ale musialbym je zmyslic bo zadnych takich sie nie doczekalem.Ja nawet zaproponowalem by mi pomocy udzielono przy samym wyjeciu opony z felgi i załozeniu nowego kominka z wentylem reszte za pomoca swych narzedzi bylem w stanie sam zrobic , proponowalem to by nie przeszkadzac serwisantom by ich nie odrywac od swych zajęc.Gdy to zaproponowalem znowu otrzymalem bardzo odmowną odpowiedz.Jeden tylko maly gest moge pochwalic z tej wizyty (nie planowanej w koncu) bo kto planuje kiedy mu strzeli wentyl tylnego koła?Ten gest to wypozycznie mi klucza do odkrecenia tylnego kola od mlodszego serwisanta i bardzo temu panu dziekuję.natomiast Pan Wroblewski szef serwisu ..jak wyzej napisalem nie uznal mnie za osobę godną jakiejkolwiek pomocy .Brawo Rapid Motocykle...tak trzymać!!!!Pozdrowienia<br><hr>poznaniak<br>
racja oni dbajÄ… o klienta gdy zostawi gotowke a tak szefostwo siedzi na pieterku i popijajÄ… z mlodymi laskami w tym sÄ… dobrzy jeden lepszy od drugiego<br><hr>klient
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/9/2010, 09:11

Komentatorzy napisał(a):Bardzo serdecznie zapraszają do sprawdzenia serwisu i salonu.HMMmm, interesujące .Opowiem moze sytuacje ze dzis kiedy to na wysokosci tego salonu pękł mi wentyl i szybko stracilem powietrze w tylnej oponie mojej Hondy, skrecilem do tego serwisu.Moze to ze wlasnie poruszam sie Honda zawazylo na tym jak mnie potraktowano w tym serwisie.Podjechalem powolutku do tego serwisu i poprosilem o pomoc , nie bede tu wchodzic w szczegoly ale Pan Wroblewski czyli szef serwisu 90% odpowiedzi na moje pytania i prosby kwitowal stwierdzeniami tu cytuję:" to Pana problem ,my panu nawet 3 minut nie poswięcimy, dzis Panu w niczym nie pomozemy " .Pare innych pomocnych rad i wypowiedzi moglbym przytoczyc ale musialbym je zmyslic bo zadnych takich sie nie doczekalem.Ja nawet zaproponowalem by mi pomocy udzielono przy samym wyjeciu opony z felgi i załozeniu nowego kominka z wentylem reszte za pomoca swych narzedzi bylem w stanie sam zrobic , proponowalem to by nie przeszkadzac serwisantom by ich nie odrywac od swych zajęc.Gdy to zaproponowalem znowu otrzymalem bardzo odmowną odpowiedz.Jeden tylko maly gest moge pochwalic z tej wizyty (nie planowanej w koncu) bo kto planuje kiedy mu strzeli wentyl tylnego koła?Ten gest to wypozycznie mi klucza do odkrecenia tylnego kola od mlodszego serwisanta i bardzo temu panu dziekuję.natomiast Pan Wroblewski szef serwisu ..jak wyzej napisalem nie uznal mnie za osobę godną jakiejkolwiek pomocy .Brawo Rapid Motocykle...tak trzymać!!!!Pozdrowienia<br><hr>poznaniak<br>
Komentatorzy napisał(a):racja oni dbają o klienta gdy zostawi gotowke a tak szefostwo siedzi na pieterku i popijają z mlodymi laskami w tym są dobrzy jeden lepszy od drugiego<br><hr>klient<br>
oni sobie z tego nic nie robią na pięterku z panienkami urzędują masz racje omijać ten salon z daleka<br><hr>klint zadowolony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/10/2010, 10:41

macie racje jedno co potrafią to naciągać klienta i zabawiac się z panienkami teraz to nawet ten stary zmienia na nowszy model nauczył sie od dutka jak mu zazdroscił nowej **** a ma taka starą zgroza<br><hr>szczepankowo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/10/2010, 11:54

racja oni jedno potrafią wycyckac wszystkich oraz zmieniać kobiety na młodsze to zlodziejska firma omijac<br><hr>szczepankowo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/8/2011, 13:36

Komentatorzy napisał(a):Bardzo serdecznie zapraszają do sprawdzenia serwisu i salonu.HMMmm, interesujące .Opowiem moze sytuacje ze dzis kiedy to na wysokosci tego salonu pękł mi wentyl i szybko stracilem powietrze w tylnej oponie mojej Hondy, skrecilem do tego serwisu.Moze to ze wlasnie poruszam sie Honda zawazylo na tym jak mnie potraktowano w tym serwisie.Podjechalem powolutku do tego serwisu i poprosilem o pomoc , nie bede tu wchodzic w szczegoly ale Pan Wroblewski czyli szef serwisu 90% odpowiedzi na moje pytania i prosby kwitowal stwierdzeniami tu cytuję:" to Pana problem ,my panu nawet 3 minut nie poswięcimy, dzis Panu w niczym nie pomozemy " .Pare innych pomocnych rad i wypowiedzi moglbym przytoczyc ale musialbym je zmyslic bo zadnych takich sie nie doczekalem.Ja nawet zaproponowalem by mi pomocy udzielono przy samym wyjeciu opony z felgi i załozeniu nowego kominka z wentylem reszte za pomoca swych narzedzi bylem w stanie sam zrobic , proponowalem to by nie przeszkadzac serwisantom by ich nie odrywac od swych zajęc.Gdy to zaproponowalem znowu otrzymalem bardzo odmowną odpowiedz.Jeden tylko maly gest moge pochwalic z tej wizyty (nie planowanej w koncu) bo kto planuje kiedy mu strzeli wentyl tylnego koła?Ten gest to wypozycznie mi klucza do odkrecenia tylnego kola od mlodszego serwisanta i bardzo temu panu dziekuję.natomiast Pan Wroblewski szef serwisu ..jak wyzej napisalem nie uznal mnie za osobę godną jakiejkolwiek pomocy .Brawo Rapid Motocykle...tak trzymać!!!!Pozdrowienia<br><hr>poznaniak<br>
Zawsze znajdzie się jakaś niezadowolona osoba. Ja nie kupiłem u nich nowego motoru ,a mimo to zawsze chętnie pomagają i służą dobrą radą. Jak dla mnie super zespół!!
Pozdrawiam wszystkich Rapidowców!!!<br><hr> Krzysiek Z.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2011, 21:10

Negatywna opinia. !!!

mam problem z motorkiem nowy KTM zakupionym w RAPAID , zamiast 5 lub 6 biegu wskakuje mi czasami luz ...
wyobrazcie to sobie przy wyprzedzaniu ....

moto jest nowy zglosilem to dealerowii zaraz po 1szej jezdzie,
i zostawilem w serwisie...
nic z tym nie zrobili ... uslyszalem ze po wymianie oleju po pierwszysm przegladzie(po 1000km) bedzie dobrze.

pierwszy przeglad przeszedl... nic sie nie zmienilo, nadal zdaza sie ze zamiast 5,6 biegu jest luz .

Rapid motocykle z Poznania umywa rece i udaja ze nie ma problemu mowia ze wszystko jest w porzadku ze zdaza sie i tak ma byc. (podobno najlepszy dealer, yamaha i ktm HAHAHA ) ,
Potrafia tylko skasowac, a potem maja cie w "...."

a wyobrazcie to sobie (luz) przy wyprzedzaniu .... ((<br><hr>supermotopoznan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/11/2011, 15:13

Komentatorzy napisał(a):Negatywna opinia. !!!

mam problem z motorkiem nowy KTM zakupionym w RAPAID , zamiast 5 lub 6 biegu wskakuje mi czasami luz ...
wyobrazcie to sobie przy wyprzedzaniu ....

moto jest nowy zglosilem to dealerowii zaraz po 1szej jezdzie,
i zostawilem w serwisie...
nic z tym nie zrobili ... uslyszalem ze po wymianie oleju po pierwszysm przegladzie(po 1000km) bedzie dobrze.

pierwszy przeglad przeszedl... nic sie nie zmienilo, nadal zdaza sie ze zamiast 5,6 biegu jest luz .

Rapid motocykle z Poznania umywa rece i udaja ze nie ma problemu mowia ze wszystko jest w porzadku ze zdaza sie i tak ma byc. (podobno najlepszy dealer, yamaha i ktm HAHAHA ) ,
Potrafia tylko skasowac, a potem maja cie w "...."

a wyobrazcie to sobie (luz) przy wyprzedzaniu .... ((<br><hr>supermotopoznan<br>
Ja kiedys zostawiłem tam moto do wymiany napedu w XJ600s. Po 1 tydz moto stał u nich i nic nie zrobili. Później czekalem jeszcze tydzien az zamowia naped, oczywiscie czekałbym do usranej smierci. Podziekowałem panom za współprace, zamówiłem naped na allegro. Po 2 dniach przyszla paczka a po kolejnych dwoch jak zawiozlem moto do Kramera na opolska mialem juz do odbioru. Jak widac ludzie z rapidu nie tylko maja w d**** w momencie jak sie im zaplaci.<br><hr>Simo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

hosting8 rhosting

Postprzez Moverwenrex » 12/11/2011, 00:21

hosting (otwórz link)
Hosting - to użyczanie przez dostawcę usługi internetowej zasobów serwerowni. Jeszcze precyzyjniej mówišc polega to na "zarezerwowaniu" oddaniu do dyspozycji okreœlonej pojemnoœci dysku twardego, na której można zapisywać pliki tworzšce istote witryn internetowych i lub użyczenie powierzchni dysku jak położenia dla plików "leżšcych" w skrzynce mailowej. Inna wersja hostingu to udostępnienie znacznych obszarów dysku, a nawet zupełnego serwera bšdŸ kilku - w charakterze fizycznego noœnika na rzecz dużego serwisu internetowego, portalu, grupy dyskusyjnej i innych. W każdej z nich chodzi o udzielenie fizycznego miejsca (dysku lub dysków twardych) dla umieszczenia rozmaitych form informacji osišgalnych przez Net.Wiele usług hosting jest płatnych. Dlatego nie chcemy Cię kłamać. Nasze usługi hostingteż sš płatne, z jednym wyjštkiem, nasze usługi hosting sš jednymi z najmniej kosztownych w sieci. Proponujemy hosting na najwyższym poziomie, po najniższejdopuszczalnej cenie. Przekonaj się sam i przetestuj naszš jakoœć! Inwitujemy na serwis. Nasze usługi hostingteż sš płatne, z z jednš różnicš, nasze usługi hosting sš jednymi z najtańszych w globalnej siecie Nie możesz w to dowierzyć, czy kwestionujesz jeszcze słusznoœć tego, co tu jest wypisane? Jeœli tak to bezzwłocznie zajrzyjwstšp na nasz portal i nabierz przekonania o przwdzie tego wpisu Nasze usługi hosting oferujš najwyższš jakoœć w niedużej cenie. Nie będziesz musiał płacić wielkich pieniędzy za usługi hosting. Jeœli wejdziesz pierwszy raz na naszš stronę internetowš, pomożemy Ci we wszystkim. W naszej ofercie odnajdziesz dużo opłacalnych rabatów dla nowoprzybyłych klientów. Jak tymczasem jesteœ naszym stałym kontrahentem, możesz być pewien, iż będziesz miał ewentualnoœć skorzystać z niecodziennych promocji. SprawdŸ sam i wejdŸ już teraz. Zobaczysz ile jesteœ w stanie oszczędzićz nami.
Moverwenrex
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 12/11/2011, 00:08
Lokalizacja: Portugal

Postprzez Komentatorzy » 22/9/2016, 18:10

Wiecie kto tam teraz pracuje???<br><hr>Autor1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do Katalogu Firm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê