Słuchaj, skoro kupujesz wysyłkowo towar w sklepie, u przedsiębiorcy, to prawo zezwala Tobie odesłać towar BEZ PODANIA PRZYCZYNY do sprzedawcy, tylko wówczas koszt ponosisz Ty. Ale zważywszy na fakt, że sprzedawca mówi, że jest taka opcja, a Tobie tak cholernie zależy na tym kasku to ja bym podjął to małe ryzyko utraty 20 zł (za przesyłkę w jedną stronę) i 20 zł (za przesyłkę w drugą stronę), skoro możesz mieć kask, który Cię uszczęśliwi
Udanego zakupu
P.s. Napisz maila do sprzedawcy czy zgodzi się pokryć koszty odesłania kasku i zwrotu kasy za przesłanie do Ciebie , jeśli wprowadził Cię w błąd i wspomniane powiększenie nie będzie możliwe. Jeśli odmówi to prawdopodobnie sam nie jest pewien tego co mówi
P.s.2 Rozważ jeszcze opcję wysłania zapytania do najbardziej wiarygodnego źródła, jakim jest Shoei Polska.