Awaryjnośc Kawasaki
			Posty: 27
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
Awaryjnośc Kawasaki
Witam,
Czy awaryjnosc Kawasaki o której dużo słyszałem jest mitem i jeśli tak, to dlaczego?
Coraz więcej motocyklistów u których zasięgam rady w sprawie kupna nowego motocykla ostrzega mnie o tym, ze Kawasaki jest awaryjne. Są to co prawda użytkownicy marek typu Honda lub Yamaha, nie spotkałem jeszcze nikogo, kto jeździ Kawasaki i narzeka. Skąd wzięło się takie przeświadczenie o awaryjności Kawy? I czy rzeczywiście Yamaha lub Honda są mniej awaryjne? Dzieki za odpowiedzi.
				
			Czy awaryjnosc Kawasaki o której dużo słyszałem jest mitem i jeśli tak, to dlaczego?
Coraz więcej motocyklistów u których zasięgam rady w sprawie kupna nowego motocykla ostrzega mnie o tym, ze Kawasaki jest awaryjne. Są to co prawda użytkownicy marek typu Honda lub Yamaha, nie spotkałem jeszcze nikogo, kto jeździ Kawasaki i narzeka. Skąd wzięło się takie przeświadczenie o awaryjności Kawy? I czy rzeczywiście Yamaha lub Honda są mniej awaryjne? Dzieki za odpowiedzi.
- Vintaar
 - Świeżak
 - Posty: 11
 - Dołączył(a): 17/6/2011, 05:53
 - Lokalizacja: wroclaw
 
Gdyby motocykl był awaryjny to by wcale nie wyszedł na rynek 
. Pytanie czy mówimy o jednasce 2T czy 4T??? Jeśli chodzi o 2T to była jednostką dość wysiloną techniczną, stąd niektóre podzespoły się zużywały szybciej niż w innych motocyklach. Zaznaczam była, bo już nie jest. A 4T? Awaryjność, raczej nie aż tak. Generalnie jak dbasz tak masz.
				
			- 
				

grunder - Mieszkaniec forum
 - Posty: 2969
 - Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
 - Lokalizacja: LBN/Włodawa
 
Prawda jest taka, że pod koniec zeszłego wieku rozchodziły się takie głosy. Aktualnie nic takiego nie występuje. Yamaha i Suzuki na pewno nie tworzą teraz mnie awaryjnych maszyn niż Kawasaki, ciężko powiedzieć jak jest w przypadku Hondy. Wyjadacze twierdzą, że jest lepiej, co wynika choćby z faktu iż silniki spod znaku wielkiego skrzydła mają mniej mocy = są mnie wysilone, a w konsekwencji trwalsze. Mimo wszystko nikt chyba statystyk bezawaryjności w stylu DEKRA dla samochodów, nie prowadzi w przypadku motocykli. Jedno jest pewne - bierz Kawę bez wahania i masz pewność, że będzie lepiej jak w przypadku włoskich maszyn tudzież austriackiego KTM'a. I jeszcze jedno - im więcej garów, tym więcej kkilo nakulasz 
				
			- 
				

Atlantis - Świeżak
 - Posty: 381
 - Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
 - Lokalizacja: Poznań
 
No właśnie dlaczego się sypie, skąd ten pogląd i czy jest czymkolwiek poparty? Ford też jest uważany za gówniane auto, a prawda jest taka, że w ostatnich latach zrobił największy postęp technologiczny i niczym nie przypomina tej marki sprzed 20 lat. Dlaczego ludzie są uprzedzeni do Kawasaki?
				
			- Vintaar
 - Świeżak
 - Posty: 11
 - Dołączył(a): 17/6/2011, 05:53
 - Lokalizacja: wroclaw
 
zawsze obowiazuje zasada jak dbasz tak masz, i z tego wynika w duzej mierze awaryjnosc, a reszta to ploty albo pojedyncze przypadki (te zdarzaja sie we wszystkich sprzetach). Niepokojace natomiast moga byc "newsy" zaslyszane np w rozmowie z mechanikami roznej masci tylko ze tu znowu, ja np slyszalem o strzalach z korby w kawach zzr1400, ale znowu, rozmawialem z mechanikiem rpacujacym w serwisie kawasaki, wiec ciezko zeby opowiedzial historie o usterkach hondy czy ducati.
				
			- ZooL
 - Świeżak
 - Posty: 279
 - Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32
 
KaG napisał(a):a Yamaha R1 i R6 to najlepsze sportowe motocykle jakie kiedykolwiek powstały.
jeśli spytam który rok, wiem że lubiały im się sypać skrzynie, także z NAJ nie przesadzaj, bo nie ma motockla na NAJ. Może być jeden lepszy drugi gorszy od drugiego, ale wieczne to nie są i NAJ nie pasuje.
- 
				

grunder - Mieszkaniec forum
 - Posty: 2969
 - Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
 - Lokalizacja: LBN/Włodawa
 
grunder napisał(a):KaG napisał(a):a Yamaha R1 i R6 to najlepsze sportowe motocykle jakie kiedykolwiek powstały.
jeśli spytam który rok, wiem że lubiały im się sypać skrzynie, także z NAJ nie przesadzaj, bo nie ma motockla na NAJ. Może być jeden lepszy drugi gorszy od drugiego, ale wieczne to nie są i NAJ nie pasuje.
Ludzie rozumita żarty?
- 
				

Atlantis - Świeżak
 - Posty: 381
 - Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
 - Lokalizacja: Poznań
 
Drogie panie, NIGDZIE Z TYM TEMATEM NIE ZAJEDZIEMY!
Pojedyncze przykłady awaryjności nic nie wnoszą przy milionach sztuk.
Równie dobrze można pokazać pękające ramy w GSX-R jak i spawanie pękających bloków Hondy.
				Pojedyncze przykłady awaryjności nic nie wnoszą przy milionach sztuk.
Równie dobrze można pokazać pękające ramy w GSX-R jak i spawanie pękających bloków Hondy.
Ongoing Success
			- 
				

falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 2841
 - Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
 - Lokalizacja: Morze
 
Panie ma być szybko, tanio i niezawodnie. W Polsce zasada nr 1. A tak się nie da ;P
falconiforme ma rację. Ogólnie trzeba by znaleźć statystyki bezawaryjności. Niemniej kupno motocykla japońskiego to dobra inwestycja, bo pieniądze jakie trzeba przeznaczyć na maszynę są mniejsze niż w przypadku BMW, Triumpha, KTM'a, albo włoskich motongów, a dostajemy niewiele mniej(z reguły mniej elektroniki, mapy zapłonu itd.), albo tyle samo, za znacznie mniej zielonych. Dodatkowym plusem jest fakt, że japońskie motocykle są w Polsce od lat i potrafią je dobrze naprawić zarówno autoryzowane serwisy jak i zaprzyjaźnieni mechanicy. Nie można tego powiedzieć natomiast o maszynach egzotycznych. Liberty Motors się stara, ale z racji prowadzenia serwisu i sprzedaży paru marek na raz, nie są specjalistami w żadnej z nich. Ducati w Polszcze porządnie nie potrafi naprawić podobno nikt. Z jednego z ostatnich artykułów na ścigaczu można się dowiedzieć, że z Triumphem też bywa różnie.
				
			falconiforme ma rację. Ogólnie trzeba by znaleźć statystyki bezawaryjności. Niemniej kupno motocykla japońskiego to dobra inwestycja, bo pieniądze jakie trzeba przeznaczyć na maszynę są mniejsze niż w przypadku BMW, Triumpha, KTM'a, albo włoskich motongów, a dostajemy niewiele mniej(z reguły mniej elektroniki, mapy zapłonu itd.), albo tyle samo, za znacznie mniej zielonych. Dodatkowym plusem jest fakt, że japońskie motocykle są w Polsce od lat i potrafią je dobrze naprawić zarówno autoryzowane serwisy jak i zaprzyjaźnieni mechanicy. Nie można tego powiedzieć natomiast o maszynach egzotycznych. Liberty Motors się stara, ale z racji prowadzenia serwisu i sprzedaży paru marek na raz, nie są specjalistami w żadnej z nich. Ducati w Polszcze porządnie nie potrafi naprawić podobno nikt. Z jednego z ostatnich artykułów na ścigaczu można się dowiedzieć, że z Triumphem też bywa różnie.
- 
				

Atlantis - Świeżak
 - Posty: 381
 - Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
 - Lokalizacja: Poznań
 
to tak HONDA
wadliwe napinacze rozrzadu
tandetne alternatory
tandetne regulatory napiecia
branie oleju na potege
pekajace bloki
YAMAHA
sypiace sie skrzynie biegów
maja opinie delikatnych motocykli
brak tego w stuncie
Suzuki
pekajace ramy
plywajace tarcze
problemy z napinaczami
Kawasaki
PEKAJACE RAMY
silniki wymagajace czestej korekty luzu zaworowego
wybijanie gniazd jesli tego nie robisz
i bog wie co jeszcze PRZESTAN SLUCHAC POLSKIEGO SPOLECZENSTWA MYSL!!!!!!!!!!!! Uruchom Głowę
JAK KUPISZ TRUPA TO NAWET SAM DR>ARTUR ci nie pomoże
 ahahaha 
Najwiecej przykladów awarii motocykla wynika tylko i wyłącznie z
-KUPNA TRUPA
-CALKOWITEGO NIE DBANIA
a Ty czemu wrzeszczysz
 przeczytaj jeszcze raz regulamin w punkcie pisania dużymi literami
senekkorzenna
				wadliwe napinacze rozrzadu
tandetne alternatory
tandetne regulatory napiecia
branie oleju na potege
pekajace bloki
YAMAHA
sypiace sie skrzynie biegów
maja opinie delikatnych motocykli
brak tego w stuncie
Suzuki
pekajace ramy
plywajace tarcze
problemy z napinaczami
Kawasaki
PEKAJACE RAMY
silniki wymagajace czestej korekty luzu zaworowego
wybijanie gniazd jesli tego nie robisz
i bog wie co jeszcze PRZESTAN SLUCHAC POLSKIEGO SPOLECZENSTWA MYSL!!!!!!!!!!!! Uruchom Głowę
JAK KUPISZ TRUPA TO NAWET SAM DR>ARTUR ci nie pomoże
Najwiecej przykladów awarii motocykla wynika tylko i wyłącznie z
-KUPNA TRUPA
-CALKOWITEGO NIE DBANIA
a Ty czemu wrzeszczysz
senekkorzenna
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
			Nowy nabytek KTM RC8
- 
				

RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 4149
 - Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
 - Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
 
RUTRA.RD napisał(a):to tak HONDA
wadliwe napinacze rozrzadu
tandetne alternatory
tandetne regulatory napiecia
branie oleju na potege
pekajace bloki
YAMAHA
sypiace sie skrzynie biegów
maja opinie delikatnych motocykli
brak tego w stuncie
Suzuki
pekajace ramy
plywajace tarcze
problemy z napinaczami
Kawasaki
PEKAJACE RAMY
silniki wymagajace czestej korekty luzu zaworowego
wybijanie gniazd jesli tego nie robisz
i bog wie co jeszcze PRZESTAN SLUCHAC POLSKIEGO SPOLECZENSTWA MYSL!!!!!!!!!!!! Uruchom Głowę
JAK KUPISZ TRUPA TO NAWET SAM DR>ARTUR ci nie pomożeahahaha
Najwiecej przykladów awarii motocykla wynika tylko i wyłącznie z
-KUPNA TRUPA
-CALKOWITEGO NIE DBANIA
dziś ta samą numerację słyszałem Honda yamaha suzuka a na końcu kawa.
Miałem kawę zr7 i następne moto jak Bóg da to będzie Z750!!
- 
				

xluqas - Świeżak
 - Posty: 106
 - Dołączył(a): 6/10/2010, 19:39
 - Lokalizacja: Tarnowskie Góry
 
xluqas napisał(a):Dziś wytargałem z przed 3m-cy chyba gazetę MOTOCYKL i rankink 1000 nakedów Honda Suzi Kawa i Yahama
Który to numer?
- 
				

motoluka - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 1914
 - Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
 - Lokalizacja: Europe
 
Mialem 636 2004. Zrobilem ok 8000km i zadnej awarii. (w tym nauka gumowania). 
Pozniej zakupilem 636 2005 i rowniez zadnej awarii , ale na niej tylko ok. 3000km. Nastepny wlascicil przepinal biegi na gumie i padla skrzynia.
				Pozniej zakupilem 636 2005 i rowniez zadnej awarii , ale na niej tylko ok. 3000km. Nastepny wlascicil przepinal biegi na gumie i padla skrzynia.
Honda f4i '01
			- 
				

wojtek1303 - Świeżak
 - Posty: 262
 - Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
 - Lokalizacja: Wroclaw
 
Jestem technikiem motocyklowym u dealera Suzuki, Aprilia, Mv Agusta, Benelli, Kawasaki, i oprócz tego mam styczność ze wszystkimi innymi markami. Powiem wam szczerze że najmniej awaryjną marka jest w tej chwili KAWASAKI a kto sądzi inaczej to po prostu jest użytkownikiem jakiejś jednej marki motocykla i nie wie jak się sprawują pozostałe sprzęty. A tak poza tym to każdy sprzęt może czasami  zawieść TO TYLKO MASZYNA. Dlatego nie słuchaj opinii typu SUZi , Hon... jest najlepsza. Ja wychodzę z jednej zasady wszystko aby nie China. Ja kocham jeżdzić MV choć jest z nią troszkę więcej problemów jak z made in Japan ale nie zamienię jej na inny. Moja rada kup motocykl taki jaki ci się podoba.
				
			- MVAgustaFan
 - Świeżak
 - Posty: 27
 - Dołączył(a): 2/11/2011, 00:28
 
Zakup taki, który będzie w najlepszym stanie, a nie tam stereotypami się kierować. W rodzinie był ZZR600, następnie w moim już posiadaniu ZX6-R ( 98 r. mimo tego, że niby ramy pękają, u mnie było ok), a teraz ZX-7R, na żaden nie narzekałem, a troszkę najechałem. Bezawaryjne
				
			- vache
 - Świeżak
 - Posty: 20
 - Dołączył(a): 3/11/2011, 15:48
 - Lokalizacja: Warsau
 
Nad Kawasaki to ciąży klątwa z przed lat i jak np w motocyklu  Yamaha R1 zdarzy się że korba wyjdzie na spacer to nikt o tym nie klepie o tym że że Yamaha i normalne jak to z fortepianami  tylko próbuje się znależć wine po stronie uzytkownika, ale jak w Kawasaki wyjdzie korba bokiem to już się zwala winę tylko na Kawasaki że kawałsraki i wepchnij w krzaki.
				
			- maciek1985
 - Świeżak
 - Posty: 311
 - Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
 
			Posty: 27
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 16 gości