Z750 do oceny
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Z750 do oceny
http://otomoto.pl/kawasaki-z-z750-z-750-M2889277.html
Prosiłbym wypowiedź co bardziej doświadczonych w kupowaniu motongów. Co na oko oczywiście wygląda dobrze, a co źle ;]
Prosiłbym wypowiedź co bardziej doświadczonych w kupowaniu motongów. Co na oko oczywiście wygląda dobrze, a co źle ;]
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
Lecą, bo jest ich dużo, poza tym model już na rynku trochę jest. Dlatego opłaca się szukać.
Co do tej sztuki, wydaje mi się podobnie jak Tobie, że "coś mogło być robione", tyle że na mój amatorski rzut oka na zdjęciach wygląda nieźle.
Co do tej sztuki, wydaje mi się podobnie jak Tobie, że "coś mogło być robione", tyle że na mój amatorski rzut oka na zdjęciach wygląda nieźle.
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
to nie 2009, moze pierwsza rejestracja ale na 100% to 2008 max
jesli wokol silnika jest srebrne tzn. ze to max 2008 ja mam zeta z 2009 i jest czarny a jak vin wskarze na 2009 tzn. ze bylo i to konkretnie robione skoro jest srebrne wokol silnika
chyba lezal na prawej stronie bo oslona tlumika w tych rocznikach jest srebrna a nie czarna poza tym albo tlumik od nowszego zakupiony
zapytaj na forum zeta750 o to
jesli wokol silnika jest srebrne tzn. ze to max 2008 ja mam zeta z 2009 i jest czarny a jak vin wskarze na 2009 tzn. ze bylo i to konkretnie robione skoro jest srebrne wokol silnika
chyba lezal na prawej stronie bo oslona tlumika w tych rocznikach jest srebrna a nie czarna poza tym albo tlumik od nowszego zakupiony
zapytaj na forum zeta750 o to
- xede
- Świeżak
- Posty: 370
- Dołączył(a): 3/10/2009, 12:35
- Lokalizacja: łódź
Dzięki za odp. A może to być kwestia tego, że jest ściągany z Francji?
Ten wyglÄ…da tak samo:
http://otomoto.pl/kawasaki-z-750-nowka- ... 39585.html
Chyba, że oba są mocno walnięte...
Ten wyglÄ…da tak samo:
http://otomoto.pl/kawasaki-z-750-nowka- ... 39585.html
Chyba, że oba są mocno walnięte...
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
Ta pierwsza sztuka wygląda nieźle, jeśli już miałbym być upierdliwy to poprosiłbym o zdjęcia centralnie z przodu i centralnie z tyłu z wyprostowaną kierownicą, ewentualnie zdjęcie napędu w wysokiej rozdzielczości. Swoją drogą, piękny sprzęt, sam bym się nad nim zastanawiał gdybym nie robił czasami dłuższych tras z plecaczkiem. Jeśli mogę spytać, przeskakujesz z ER6 na Z750?
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Tak, chciałbym z 6-stki przeskoczyć na Z750, duży Zet to dla mnie za wiele jak na dzień dzisiejszy, zarówno jeśli chodzi o umiejętności, jak i o koszta eksploatacyjne. Generalnie z tego co czytałem i pytałem to mały Zet ma 2 minusy: jest ciężki(parę kilo mniej od lytrowego Zeta(rama stal vs rama aluminium)) i ma miękki przedni zawias - do 100 kg maks. jeśli chcesz mieć jeszcze rezerwę przy ostrej jeździe. Poza tym ludzie chwalą ;]
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
- xede
- Świeżak
- Posty: 370
- Dołączył(a): 3/10/2009, 12:35
- Lokalizacja: łódź
xede napisał(a):nie wiem czemu tak jest ale te z srebrna obudowa to zawsze byly 2008
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia Dopiero od 1,5 roku tak naprawdę przyglądam się Zeciorowi.
http://www.bikez.com/pictures/browse.ph ... 4&pageno=3
Aczkolwiek tutaj chyba nie kłamią ;]
Dla pewności popytam na forum zeta, jak radziłeś. Dzięki Ci bardzo za pomoc!
pan_wiewiorka napisał(a):Atlantis napisał(a):[...] Zet ma 2 minusy: jest ciężki(parę kilo mniej od lytrowego Zeta(rama stal vs rama aluminium) [...]
To co czasami jest wadą może być w niektórych sytuacjach zaletą, np. podczas szlifa rama stalowa jest mniej podatna na uszkodzenie.[...] i ma miękki przedni zawias - do 100 kg maks.
Wsio zależy jak chcesz latać. Inna sprawa, można to wyregulować (?) ewentualnie złożyć inne sprężyny.
Tak, tak o tej ramie wiem i zdajÄ™ sobie z tego sprawÄ™ ;]
Co do zawiasu, chodzi o to, że utwardzony na maksa jest przystosowany do kierowcy o masie maks. 100 kg, inaczej nie wyrabia. Ja tyle nie ważę, więc to nie problem, natomiast w razie czego oczywiście wystarczy zmienić sprężyny
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
hubi199 napisał(a):mały zet ma tylko regulacje napięcia spręzyny ??
Bo duży to chyba full
Napewno 750r ma full wypas zawias
Mały ma tylko napięcie wstępne sprężyny: przód-tył. Niestety tylko tyle, to standard w tej klasie, ani FZ8, ani GSR 750, ani Hornet nie wyglądają w tym temacie lepiej.
Duży Zet i 750R mają wszystko - napięcia + tłumienie dobicia/odbicia, bez amora skrętu(ale to chyba dosyć jasne w tym przedziale cenowym).
Jak przeglądam forum Zeta to mam wrażenie, że trafienie sztuki nie składanej z 3-4 innych jest praktycznie niemożliwe. Albo Ci handlarze są tacy zdolni, albo ludzie żałują paru stów, żeby podjechać na sprawdzanie geometrii w warsztacie/ASO. Kurwa, szkoda tylko, że na zdjęciach wszystko wygląda cud, miód, a zrobić 150 kilo, tylko po to, żeby zobaczyć, że lagi jednak ciekną, rama była spawana w przydomowym garażu, a silnik zajechany w pizdu, trochę się mija z celem. Jak będę już duży(w sensie skończę studia) to zrobię sobie tą przyjemność i dużego Zeta kupię salonowego, nawet w kredycie(albo leasingu na Ojca ), a mieszkać będę najwyżej w kartonie. Wsio ;]
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
Do Niemiec trzeba się wybrać, znaleźć na mobile.de sprzęt z dokumentacją i najlepiej jednym właścicielem. Wyjdzie pewnie z 1500-2000zł drożej wraz z dojazdem niż u nas, ale przy takim cacku warto.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości