hubi199 napisał(a):mały zet ma tylko regulacje napięcia spręzyny ??
Bo duży to chyba full
Napewno 750r ma full wypas zawias
Mały ma tylko napięcie wstępne sprężyny: przód-tył. Niestety tylko tyle, to standard w tej klasie, ani FZ8, ani GSR 750, ani Hornet nie wyglądają w tym temacie lepiej.
Duży Zet i 750R mają wszystko - napięcia + tłumienie dobicia/odbicia, bez amora skrętu(ale to chyba dosyć jasne w tym przedziale cenowym).
Jak przeglądam forum Zeta to mam wrażenie, że trafienie sztuki nie składanej z 3-4 innych jest praktycznie niemożliwe. Albo Ci handlarze są tacy zdolni, albo ludzie żałują paru stów, żeby podjechać na sprawdzanie geometrii w warsztacie/ASO. Kurwa, szkoda tylko, że na zdjęciach wszystko wygląda cud, miód, a zrobić 150 kilo, tylko po to, żeby zobaczyć, że lagi jednak ciekną, rama była spawana w przydomowym garażu, a silnik zajechany w pizdu, trochę się mija z celem. Jak będę już duży(w sensie skończę studia) to zrobię sobie tą przyjemność i dużego Zeta kupię salonowego, nawet w kredycie(albo leasingu na Ojca
), a mieszkać będę najwyżej w kartonie. Wsio ;]