hmm ja bym jednak zajął sie wydechem. ale kup wydech z DB killerem. akrap takie oferuje do lc4. wywalasz wygłuszke i chodzi jak czołg
wsadzasz DB kilera i tylko mruczy Å‚adnie
a moc jest odczuwalna. no i akrap jest ze 4X lzejszy niz ta seryjna pucha. 2 sprawa gaźnik - wrzucisz gaźnik keihin FCR czyli ten montowany w crossówkach. pasuje od DRZ, CRF, KTM EXC, YZF, i jeszcze czegos pewnie. nie znam wymiaru gaźnika, wiec musiał bys sie na własna reke zorientowac jaka srednica. ale moze 39 bedzie ok. a co ci da wymiana filtra powietrza ? nic
to gabkowy jest, wiec tylko czyszczenie coś da. jak to wszystko zrobisz i zostanie ci $$$ to mozesz wrzucic głowice HF. tylko tutaj tez nie pamietam szczegółów czy głowica HF (high flow) pasuje do standard cylka, czy cylek tez trzeba wrzucic z zestawu. wtedy zrobisz z moto potwora
ten zestaw co podałes duzo ci nie doda mocy. a tylko wydasz 2500...