Jaki motocykl w tej cenie???
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
shiver napisał(a):Wracając do tematu polecam TUONO bądz RSV4.
RSV4 za 20 tysięcy? Haha :
Włoski motocykl produkowany od 2009 roku, stricte ścig ma kosztować 20 tysięcy?
Nie wiem w jak fatalnym stanie, chyba po pożarze musiałby być, żeby dać za niego tylko tyle hajsu.
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
shiver napisał(a):Wracając do tematu polecam TUONO bądz RSV4.
o, widzę że czytamy tą samą gazetę
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
shiver napisał(a):Oczywiście chodziło mi o RSV, mój błąd.maciejka69 napisał(a):o, widzę że czytamy tą samą gazetę
A co to kogo obchodzi, autor się nie o to pytał..
moje stwierdzenie zawiera zawoalowaną informację o tym, że kolega radzi dwa sprzęty, których test porównawczy dostępny jest w ostatniej motormanii. Nie chcę się czepiać, ale czy to przypadkiem nie oznacza braku własnego zdania?
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
maciejka69 napisał(a):shiver napisał(a):Oczywiście chodziło mi o RSV, mój błąd.maciejka69 napisał(a):o, widzę że czytamy tą samą gazetę
A co to kogo obchodzi, autor się nie o to pytał..
moje stwierdzenie zawiera zawoalowaną informację o tym, że kolega radzi dwa sprzęty, których test porównawczy dostępny jest w ostatniej motormanii. Nie chcę się czepiać, ale czy to przypadkiem nie oznacza braku własnego zdania?
Ja myślę, że ktoś kto myli RSV z RSV4 nie powinien w ogóle wypowiadać się odnośnie wyboru motocykla. Tak samo ktoś kto w jednym rzędzie stawia RSV4 z Tuono, przecież te 2 sprzęty mają zupełnie inne przeznaczenie. Nie wiem czemu miało służyć to polecenie, jakiś czas mnie nie było na tym forum, ale widzę, że trolli tak samo jak wcześniej tu nie brakuje.
A co do wyboru motocykla. Myślę, że ktoś kto czai się na zakup litrowego sporta powinien mieć sprecyzowaną opinię odnośnie tego, co mu się podoba. Wszystkie sprzęty z japońskiej czwórki będą dość podobne, różnią się szczegółami i stylem, a to już indywidualna sprawa nabywcy co mu się podoba. Moc będzie podobna, awaryjność (a właściwie bezawaryjność bezwypadkowych egzemplarzy) też, prowadzenia na ulicy też specjalnie nie będzie się różniło.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
pan_wiewiorka napisał(a):pawelszym5 napisał(a):Jeździłem ostatnio R6 i chciałbym się przesiąść na coś mocniejszego.
Nowa wersja ZX14 na ćwiartkę pozostawia Busę ponad sekundę za sobą. Może taki sprzęt? Mocy i momentu powinno wystarczyć. Przynajmniej na jakiś czas. Później, to już tylko Y2K a tutaj, pomijając już same: moc, prędkość, wygląd, to dźwiękiem zmiażdżysz nawet największą vałkę, bez konieczności zakładania akcesoryjnego wydechu. No minimum + 1000000 pkt. do lansu.
Dokładnie. Ale najlepiej jakby dołożył turbo, bo te marne 200 kucy to wiesz, szybko się znudzą.
Przez "rozmowy" na tym forum mam teraz wrażenie, że każdy kogo mijam na R6 to jakiś lanser i idiota. Jeszcze trochę takich tekstów i Yamaha R6 stanie się tym czym BMW dla penerów obecnie. Mi się tak wydaje, od małego mi się tak wydawało, że litrowe sporty to te potwory z tych wyścigów, które w TV oglądałem i że to normalnie po ulicy nie jeździ, bo to tak jakby samochody z Le Mans 24 służyły do dojeżdżania do pracy. Jakie było moje zdziwienie, gdy już wieku lat co najmniej 15stu stwierdziłem, że każdy pajac chce mieć pomiędzy nogami litra. Fajnie, ale na ulicy nie da się wykorzystać więcej niż ~120-130 KM, nie ma tak długich, prostych i szerokich, ani równych dróg.
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
pan_wiewiorka napisał(a):Atlantis napisał(a):Przez "rozmowy" na tym forum mam teraz wrażenie, że każdy kogo mijam na R6 to jakiś lanser i idiota.
Dresowóz, to nie motocykl. To styl życia i stan umysłu.
A R6 to nie? Powoli zaczynam mieć takie wrażenie. Gdyby motocykli było tyle co puszek to Ci sami idioci latali by na 15-letnich, zarżniętych R6-stkach z układem wydechowym skróconym do minimum. Na całe szczęście motocykl jest dwuosobowy i ciężko ziomali ze sobą zabrać, a poza tym jeszcze dres by się pobrudził.
Nikogo nie dziwi, że praktycznie nikt szukający 600'tki nie pyta o Cebre albo Srada?
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
numberuno napisał(a):w jednym rzędzie stawia RSV4 z Tuono, przecież te 2 sprzęty mają zupełnie inne przeznaczenie [...] Myślę, że ktoś kto czai się na zakup litrowego sporta powinien mieć sprecyzowaną opinię
Autor się nie okręslił jaki typ motocykla go interesuje, a więc ja proponuję rsv lub tuono ponieważ mają ten sam, bardzo udany silnik, lecz posiadający odmienne charakterystyki pracy a kwestia ewentualnego wyboru przeznaczenia motocykla leży w gesti autora temetu. Tak więc u niektórych "trolli" czytnie ze zrozumieniem się kłania..
-
shiver - Świeżak
- Posty: 188
- Dołączył(a): 31/1/2011, 14:20
- Lokalizacja: sie biorÄ… TROLLE?!?!?!?!
tomek_gda napisał(a):Walisz ściemę że aż w oczy razi. Ile na tej R6 przelatałeś ? Była Twoja ?
Sory że mnie tyle nie było, ale byłem za granicą "za chlebem".
Co do zacytowanej odpowiedzi TAK R6 była moja. 2 sezony ok 15k km.
Potrzebuję moto do dojazdów do pracy 15km oraz moto, którego będę mógł użyć na dalsze wyprawy.
Zastanawiałem się nad R1 ponieważ jest w miare wygodna a mocy mu nie brakuje.
Albo R1 albo GSX-R 1000
- pawelszym5
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5/10/2011, 14:34
- Lokalizacja: KÅ‚odzko
pawelszym5 napisał(a):Potrzebuję moto do dojazdów do pracy 15km oraz moto, którego będę mógł użyć na dalsze wyprawy.
Zastanawiałem się nad R1 ponieważ jest w miare wygodna a mocy mu nie brakuje.
szukasz motoru aby dojeżdżać do pracy i na trasy i zastanawiasz się nad R1? ale jaja nie no nie mogę , no tak od dziś r1 zmienia status i jest motorem do dojazdów do roboty i w niedziele na wyprawy dalekie , znam osobę co tym moto po niemcach z polski jeździł ale ty chyba szukasz motoru dla szpanu tylko
miałem Hondę VTR1000 SP2 2003 z amorem HYPERPRO RSC, teraz mam bandytę 1200 z 99r. z gmolami heeda
- sylwek12
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 30/3/2012, 08:12
Do twoich potrzeb piaggio x9 500 cc a ty potrzebujesz 1000 to mozesz kupic dwa i powinienes sie zmiescic. Jeden bedziesz mial zeby dojechac az 15km do pracy a drugi na wyprawy, bo w przeciwienstwie do twojej r1 gsxr-a i innych tutaj cos zapakujesz i to sporo. A i po pracu mozesz podjechac nim zrobic zakupy bez problemu.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości