tuning
Posty: 11
• Strona 1 z 1
tuning
Witam.
Czy jest możliwość wstawienia do motocykla takie czipu jak do samochodu który daje 30koni więcej?
Czy jest możliwość wstawienia do motocykla takie czipu jak do samochodu który daje 30koni więcej?
- młody1995
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 23/9/2011, 20:45
- Lokalizacja: Lublin
potwierdzam, jak zaleję shell V-power 99 to od razu czuję jak motocykl "oddycha". Jak zaleję 95 na orlenie to jest wyraźnie słabszy, we dwie osoby prawie w ogóle nie idzie nim jechać, pali też zdecydowanie więcej...
Chiptuning polecam od czasu założenia zaczął mi palić mniej i ma jeszcze więcej mocy. (chiptuning polecam montować razem ze stożkowym filtrem powietrza - skierowanym w tył, aby mniej brudu łapał, potęguje to jeszcze bardziej odczucia mocy). Na Chip tuning polecam rezystor wysokooporowy z potencjometrem ręcznym założony na czujnik MAF/MAP, warto zainwestować!
Chiptuning polecam od czasu założenia zaczął mi palić mniej i ma jeszcze więcej mocy. (chiptuning polecam montować razem ze stożkowym filtrem powietrza - skierowanym w tył, aby mniej brudu łapał, potęguje to jeszcze bardziej odczucia mocy). Na Chip tuning polecam rezystor wysokooporowy z potencjometrem ręcznym założony na czujnik MAF/MAP, warto zainwestować!
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
W skrócie: 30 KM to osiągają w dużych pojemnościach, np. GSX-R 1300 po ogromnej ilości modyfikacji silnika, nawet zakładając podtlenki azotu...
W autach są chipy dające po 30 KM, ale bardzo odbija się to na żywotności, spalaniu. W motocyklu tego nie zrobisz.
W ogóle po co te durne odpowiedzi w temacie? (W dodatku administrator)
Kolega się po prostu spytał normalnie, a wy zaczynacie robić z niego jazdę... brak słów. Nie można normalnie odpowiedzieć?
W autach są chipy dające po 30 KM, ale bardzo odbija się to na żywotności, spalaniu. W motocyklu tego nie zrobisz.
W ogóle po co te durne odpowiedzi w temacie? (W dodatku administrator)
Kolega się po prostu spytał normalnie, a wy zaczynacie robić z niego jazdę... brak słów. Nie można normalnie odpowiedzieć?
-
Kirgeron - Świeżak
- Posty: 436
- Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01
Kirgeron napisał(a):W skrócie: 30 KM to osiągają w dużych pojemnościach, np. GSX-R 1300 po ogromnej ilości modyfikacji silnika, nawet zakładając podtlenki azotu...
W autach są chipy dające po 30 KM, ale bardzo odbija się to na żywotności, spalaniu. W motocyklu tego nie zrobisz.
W ogóle po co te durne odpowiedzi w temacie? (W dodatku administrator)
Kolega się po prostu spytał normalnie, a wy zaczynacie robić z niego jazdę... brak słów. Nie można normalnie odpowiedzieć?
poszukaj na forum 'naklejka mocy' to zrozumiesz
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
Kirgeron napisał(a):W skrócie: 30 KM to osiągają w dużych pojemnościach, np. GSX-R 1300 po ogromnej ilości modyfikacji silnika, nawet zakładając podtlenki azotu...
W autach są chipy dające po 30 KM, ale bardzo odbija się to na żywotności, spalaniu. W motocyklu tego nie zrobisz.
W ogóle po co te durne odpowiedzi w temacie? (W dodatku administrator)
Kolega się po prostu spytał normalnie, a wy zaczynacie robić z niego jazdę... brak słów. Nie można normalnie odpowiedzieć?
e tam w dużych. Raczej w uturbionych Tam faktycznie 30km jest realne i to bez odbijania na żywotności czy spalaniu. Chociaż portfel mocno uszczuplają.
- grestrek
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 19/8/2011, 07:25
- Lokalizacja: Kraków
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości