Witam
Dawno mnie tu nie było to chyba ze względu na zadowolenie moimi maszynkami lecz przyszedł czas zmian i jak zwykle trafiam tu
Zacznę o linku
http://otomoto.pl/suzuki-tl-1000-s-M2852442.html
jak w temacie jest to
Suzuki TL 1000S i proszę mnie tu nie linczować od samego początku tylko proszę o sensowne rady na temat tego ww. egzemplarza jak i ogólnie na temat wspomnianej "eski"
Dodam, że jeżdżę już długo i był by to mój już 5 motocykl pow. 500ccm
Potrzebowałbym go do mieszanego cyklu
Jestem wysoki (191cm) i szczupły
to tyle z obowiązkowych odp.
co do egzemplarza z linku ... ahhh ...
miałem okazję oglądać i słuchać tej piękności i przyznam szczerze nic moje sokole oko nie ujrzało prócz delikatnie nierównej pracy silnika na luzie ... co "kolega" właściciela powiedział, że to wina regulacji ... co Wy na to ?
Stan motocykla jest bardzo dobry nic się nie poci nic nie klejone prócz silikonu na prawym deklu silnika ... co podobno jest tak od 3 lat (bo tyle czasu ma ją właściciel) i nic się z tym nie dzieje.
Opona tył do wymiany... przód no ok jeszcze na jakiś 1tyś km
więc też do wymiany
Hamulce ok nowe tarcze a klocki w miarę
Lagi nie ciekną ani nie dobijają ... łożysko główki nie stuka
nasłuchując nic mnie nie przeraziło ... co prawda silnik nie był zimny :/ ale pewnie przed kupnem chciałbym posłuchać jej na zimno i zobaczyć co wylatuje z tych zaje**** brzmiących wydechów
Przepraszam, że tak się rozpisałem ale chodziło mi o napisanie co i jak sprawdziłem sam a co np. ominąłem i mogli byście mi podpowiedzieć.
Liczę się z podstawowymi kosztami w granicach 500-600zł na zawory, olej i płyny ... myślicie, że jestem optymistą ?
Więcej grzechów nie pamiętam
Proszę o konkretne opinie i rady !!!
z góry dziękuję
PS. proszę mi nie mówić że LEPSZA jest "
R" tylko proszę o wszystkie "przeciw" dlaczego nie "
S" !!!
pozdro