Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez X-_Yamaha_-X » 18/8/2011, 18:20

Witam mam problem niedawno nabyłem gilerke runner sp i mam pytanie jak wymienić płyn z chłodnicy . Jestem w tych sprawach zielony więc prosze krok po kroku i najlepiej ze zdjęciami w miare możliwości. Z góry dziękuje. :D
X-_Yamaha_-X
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/7/2010, 12:23
Lokalizacja: _-_


Postprzez henio12323 » 18/8/2011, 18:53

spuszczasz płyn przy pompie wody odkręcajac opaske i odkręcajac korek wlewu przy chłodnicy. potem z powrotem składasz przewód i opaske i zalewasz płynem ;P odpalasz i dolewasz aż nie bedzie pobierało wiecej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez X-_Yamaha_-X » 19/8/2011, 14:45

Ok, a odpowietrzyć trzeba? bo niektórzy mówią że tak
X-_Yamaha_-X
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/7/2010, 12:23
Lokalizacja: _-_

Postprzez henio12323 » 19/8/2011, 20:14

tak jest najpewniej. ja tam nie odpowietrzałem np ale wiedziałem ile powinno wchodzic itp. ale jak odpowietrzysz to masz 100% pewnosci :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kochan » 23/8/2011, 12:33

mam pytanie.

http://www.sklep.s-x-t.pl/wydechtecniga ... ml?cPath=0

^czy ten wydech bedzie pasowal do gilery smt z 2008 r?
kochan
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 22/8/2011, 13:13
Lokalizacja: augustów

Postprzez eclipse0 » 24/9/2011, 19:36

witam:) Posiadam suzuki rg 125 z 90' i miałem w nim wymieniane tłoki i jakiś drobny szlif był.Wiecie może ile km będzie trzeba docierać i czy nie przekraczanie 7 tyś obrotów i energiczne przyspieszanie to dobry sposób(bo czytałem o różnych i już sam nie wiem;/ )?
eclipse0
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 24/9/2011, 19:23
Lokalizacja: Lubliniec

Postprzez Sturl4ny » 14/12/2011, 00:08

Witam,

Proszę oceń ten zestaw:

- Kask - Shark S900 Prime
- Kombinezon - Tschul 737/Probiker PRX-4
- Rękawice - Tschul 233
- Buty - SIDI B2

Motocykl jaki planuję zakupić to Suzuki gsf 600 bandit, będzie on moim pierwszym, tak samo jak i odzież.

Pozdrawiam
Sturl4ny
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 12/12/2011, 22:01

Postprzez mirusn » 14/12/2011, 00:17

Witam mam taki problem gdzie znaleść objaśnienia kodów do yamahy vity 125
kontrolka silnika mruga 7 razy.
ProszÄ™ o pomoc
mirusn
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14/12/2011, 00:03
Lokalizacja: Folkestone

Postprzez tomera » 14/12/2011, 18:56

poszukaj servisówek
vita 125 to malo popularny moto
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez Siwy312 » 21/12/2011, 03:23

Siemano Panowie, mam do was pytanko jakie macie opinie na temat tłoków firmy Mitaka ?? :roll:
Siwy312
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez komarcc » 21/12/2011, 10:06

Dobre firmy tłoków to m.in. meteor, vertex, wossner, wiseco, prox, namura, jeśli mitake będzie sporo tańsze od tych to możesz zaryzykować, jednak jeśli różnica będzie nie wielka to bierz z tych co podałem. Trochę osób jeździ na mitake i nikt jakoś specjalnie nie narzeka, nawet podobno mitake to prox, czy tak jest naprawdę to nie wiem.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez henio12323 » 21/12/2011, 12:11

w UK czesto zawodnicy uzywaja mitaki. ale zawodnik co kilka treningów wymienai tłok wiec jemu sie kalkuluje. do amatorskiej jazdy gdzie tłok ma wytrzymac długo, polecił bym cos lepszego. bo jak oszczędzać to nie na tłokach. co do vertexa - nie polecam, często pękaja - moze to akurat takie szczęscie te tłoki maja, ale mimo wszystko, nie słyszałem żeby pekł w mak wossner czy prox. z kolei kilka vertexów popekanych widziałem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Siwy312 » 21/12/2011, 16:26

No właśnie aktualnie przebywam w UK i te tłoki MItaka są bardziej popularne niż vertex czy wossner. To że wossner, vertex, prox, wiseco są jednymi z najlepszych tłoków to wiem :) Tylko chodzi o to, że oni za te tłoki tyle sobie krzyczą że ja pier....dziele np za wossnera 79 funtów + 4 wysyłka = 83 funty, a jeszcze muszę kupić uszczelki na górę silnika jak i łożysko sworznia przydało by sie wymienić :roll: Haha a za wiseco krzyczą sobie 108 funtów + 4 Wysyłka :P :lol: A taką Mitake z kompletem uszczelek na górę silnika i łozyskiem sworznia mam juz za 59 funtów, bo sprzedawane są jako komplety. Aha i moto do jakiego chce to włożyć to Aprilia SX 125 na nicasilu.
Ps. Też słyszałem że Mitaka to Prox który niby nie przeszedł kontroli jakości czy jakoś tak, ale ile w tym prawdy to nie wiem :)
Siwy312
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez komarcc » 21/12/2011, 18:51

"Jest ryzyko jest zabawa" spróbuj może się uda i będziesz miał czym się bawić, a jak nie to będziesz 59 funtów w plecy.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Siwy312 » 21/12/2011, 19:51

Jednak nie będę ryzykował, bo jak okaże się to jedna wielka kupa to raczej nie będę stratny 59 funtów, tylko znacznie więcej :roll: Kupię raczej wossner-a w PL i poproszę brachola, aby mi go przysłał. A jeszcze was tak zapytam z ciekawości kompresja która wynosi 7bar jest dobrym wynikiem ??? :P
Siwy312
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez komarcc » 21/12/2011, 20:33

No nie bardzo, 6-7atm to już najniższa wartość, na której jeszcze da się jechać, co prawda będzie bardzo słaby i będzie wciągał o połowę więcej paliwa, ale jeszcze powinien kołami kręcić.

Na nowym powinno być od ok. 10atm do 13atm, zależy od spasowania, często po dotarciu kompresja jest wyższa niż na początku.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez tomera » 26/12/2011, 15:26

Co do tego to mi w hondzie nsr 70 na 5 barach normalnie smigała (nominalnie powinna miec okolo 8.5 bara)
ale to juz zalezy od moto...




http://allegro.pl/zebatka-stunt-rieju-g ... 29563.html
Ma ktos jakies opinie na temat tego kolesia, bo prawdopodobnie bede potrzebował wyciac zebatke a nie usmiech mi sie placic w sm fighters 200 za stalówe :(
zebatka ma byc do RMX'a pod Å‚ancuch 520
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

kingway coliber

Postprzez dawcio51 » 4/1/2012, 11:28

Dlaczego po ściągnięciu blokady na filtrze powietrza skuter dusi i nie chce jechać , czego może być wina ???
dawid
dawcio51
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9/10/2011, 18:30
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez JÄ™drekZDW » 4/1/2012, 12:20

za duzo powietrza dostaje chyba
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez komarcc » 4/1/2012, 12:22

Po ściągnięciu blokady z filtra należy ponownie wyregulować gaźnik, gdyż dostaje za dużo powietrza. Jeśli tego nie potrafisz dobrze zrobić to załóż blokadę i lataj dalej, bo to Ci osiągów nie poprawi.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê