przez Dzesiu10 » 21/9/2011, 13:48
Witam,
moto było igła paliło zawsze czy zimne czy ciepłe. Po odstawieniu po około tygodniu nie chce zapalić ani na kopa ani na pych. no to jazda: świece sprawdziłem 3 irydowe dedykowane na kazdej taka sama mocna iskra wiec to nie to, świeca mokra więc paliwo dochodzi, gaźnik wyczyściłem dość profesjonalnie, benzyna kompresor, jeden zawór dolotowy prawy nie trzymał luzu wiec została wymieniona płytka i teraz luzy są na 100% ok , dolot 0.15 wydech 0.25 . nic to nie dało moto ani raz samo nie obróci wałem nic a nic nie załapie, no to zdjąłem głowice i wymieniłem uszczelkę pod nią na nówke z odpowiednimi momentami dociągu, tłok jak i gładz w pięknym stanie tłok ma 20 mth jak i korba, kopka chodzi gładko żadnych przytarć nowy olej, olej czysty nie było w nim płynu chłodniczego, nowy łancuch rozrządu ,rozrząd idealnie złozony na punktach jak w serwisówka każe. podsumowując zawory wyregulowane, iskra w dobrym momencie gmp, uszczelka pod głowicą odpada ,palony bez filtra powietrza jak i z i bez zmian,gaźnik czysty z ustawieniami dysz jak na początku i jak każe serwisówka. sprawdzane na 3 rodzajach wachy zeby ja wykluczyć i kompresja jest bo czuje się po kopce. żaden zawór nie zawieszony.... i jedno pytanie o co ***** chodzi? pomocy bo ja nie mam już siły . Henio ,Durvin ,Bosti jakieś sugestie? 1 raz się z takim czyms spotykam, zobacze jeszcze moduł i fajke ale iskra jest i to porządna... pomocy
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007