Zobacz wÄ…tek - Cagiva mito a Gaz box
NAS Analytics TAG

Cagiva mito a Gaz box

i inne małe pojemności
_________

Cagiva mito a Gaz box

Postprzez motocyklista188 » 28/8/2011, 11:07

Witam mam takie pytanie jak podlaczyc Gaz box do Cagivy mito 125?? Czy jest mozliwosc podlaczenia gaz boxu do Cagivy mito 125?? jezeli tak to prosil bym o jakis opis (prosze) wydaje mi sie ze takiego tematu nie bylo wiec zalozylem nowy pozdrawiam wszystkich serdecznie
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan


Postprzez henio12323 » 28/8/2011, 12:13

kranik masz tam chyba manualny wiec nie masz wyjscia na króccu. gazbox podpina sie pod króciec ssący wiec musiał bys jakies dodatkowe wejscie tam zrobic. ale raczej sie nie opłaca. bo gazbox jakiegos potwora z tego nie zrobi, a jak cos ci sie zacznie rozszczelniac czy cos to w najgorszym wypadku moze silnik sie uszkodzic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez motocyklista188 » 28/8/2011, 12:39

ahaa to lepiej nie kombinowac a powiedz jaki tuning mozna wykonac w sensie silnikowym??
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez henio12323 » 28/8/2011, 12:42

bez sensu tuningować takie moto. bo to w zasadzie wyczynówka. i tak jest bardzo mocny. wymien go na jakąś 500 ccm albo 600tke. 5X szybsza pali mniej, i sie nie sypie tak. kazda ingerencja w silnik zwieksza spalanie, zmniejsza zywotnosc częsci. wiec jak dla mnie bez sensu wyciskac z silnika jeszcze wiecej. pozatym i tak załoze sie że nie wyciskasz z moto nawet 80%... a po prostej kazdy głupi pojedzie ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez komarcc » 28/8/2011, 20:27

henio12323 napisał(a):bez sensu tuningować takie moto. bo to w zasadzie wyczynówka. i tak jest bardzo mocny. wymien go na jakąś 500 ccm albo 600tke. 5X szybsza pali mniej, i sie nie sypie tak. kazda ingerencja w silnik zwieksza spalanie, zmniejsza zywotnosc częsci. wiec jak dla mnie bez sensu wyciskac z silnika jeszcze wiecej. pozatym i tak załoze sie że nie wyciskasz z moto nawet 80%... a po prostej kazdy głupi pojedzie ;)


No to żeś mnie zaskoczył :shock:
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez motocyklista188 » 29/8/2011, 13:11

dlaczego Cie zaskoczyl??
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Boshi » 29/8/2011, 16:13

Bo napisał że 5x szybsza, a taka 500 nie jest 2 xnawet szybsza od rs/mito/nsr, tyle żę:

Mniejsze spalanie
o wiele mniejsze żyłowanie silnika
większa żywotność częsci..

dlatego 500 jest lepszym wyborem.
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Postprzez motocyklista188 » 29/8/2011, 17:32

rozumiem ale nie podoba mi sie zadna 500 a lepsze moto to mnie nie stac.a mozesz mi powiedziec cos na temat cagivy ale nie chodzi mi tylko o te zle zeczy ale tez o te dobre pozdrawiam
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez tomera » 29/8/2011, 19:33

jest najmocniejsza w klasie sciantów 125
kuzynka ducata
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê