Bogata mieszanka w bandziorze..rece opadajÄ…!!!
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Bogata mieszanka w bandziorze..rece opadajÄ…!!!
Witam
Mam ciagle problem z mieszanka w bandit gsf 400.
Od kad go kupilem byl problem z duzym spalaniem i bogata mieszanka. Obecnie iglice przestawilem z 3 na 2 rowek od gory, a sruba mieszanki UWAGA! Wkrecona na maxa :X I co? I dalej swiece czarne, pali jak smok( okolo 8-10litrow) Czesto ja zalewa przy odpalaniu i wtedy musze palic z pychu ... NIe mam sil.. CO robic?
Plywaki ustawione ksiazkowo ( serwisowka podaje 14.6mm + - 1mm : ustawione sa tak na 14,3-15mm ( nie na kazdym gazniku oba plywaki sa wzgledem siebie rowno ustawione))
Jak na postoju dam gazu na maxa to przy tych 12tys obr z rury daje czarny dym.. Jak bym tam kogos postawil to by sie caly usmolil
Co mu xxxwa.. jest ?
Mam ciagle problem z mieszanka w bandit gsf 400.
Od kad go kupilem byl problem z duzym spalaniem i bogata mieszanka. Obecnie iglice przestawilem z 3 na 2 rowek od gory, a sruba mieszanki UWAGA! Wkrecona na maxa :X I co? I dalej swiece czarne, pali jak smok( okolo 8-10litrow) Czesto ja zalewa przy odpalaniu i wtedy musze palic z pychu ... NIe mam sil.. CO robic?
Plywaki ustawione ksiazkowo ( serwisowka podaje 14.6mm + - 1mm : ustawione sa tak na 14,3-15mm ( nie na kazdym gazniku oba plywaki sa wzgledem siebie rowno ustawione))
Jak na postoju dam gazu na maxa to przy tych 12tys obr z rury daje czarny dym.. Jak bym tam kogos postawil to by sie caly usmolil

Co mu xxxwa.. jest ?
- lecimy_lecimy
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15
albo brudny filtr powietrza, albo dysze za duże. Ktoś musiał majstrowac przy gaźnikach, albo się już zużyły.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
RozrzÄ…d - o nim wiem tylko tyle ze luzy sa ustawione jak nalezy - ssace 0,15 wydechowe 0.20 , cos w nich tez stuka, myslalem ze wlasnie duze luzy ale ustawilem luzy i dalej stuka
Rozpedzam siÄ™ ta banditkÄ… do 180, czy pojdzie wiecej nie wiem, mozliwe - nie mialem gdzie testowac. _ waze 95kg.
Filtr wyprałem kilka razy az woda byla czysta.. Nasączony olejem do filtrów jak trzeba. bez filtra testowalem i tez bogata mieszanka
Co mam rozumiec przez pojecie "ZUZYTY GAZNIK" ??
Gdzie mozna ew zamowic dysze do gazników mikuni montowanych w tych banditach 400?
A moze to przez zle dzialajace ssanie? Jak je sprawdzic ?
Oto tabelka z manuala dotyczaca gaznika. Rozmiar dyszy to rozumiem MAIN JET .. Oznaczenie jest w tabeli 100 i 102.5..
Dysze które są w moim gazniku oznaczone sa jako 97.5
(otwórz link)
Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)

Rozpedzam siÄ™ ta banditkÄ… do 180, czy pojdzie wiecej nie wiem, mozliwe - nie mialem gdzie testowac. _ waze 95kg.
Filtr wyprałem kilka razy az woda byla czysta.. Nasączony olejem do filtrów jak trzeba. bez filtra testowalem i tez bogata mieszanka
Co mam rozumiec przez pojecie "ZUZYTY GAZNIK" ??
Gdzie mozna ew zamowic dysze do gazników mikuni montowanych w tych banditach 400?
A moze to przez zle dzialajace ssanie? Jak je sprawdzic ?
Oto tabelka z manuala dotyczaca gaznika. Rozmiar dyszy to rozumiem MAIN JET .. Oznaczenie jest w tabeli 100 i 102.5..
Dysze które są w moim gazniku oznaczone sa jako 97.5

Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
Ostatnio edytowano 12/8/2011, 13:58 przez lecimy_lecimy, łącznie edytowano 1 raz
- lecimy_lecimy
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 30/6/2011, 21:15
Zużyty gaźnik, czyli wytarte iglice, wyklepana przepustnica, wytarty zawór motylkowy.
Dysza główna to MAIN JET i powinna mieć rozmiar 102.5 (na mm to 1.025mm). PILOT JET to dysza wolnych obrotów (o ile dobrze wiem). MAIN AIR JET to główna dysza powietrza. Rozbierz i porównaj gaźniki z danymi z serwisówki, zobacz czy nie jest nic zużyte, całość wyczyść i wyreguluj.
Odezwij się na priv to podesle Ci książkę o regulacji i serwisowaniu gaxników, bardzo pomocna.
Dysza główna to MAIN JET i powinna mieć rozmiar 102.5 (na mm to 1.025mm). PILOT JET to dysza wolnych obrotów (o ile dobrze wiem). MAIN AIR JET to główna dysza powietrza. Rozbierz i porównaj gaźniki z danymi z serwisówki, zobacz czy nie jest nic zużyte, całość wyczyść i wyreguluj.
Odezwij się na priv to podesle Ci książkę o regulacji i serwisowaniu gaxników, bardzo pomocna.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Dyszę znajdziesz w pierwszym lepszym sklepie, serwisie itd. Zacząłbym szukać od larssona itd. Jeżeli kopci na wysokich to znaczy że dostaje za dużo paliwa. Jednak skoro dysze główne są mniejsze niż oryginalne to problem prawdopodobnie leży gdzie indziej. Rozbierz gaźniki i wyczyść, może ssanie nie trzyma do końca i podaje dodatkowe paliwo. Sprawdzić inaczej niż "na oko" raczej nie dasz rady.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości