Jak dobrze skleic tylny blotnik (Honda Cr 250 97r.)
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Jak dobrze skleic tylny blotnik (Honda Cr 250 97r.)
Jak mozna w szybki sposob skleic blotnik w Honda Cr 250 ( 1997r. ).
Czytalem cos ze jakos blaszke czy co w Tym stylu podlozyc pod zderzak w miejscu pekniecia, ale szczerze mowic nie za bardzo rozumiem jak ja dac zeby sie trzymala.
Mozecie opisac rozniez inne sposoby, bede wdzieczny.
Czytalem cos ze jakos blaszke czy co w Tym stylu podlozyc pod zderzak w miejscu pekniecia, ale szczerze mowic nie za bardzo rozumiem jak ja dac zeby sie trzymala.
Mozecie opisac rozniez inne sposoby, bede wdzieczny.
-
matthew #3 - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:35
niczym tego nie skleisz. zalezy jeszcze które miejsce pekło. ale w CR raczej peka zawsze tak samo. i tego nie skleisz. od ruchów błotnika wszystko sie zerwie. juz testowałem trytytki, druty wszelakie, nawet podkładałem kawałki blach i nitowałem. wszystko bez skutku jakiś skok, czy ostrzejsza jazda i odpadało albo sie łamało. jedyna dobra opcja to wymiana. uzywka nie kosztuje majątku. jestem ciekaw jedynie jak by sie spisywało spawanie ale po 1 wątpie że da sie to pospawac a po 2 wątpie żeby spaw wytrzymał
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
no to peklo mi tak od siedzenia okolo 1-2 cm, dam jutro zdjecia do tematu, ale slyszalem wlasnie od paru osob ze ten sposob z blaszka pod spodem jest najlepszy i powienien wytrzymac.
Suzuki RMZ 250
-
matthew #3 - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:35
Spawaj ! Skąd jesteś? dobrze położony spaw i nie złamiesz w tym samym miejscu ale obok gdzieś wiem bo z kolegą w sumie on spawa plastiki do moto i spawaliśmy do mojej FZ i nie da rady połamać trzyma zaje!!
-
Mafinos - Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 1/7/2011, 01:30
- Lokalizacja: Wrocław
żywica sie nie chętnie do tego "lepi", probowałem. od samych wibracji sie po prostu odklejała. chyba że dalo by sie baardzo zmatowic na głęboko czyms ;D a spawanie - to nie FZ w terenie całkiem inne obciązenia ma błotnik. zwłaszcza w CR który ma pół metra i od mocowan nie ma żadnego stelaża. wiec lata góra dół jak chce i własnie spaw moze nie wytrzymac do konca. chyba że 2 patenty na raz. zywica plus spawanie. razem powinno wytrzymac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
zywice jak dobrze polozysz to nie bedzie pekac, robisz rowki szlifierka, grubym papierem, pilnikami czym sie da w miejscu gdzie bedzie mata na duzo wiekszej powierzcni nie tylko tam gdzie pekniecie po prostu powierzchnia musi byc dobrze chropowata i odtluszczona, kleilem mnostwo zderzakow robilem z dwoch jeden i nic nie pekalo
-
sonycbr77 - Bywalec
- Posty: 853
- Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
- Lokalizacja: Turek
taa szlif malowanie i jeszcze moze sprejem ma malowac ;P to crossówka plastiki barwione w masie, i całkiem inny plastik niz ten w scigaczach. w scigacz i w błotnikach od aut nie ma takich drgan i przeciązen jak w tym miejscu w hondzie CR.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Dzieki za rady ! : D
Pomysle jak to zrobie, moze skleje, moze kupie nowy, zobaczymy ; )
Pomysle jak to zrobie, moze skleje, moze kupie nowy, zobaczymy ; )
Suzuki RMZ 250
-
matthew #3 - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:35
Ja osobiście poleciłbym spawanie łącznie z wtopieniem siatki (stalowej lub z włókna szklanego). Mam tak sklejony przedni błotnik w klx i nawet lakier nie odchodzi. Ewentualnie można by pokusić się o nitowanie- kawałek blachy i obowiązkowo podkładki pod nity. Powinno byc ok. POzdro
komar 2 biegi ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Żadne wtapianie siatek i drutów.I na pewno nie lutownicą(przegrzewanie).Jest to do zrobienia ,ale tylko za pomocą spawania plastiku u dobrego speca.Mając ten sam materiał i dmuchawę ciepłego powietrza odpowiednio zmodyfikowaną tj zwężona dysza można samemu próbować.Lepiej jednak poćwiczyć wcześniej gdzieś na boku.Jak kupiłem swój motor dużo elementów naprawiałem u jednego gościa i są bardzo mocne.W newralgicznych miejscach powstawiał mi wzmocnienia.Spawałem np.siedzenie które było pęknięte i wcześniej naprawane ,generalnie w opłakanym stanie.Teraz jest mocniesze od oryginału.
Pzdr.
Pzdr.
biegacz
-
pamoz - Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 2/10/2010, 19:54
- Lokalizacja: Tarnów
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości