Zobacz wÄ…tek - 2t czy 4t?
NAS Analytics TAG

2t czy 4t?

Enduro, Cross
_________

2t czy 4t?

Postprzez RafaÅ‚ek16 » 7/8/2011, 18:51

Witam!.
Mam pytanie, co siÄ™ sprawdza lepiej w terenie 2t czy 4t?
Rafałek16
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 2/7/2011, 20:50
Lokalizacja: LBN.


Postprzez domin195 » 7/8/2011, 19:23

czytaj forum a siÄ™ dowiesz.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14


Postprzez papek23 » 7/8/2011, 19:54

2t ma szybszy moment obrotowy a 4t późniejszy zależy o jakim terenie mówisz ale raczej 2t ale 2t jest droższy w utrzymaniu w porównaniu do 4t
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez barek253 » 7/8/2011, 19:59

a co ty piszesz
jak to szybszy
2t musisz zakrecic i ma moc na wyzszych obrotach 4t ciagnie od dolu taka kopara
a 2t drozszy w utrzymaniu?nie prawda w 2t czesciej ale tainej w 4t zadziej ale drozej
ja tam preferuje 2t lubie zakrecic
a co jest lepsze?kazdy woli co innego co ci bardziej pasi bierzesz i jedziesz
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez lapfactor » 7/8/2011, 22:07

przeważnie jest tak jak chcesz jeżdzic "hardkorowo" i walczy z naturą wyrywac się zpieprzac czuc wycie silnika pyskowac jej to wybierasz 2t jak chcesz jeżdzi spokojniej (nie wolniej) godzic się z naturą a jak ci się przeciwstawi nawarczec na nią basowym głosem to bierz 4t to taka moja nie składna metafora :D 4t ma większy moment obrotowy jest droszy w utrszymaniu (wyczynówka 2 razy drosza niż 2t) a 2t to taki wariat utrzymanie kosztuje w 2t jak latasz na sezon 140mth to 2t kosztuje 1500-3000 a 4t 4000-6000 (mówie o prawdziwym remoncie nie na druty bo potem ludzie marudza że im w rmz kxf czy crf padły zawory o jeju :O
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez henio12323 » 7/8/2011, 22:09

dokładnie, kazdy ma swoje gusta itp. ale jest tez cos takiego jak męczenie sie na moto. dzisiaj z kumplami ganialismy od 8 rano do 18, ponad 200 km w terenie. nie wyobrazam sobie takiej wyprawy na 2T. silnik sie męczy, jest głosny, mnie po kilku godzinach jazdy po torze zawsze głowa bolała xd. na 4T tego nie ma. wiec do takich wypraw ( krótszych oczywiscie) i do jazdy rekreacyjnej 4T moze lepiej sie sprawdzac. a na krótkie wypady, no i oczywiscie tor 2T jest jak najbardziej fajnym i dzikim sprzętem, aczkolwiek 4T też czuje sie tam jak ryba w wodzie :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê