Zobacz wątek - Moduł CDI Zipp Triad 2 - Kable - Pomocy
NAS Analytics TAG

Moduł CDI Zipp Triad 2 - Kable - Pomocy

i inne małe pojemności
_________

Moduł CDI Zipp Triad 2 - Kable - Pomocy

Postprzez kukinbw » 4/8/2011, 23:34

Ema. Jak w temacie posiadam taki skuter i spaliło mi się w nim CDI... Posiadam fabrycznie Baotian z 6 pinów, 1 wtyczka dokładnie taki : http://www.sklep.motorek.pl/galerie/m/m ... ry_203.jpg
Dostałem od kolegi inny moduł 6 pinowyt z podzieloną wtyczką 4 + 2 dokładnie taki jak na tym zdjęciu http://www.czesci-skutery.home.pl/_var/ ... 5c1647.jpg

I mam takie pytanie, Jak podłączyć kable do tego pomarańczowego tzn kolorami kabli jesli w każdym skuterze nie ma innych. Jeśli ma ktoś taki moduł to może sprawdzić jaki kolor do jakiego pinu.... Wiem że można kupić nowy ale zastanawiam się czy da się to inaczej podłączyć bo tuninguje skuter sobie ostatnio hehe :wink:

Prosze o pomoc... Z góry dzięki, Pozdro.
kukinbw
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15/11/2009, 01:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała


Postprzez kukinbw » 5/8/2011, 23:28

dobra hehe ;) podłączyłem ;D ogólnie to lekko go podkręcam, wymieniam w nim wszystko pokolei bo to rocznik 2007 ale pali ;) I teraz mam pare pytan.. Odrazu tu napisze :

Czy przy wymianie cylindra z 50 na 70 muszę zmieniać głowice? I czy do tego trzeba zawory regulować? I czy przy 70 muszę wsadzać nowy wał...

I mam zamiar pomalować koła jakimś konkretnym sprayem czy bede musiał jechać je papierem czy poprostu umyć...

Dziękówka, Pozdrówka :)
kukinbw
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15/11/2009, 01:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała


Postprzez komarcc » 6/8/2011, 10:02

Po wymianie cylindra nie musisz zmieniać głowicy, ta będzie pasować bez problemu, po zmianie cylindra będzie trzeba regulować zawory, a nawet jeśli nie to koniecznie trzeba sprawdzić czy są dobrze ustawione, kup sobie szczelinomierz koszt około 6zł w sklepie, więc z allegro się nie opłaca, tylko kup ten z chudszymi listkami żeby jeden z listków miał rozmiar 0,05.

Wału nowego nie musisz wsadzać, żywotność obecnego może się skrócić, ale możliwe, że zanim wał się rozleci to sprzedasz skuter, także nie ma sensu wymieniać.

Co do kół to jeśli w tej chwili nie ma żadnych odprysków starej powłoki lakieru, to wystarczy je dobrze umyć potem zmatować papierem 320 (tak by lakier zrobił się matowy). Oczywiście należałoby ściągnąć koła, opony niekoniecznie jednak tak byłoby lepiej, ale jeśli nie ściągasz to obkładasz je gazetkami/ulotkami, tak by nie pomalować opony, a tuż przy feldze przyklejasz papier do opony za pomocą taśmy papierowej (2zł). Na sam koniec gdy wszystko jest przygotowane do malowania lekko zwilżasz ręcznik papierowy benzyną ekstrakcyjną (5zł) i delikatnie czyścisz felgę by ją odtłuścić. Ręcznik ma być wilgotny, ale nie może z niego kapać benzyna, a przy czyszczeniu nie szorujesz/trzesz felgi tylko delikatnie czyścisz. I teraz przydałaby się puszka z lakierem :) kup lakier z połyskiem, bo matowe niezbyt wyglądają na kołach.

Nie próbuj iść na skróty koła koniecznie trzeba ściągnąć! Z przodu odkręcasz i wyciągasz tylko ośkę oraz odkręcasz linkę od licznika, natomiast z tyłu jest jedna śruba główna na klucz chyba 27 (nie pamiętam) no i możliwe że trzeba tłumik odkręcić.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez kukinbw » 8/8/2011, 12:17

:) Już zamówiłem cylinder 80 wraz z dyszą 80, mam nadzieje że to będzie konsać a koła przemaluje jak bedzie to jako tako chodzić bo ta 50 jedzie jakby chciała a nie mogła... Dzięki za odp komarcc, Pozdro! :)
kukinbw
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15/11/2009, 01:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez komarcc » 8/8/2011, 12:49

Podaj rozmiar tłoka, jeśli to ta prawdziwa 80 to dokup jeszcze dodatkową uszczelkę pod głowicę i przy montażu zamiast jednej zakładasz dwie :)
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez kukinbw » 8/8/2011, 22:02

Rozmiar tłoka to 47 kupiłem taniej za 59 i słyszałem żę 47 mm to tak na prawde 72 cmm .. Ale trudno heh mam nadzieje że to pomoże bo później zamawiam jakiś lepszy wariator, sprzegło i wał a później poprawiam go wizualnie ;)

uszczelke tzn? :) dostaje dwie uszczelki czarną i srebrną i prócz tego na tłok
kukinbw
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15/11/2009, 01:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez komarcc » 8/8/2011, 22:18

Skoro to allegrowa 80 to druga uszczelka nie jest konieczna :)

Czarna, czyli metalowa i srebrna, a raczej szara papierowa, mi chodziło o dokupienie tej czarnej pod głowicę. A na tłok to ja nie wiem co Ty za uszczelki dostałeś :D może o pierścienie chodzi.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez kukinbw » 8/8/2011, 22:49

tzn ja zamówiłem a dojdzie do środy i tam są na tłok (to wygląda jak uszczelki hehe ;) ) te pierścienie. A to prawda że 47 mm to 72ccm?
kukinbw
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15/11/2009, 01:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez komarcc » 9/8/2011, 10:39

Tak to prawda, bo to jest taki chiński chłit materkindody :D
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez kukinbw » 9/8/2011, 10:50

Aha hah w chinach te czesci łopatą na statek ładowali hehe ;) a ta dysza 80 nie będzie za duża? I czy się jakoś moc w tym badziewiu poprawi...
kukinbw
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15/11/2009, 01:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez komarcc » 9/8/2011, 13:10

Wszystko zależy jaki masz gaźnik, póki co załóż sam cylinder bez dyszy, jeśli nie będzie go dusić przy całej manetce to możesz jeździć, a jeśli będzie to zmień na tą 80. Może się zdarzyć, że nawet ta 80 będzie za mała, ale to się później wszystko okaże.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê