Moduł CDI Zipp Triad 2 - Kable - Pomocy
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Moduł CDI Zipp Triad 2 - Kable - Pomocy
Ema. Jak w temacie posiadam taki skuter i spaliło mi się w nim CDI... Posiadam fabrycznie Baotian z 6 pinów, 1 wtyczka dokładnie taki : http://www.sklep.motorek.pl/galerie/m/m ... ry_203.jpg
Dostałem od kolegi inny moduł 6 pinowyt z podzieloną wtyczką 4 + 2 dokładnie taki jak na tym zdjęciu http://www.czesci-skutery.home.pl/_var/ ... 5c1647.jpg
I mam takie pytanie, Jak podłączyć kable do tego pomarańczowego tzn kolorami kabli jesli w każdym skuterze nie ma innych. Jeśli ma ktoś taki moduł to może sprawdzić jaki kolor do jakiego pinu.... Wiem że można kupić nowy ale zastanawiam się czy da się to inaczej podłączyć bo tuninguje skuter sobie ostatnio hehe
Prosze o pomoc... Z góry dzięki, Pozdro.
Dostałem od kolegi inny moduł 6 pinowyt z podzieloną wtyczką 4 + 2 dokładnie taki jak na tym zdjęciu http://www.czesci-skutery.home.pl/_var/ ... 5c1647.jpg
I mam takie pytanie, Jak podłączyć kable do tego pomarańczowego tzn kolorami kabli jesli w każdym skuterze nie ma innych. Jeśli ma ktoś taki moduł to może sprawdzić jaki kolor do jakiego pinu.... Wiem że można kupić nowy ale zastanawiam się czy da się to inaczej podłączyć bo tuninguje skuter sobie ostatnio hehe
Prosze o pomoc... Z góry dzięki, Pozdro.
- kukinbw
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 15/11/2009, 01:43
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
dobra hehe podłączyłem ;D ogólnie to lekko go podkręcam, wymieniam w nim wszystko pokolei bo to rocznik 2007 ale pali I teraz mam pare pytan.. Odrazu tu napisze :
Czy przy wymianie cylindra z 50 na 70 muszę zmieniać głowice? I czy do tego trzeba zawory regulować? I czy przy 70 muszę wsadzać nowy wał...
I mam zamiar pomalować koła jakimś konkretnym sprayem czy bede musiał jechać je papierem czy poprostu umyć...
Dziękówka, Pozdrówka
Czy przy wymianie cylindra z 50 na 70 muszę zmieniać głowice? I czy do tego trzeba zawory regulować? I czy przy 70 muszę wsadzać nowy wał...
I mam zamiar pomalować koła jakimś konkretnym sprayem czy bede musiał jechać je papierem czy poprostu umyć...
Dziękówka, Pozdrówka
- kukinbw
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 15/11/2009, 01:43
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Po wymianie cylindra nie musisz zmieniać głowicy, ta będzie pasować bez problemu, po zmianie cylindra będzie trzeba regulować zawory, a nawet jeśli nie to koniecznie trzeba sprawdzić czy są dobrze ustawione, kup sobie szczelinomierz koszt około 6zł w sklepie, więc z allegro się nie opłaca, tylko kup ten z chudszymi listkami żeby jeden z listków miał rozmiar 0,05.
Wału nowego nie musisz wsadzać, żywotność obecnego może się skrócić, ale możliwe, że zanim wał się rozleci to sprzedasz skuter, także nie ma sensu wymieniać.
Co do kół to jeśli w tej chwili nie ma żadnych odprysków starej powłoki lakieru, to wystarczy je dobrze umyć potem zmatować papierem 320 (tak by lakier zrobił się matowy). Oczywiście należałoby ściągnąć koła, opony niekoniecznie jednak tak byłoby lepiej, ale jeśli nie ściągasz to obkładasz je gazetkami/ulotkami, tak by nie pomalować opony, a tuż przy feldze przyklejasz papier do opony za pomocą taśmy papierowej (2zł). Na sam koniec gdy wszystko jest przygotowane do malowania lekko zwilżasz ręcznik papierowy benzyną ekstrakcyjną (5zł) i delikatnie czyścisz felgę by ją odtłuścić. Ręcznik ma być wilgotny, ale nie może z niego kapać benzyna, a przy czyszczeniu nie szorujesz/trzesz felgi tylko delikatnie czyścisz. I teraz przydałaby się puszka z lakierem kup lakier z połyskiem, bo matowe niezbyt wyglądają na kołach.
Nie próbuj iść na skróty koła koniecznie trzeba ściągnąć! Z przodu odkręcasz i wyciągasz tylko ośkę oraz odkręcasz linkę od licznika, natomiast z tyłu jest jedna śruba główna na klucz chyba 27 (nie pamiętam) no i możliwe że trzeba tłumik odkręcić.
Wału nowego nie musisz wsadzać, żywotność obecnego może się skrócić, ale możliwe, że zanim wał się rozleci to sprzedasz skuter, także nie ma sensu wymieniać.
Co do kół to jeśli w tej chwili nie ma żadnych odprysków starej powłoki lakieru, to wystarczy je dobrze umyć potem zmatować papierem 320 (tak by lakier zrobił się matowy). Oczywiście należałoby ściągnąć koła, opony niekoniecznie jednak tak byłoby lepiej, ale jeśli nie ściągasz to obkładasz je gazetkami/ulotkami, tak by nie pomalować opony, a tuż przy feldze przyklejasz papier do opony za pomocą taśmy papierowej (2zł). Na sam koniec gdy wszystko jest przygotowane do malowania lekko zwilżasz ręcznik papierowy benzyną ekstrakcyjną (5zł) i delikatnie czyścisz felgę by ją odtłuścić. Ręcznik ma być wilgotny, ale nie może z niego kapać benzyna, a przy czyszczeniu nie szorujesz/trzesz felgi tylko delikatnie czyścisz. I teraz przydałaby się puszka z lakierem kup lakier z połyskiem, bo matowe niezbyt wyglądają na kołach.
Nie próbuj iść na skróty koła koniecznie trzeba ściągnąć! Z przodu odkręcasz i wyciągasz tylko ośkę oraz odkręcasz linkę od licznika, natomiast z tyłu jest jedna śruba główna na klucz chyba 27 (nie pamiętam) no i możliwe że trzeba tłumik odkręcić.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Już zamówiłem cylinder 80 wraz z dyszą 80, mam nadzieje że to będzie konsać a koła przemaluje jak bedzie to jako tako chodzić bo ta 50 jedzie jakby chciała a nie mogła... Dzięki za odp komarcc, Pozdro!
- kukinbw
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 15/11/2009, 01:43
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Rozmiar tłoka to 47 kupiłem taniej za 59 i słyszałem żę 47 mm to tak na prawde 72 cmm .. Ale trudno heh mam nadzieje że to pomoże bo później zamawiam jakiś lepszy wariator, sprzegło i wał a później poprawiam go wizualnie
uszczelke tzn? dostaje dwie uszczelki czarną i srebrną i prócz tego na tłok
uszczelke tzn? dostaje dwie uszczelki czarną i srebrną i prócz tego na tłok
- kukinbw
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 15/11/2009, 01:43
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Skoro to allegrowa 80 to druga uszczelka nie jest konieczna
Czarna, czyli metalowa i srebrna, a raczej szara papierowa, mi chodziło o dokupienie tej czarnej pod głowicę. A na tłok to ja nie wiem co Ty za uszczelki dostałeś może o pierścienie chodzi.
Czarna, czyli metalowa i srebrna, a raczej szara papierowa, mi chodziło o dokupienie tej czarnej pod głowicę. A na tłok to ja nie wiem co Ty za uszczelki dostałeś może o pierścienie chodzi.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Wszystko zależy jaki masz gaźnik, póki co załóż sam cylinder bez dyszy, jeśli nie będzie go dusić przy całej manetce to możesz jeździć, a jeśli będzie to zmień na tą 80. Może się zdarzyć, że nawet ta 80 będzie za mała, ale to się później wszystko okaże.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości