Kawasaki 636 2003r. 28tys powinna być już wymiana oleju
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kawasaki 636 2003r. 28tys powinna być już wymiana oleju
k***wa problem jest następujący. daje 1 bier dupnie ale to normalne jade jedynka 5-6tys obrotów lekkie nie do końca wciśniecie sprzęgła napór na bieg, puszczenie gazy zmiana biegu odpuszczenie sprzęgła i trzask.. potem 2-3 5-6tys obrotów lekkie wciśnięcie sprzęgła płynnie nawet nie czuć że wchodzi bieg. i to samo 3-4. Problem mam z 1 na 2 nie wiem co robię źle jak wciskam całe sprzęgło jest to samo.. Może to jest winna tego że powinienem już olej wymienić? łańcuch smarowałem.
Nie wciskam sprzęgła do końca tylko tak 1/3 bo czym wciskam głębiej tym gorzej wchodzą.
Nie wciskam sprzęgła do końca tylko tak 1/3 bo czym wciskam głębiej tym gorzej wchodzą.
- ucizze
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 19/7/2011, 11:11
Remont skrzyni w japońskim sporcie? Raczej wymiana całego silnika
Najpierw napierasz lekko noga na dźwignię, później równocześnie lekko sprzęgło i delikatnie obroty w dół i wbijasz bieg. Powinno wejść jak w masło.
Na przyszłość postaraj się napisać post tak żeby dało się go zrozumieć
Olej zmienia się co sezon. Na początku sezonu najlepiej zalać nowy, jak trzaskasz dużo km to nawet częściej.
Najpierw napierasz lekko noga na dźwignię, później równocześnie lekko sprzęgło i delikatnie obroty w dół i wbijasz bieg. Powinno wejść jak w masło.
Na przyszłość postaraj się napisać post tak żeby dało się go zrozumieć
Olej zmienia się co sezon. Na początku sezonu najlepiej zalać nowy, jak trzaskasz dużo km to nawet częściej.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
2 bieg sie konczy, zle naciagniete sprzeglo lub sprzeglo sie konczy, olej za malo lepki,problem z wachaczem zmiany biegow, sprezynki sprzegla zuzyte
...powodow mze byc masa
kiedy wymieniales olej kolego i jaki masz obecnie wlany?
...powodow mze byc masa
kiedy wymieniales olej kolego i jaki masz obecnie wlany?
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
olej wlany dziś dopiero.. Motul 5100 pół syntetyk. Dodam że przy biegu 2-3 3-4 jest super masełko lekki wciśnięcie klamki 1-2cm nacisk i wchodzi jak w masełko. Ale z jedynki na dwójkę nacisk wciśnięcie klamki nie do końca tak 2-3cm aż zwolni tłoki przy około 6tys obrotów , odpuszczenie gazu przesunięcie w góre odpuszczenie sprzęgła dodanie gazu. i jest tak jakby trzas... Ale tylko przy biegu 1-2 dodam ze na sprzęgle tym pokrętłem wyregulowałem tak mam 2mm luzu tak ze mi dość szybko łapie czy tak powinno być czy może nie powinno tak szybko łapać?.
- ucizze
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 19/7/2011, 11:11
Z 1 na 2 zawsze wymaga większej finezji niż przebijanie dalszych biegów. Szczególnie jeśli mówimy o przebijaniu w okolicach czerwonego pola.
Moim zdanie powinieneś ćwiczyć Tak jak pisałem, najpierw noga pcha dość mocno dźwignię w górę, później jednocześnie obroty lekko w dół, sprzęgło lekko, dźwignia do góry.
Mi się dobrze wyćwiczyło to bez sprzęgła, jak oponujesz dobrze zmienianie bez sprzęgła to później łatwiej nauczyć się zmieniać biegi ze sprzęgłem.
Moim zdanie powinieneś ćwiczyć Tak jak pisałem, najpierw noga pcha dość mocno dźwignię w górę, później jednocześnie obroty lekko w dół, sprzęgło lekko, dźwignia do góry.
Mi się dobrze wyćwiczyło to bez sprzęgła, jak oponujesz dobrze zmienianie bez sprzęgła to później łatwiej nauczyć się zmieniać biegi ze sprzęgłem.
Ostatnio edytowano 3/8/2011, 21:13 przez Invi, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości