Full cross 125/250
Posty: 68
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
wkońcu nic mu nie wyjmowałem z środka , zostawiłem tą wate co była i miałem tylko taką rurkę z dziurkami popękaną to zostawiłem jej kawałek a reszte wywaliłem no i dobrze go ponitowałem bo latał jak żyd po pustym sklepie
aaa i jeszcze jedno , mówicie żeby kontrolować temperature ale przy chłodnicach nie mam wiatraków żadnych. Jedynie chłodnica zalana płynem i tyle

aaa i jeszcze jedno , mówicie żeby kontrolować temperature ale przy chłodnicach nie mam wiatraków żadnych. Jedynie chłodnica zalana płynem i tyle
Yamaha yz 250
- radek1467
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/4/2008, 20:07
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
kontrolowac temperature czyli robic przerwe co jakis czas jazdy zebys nie przegzal bo na dotarciu to sie zdaza ale juz tam masz przejechane 3 baki to juz mozesz latac spokojnie a nie docierac
co do lag w serwisowce ci powinno pisac ile oleju u mie np 585ml do jednej
sruby chodzi ci o te male do regulacji miekkosci?
ich nie musisz ruszac jak odkrecasz
zalezy czy wymieniasz z uszczelniaczami czy sam olej
jak sam odkrecasz de duze dekle o gory zlewasz olej wlewasz nowy i tyle
co do lag w serwisowce ci powinno pisac ile oleju u mie np 585ml do jednej
sruby chodzi ci o te male do regulacji miekkosci?
ich nie musisz ruszac jak odkrecasz
zalezy czy wymieniasz z uszczelniaczami czy sam olej
jak sam odkrecasz de duze dekle o gory zlewasz olej wlewasz nowy i tyle
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
nie zawsze ;/ radek koniecznie do tego sciagnij serwisówke. albo jak masz oddzielną to do zawieszenia oddzielną dokładną. czasem tam sporo cyrków jest. np u mnie trzeba wszystkie regulacje w prawo porozkręcac. i trzeba zwrócic uwage na kilka drobnych szczegółów, bez serwisówki tego sie ogarnąć nie da ;d co do ilości oleju to serwisówka czasem nie podaje dokładnej ilosci. ja akurat miałem około. wiec tyle wlałem. ale zawsze podaje poduszke powietrzną czyli opuuszczasz złotą rure wlewasz olej i ma byc np tego oleju 10 cm ponizej krawędzi złotej rury. wszystko to w serwisówce masz, i warto na jej podstawie składac. u mnie np idątakie oringi i często sie gubia a potem są problemy z tłumieniem. a serwisówka to podkreśla i ciezko sie pomylic
a co do przegrzewania to jak barek mówił. trzeba jeździc na całym zakresie obrotów ( ale nie piłować na wysokich ) w razie potrzeby zwalniasz i jedziesz wolniej żeby ostygła ( sprawdza sie w chłodniejszy dzien) albo stajesz i czekasz chwile. i tu w tym cały problem żeby wiedziec kiedy moto sie grzeje

a co do przegrzewania to jak barek mówił. trzeba jeździc na całym zakresie obrotów ( ale nie piłować na wysokich ) w razie potrzeby zwalniasz i jedziesz wolniej żeby ostygła ( sprawdza sie w chłodniejszy dzien) albo stajesz i czekasz chwile. i tu w tym cały problem żeby wiedziec kiedy moto sie grzeje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
który rok ? jak starsza to chyba jeszcze showa. 99-20coś bedzie na pewno KYB
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
dokładnie zobacz w serwisówce czasem 10W zalecaja. ale 99% zawieszeni poleca 5w
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jeśli chodzi o ilość oleju w lagach zobacz tutaj http://chomikuj.pl/godzillaaaa/Motoryza ... +yz/yz+250
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
co do zawieszenia to tak dodam
warto za kazdym razem rozebrac wszystko i dokładnie wyczyscic ( zwykle dmuchanie kompresorem wystarczy) u mnie zawieszenie było niby czyste jak łza, olej jak spuszałem był odpowiedniego koloru, bez zadnych opiłkow czy włosów z panewek. z kolei słabo tłumiło ;/ wiec na dniach rozebrałem je całe(nie sciagałem jedynie uszczelniaczy) okazało sie że w tym całym cardridżu zaworek od odbicia był kompletnie zapieczony ;/ i to wszystko nie ma smarowania ale pracowało to w jakiejs czarnej mazi, która nie chciała sie z rak odmyc xd z godzine to czysciłem żeby wyglądało jak nalezy i od razu spora poprawa :d także warto zajrzeć do środka ;D

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 68
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości